برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت گروه «کهت میان» برگزار شد
تجدید دیدار با «همایون مجدزاده» و گروهش
موسیقی ما - گروه کهت میان پس از حدود یک سال باز هم در میان استقبال مخاطبان روی استیج رفت. کهت میان به سرپرستی همایون مجد زاده به میانه دهه دوم فعالیت خود رسیده و هنوز هم تنها سمبل برای مخاطبان خاص موسیقی در استایل خودش به حساب می آید. مجدزاده هنوز به استایلی که آغاز کرده وفادار است و در تلاش است تا به زودی آلبوم جدید گروه را آماده انتشار کند. او در تمام این سال ها به فکر تغییر سبک کاری خود به سمت بازار بهتر و حتی جذب مخاطب بیشتر نبوده و بدون حاشیه کهت میان را به پیش برده است. حالا پس از یک تغییر و تعویض درامر دوباره این گروه به روی صحنه رفت و نشان دادکه ایده های جدید به نتیجه نشسته و احتمالاً باید منتظر آلبومی متفاوت اما همسو با روند کاری کهت میان باشیم. مجد زاده در این رابطه می گوید: «آلبوم جدید کاملاً با فرم متفاوت و کلا بر اساس فضاهای موزیک شرقی ساخته شده و با گیتار الکتریک 8 سیم نواخته شده است. در برخی قسمت ها آلبوم از دکلمه و آواهای شرقی استفاده می کنیم و فرم درامز، با کارهایی که تا به حال به شکل نرمال شنیده شده تفاوت دارد.»
 
 اجرای سانس اول کنسرت با مشکلاتی در صدا مواجه بود و دلیل این مشکلات هم از کار افتادن یکی از آمپیلی فایرها چند دقیقه پیش از اجرا اعلام شد. البته در زمینه صدا برداری هم مانند همیشه مشکلاتی وجود داشت تا جایی که حاضرین در سالن هم گوشزد کردند که صدای گیتار اصلی تا حدی پایین تر از گیتار دوم است. البته گویا در سانس دوم تمام این مشکلات برطرف شدند. در این اجرا همایون مجدزاده (گیتار الکتریک)، سعید مقدمی (گیتار الکتریک)، مصطفی صالحی (گیتار بِیس) و ساسان سفلایی (درامز) به نوازندگی پرداختند. سعید مقدمی همانند اجرای پیشین این گروه بسیار توانمند ظاهر شد. همچنین درامر جدید در قسمت هایی پایین تر از سطح گروه ظاهر شد.
 
قطعاتی که در این کنسرت اجرا شد مجموعه ای از قطعات جدید  گروه و البته اکثرقطعات از آلبوم های پیشین یعتی «اکثیر» و «وجود مجازی» نواخته شد. وجود مجازی، بخشایش، بازگشت ناپذیر، یاد آوری، ایستگاه آخر، بیگانه هراسی کهنه پرست، برخاسته از خاکستر از جمله این قطعات بودند. در پایان هم مجدزاده از حضور فرشید اعرابی، کاوه دولت نیا، هادی کیانی، عبدی اوحدی و امیر بهاری تشکر کرد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1395 - 12:02

دیدگاه‌ها

دوشنبه 5 خرداد 1399 - 20:20

شان موسیقی راک و لقب «راکر» خیلی بالاتر از این حرفهاست که برای کسی استفاده شود که با شاگرد شوهردارش میخوابد و زندگی دیگران را متلاشی میکند. متاسفانه در این مملکت...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تجدید دیدار با «همایون مجدزاده» و گروهش | موسیقی ما