برنامه یاد بعضی نفرات
 
در جریان مراسمی با اجرای زنده و حضور مخاطبان و چهره‌های هنری
«فرشاد خشنود» از آلبوم «روزگار مجازی 1» رونمایی کرد
موسیقی ما - مراسم رونمایی از آلبوم «روزگار مجازی 1» اثر «باکتری خان» چهارشنبه 24 شهریور برگزار شد. «فرشاد خشنود» خالق این اثر است که با نام هنری «باکتری خان» آلبوم‌هایش را تولید می‌کند و در جدیدترین تجربه خود به سراغ موسیقی بی‌کلام رفته است. این آلبوم که با همت شرکت «پنج برگ هنر» به مدیریت «فریدون خشنود» تولید شده شامل قطعات اینسترومنتال است و آلبوم «روزگار مجازی 2» با قطعات باکلام طی ماه‌های آینده روانه بازار خواهد شد. «روزگار مجازی 1» دوازده قطعه را شامل می‌شود که عنوان‌بندی قطعاتش از قطعه 1 یعنی زمین شروع و به اثر «برای زمین» ختم می‌شود.

جشن رونمایی این اثر به میزبانی نشر «چشمه» واقع در پردیس کوروش برگزار شد و در ابتدای برنامه «مسعود فروتن»، مجری و کارگردان سرشناس تلویزیون، پشت تریبون قرار گرفت. او پس از معرفی کوتاهی از آلبوم و این مراسم از فریدون خشنود دعوت کرد تا در کنارش قرار بگیرد. مسعود فروتن که برنامه را با سبک و سیاق متفاوتی جلو می‌برد در گپ صمیمانه با فریدون خشنود از سوابق گذشته این آهنگساز و تهیه‌کننده باسابقه و همکاری‌اش با چهره‌های سرشناس موسیقی یاد کرد. فریدون خشنود در پاسخ به این سوال که چرا کم‌کار شده اعلام کرد که این روزها صدای خوب کمتر یافت می‌شود اما در حال حاضر دو خواننده خوب دارم که مشغول کار با آنها هستیم. او همچنین درباره فرشاد خشنود هم اعلام کرد که سبک موسیقی که او ارائه می‌کند متفاوت خاص است و با پسرش هرجایی که او بخواهد می‌رود.

در ادامه فرشاد خشنود کنار مسعود فروتن قرار گرفت و درباره سوابق هنری خود اعلام کرد که من در موسیقی بزرگ شده‌ام. این هنرمند گفت که از سیزده سالگی به شکل جدی ساز می‌زند و طی این‌ سال‌ها سازهای متنوعی نظیر ویولن، گیتاربیس، پیانو و گیتار و... را نواخته و روی آنها تسلط دارد. او همچنین درباره عنوان آلبوم جدیدش هم گفت که در این دوران، واقعی‌بودن سخت است و آدم‌ها از چیزهایی که اطراف خود دارند لذت نمی‌برند. او همچنین در ادامه نکاتی را پیرامون تجارب خود در موسیقی و دغدغه‌هایش در تولید آثار مختلف بیان کرد.

بخش پایانی برنامه به اجرای زنده فرشاد خشنود اختصاص داشت. او به همراه نوازنده تمبک دو قطعه را اجرا کرد اما پیش از آن اعلام کرد که همخوان گروهش اجازه حضور در این برنامه را پیدا نکرده است. اجرای زنده فرشاد خشنود توجه افراد زیادی در پردیس کوروش را به خود جلب کرد و در بخش پایانی برنامه افراد زیادی خودشان را به طبقه پنجم این مجتمع رساندند. او همچنین در پایان اعلام کرد که به زودی با گروه «ماکیچی» روی صحنه خواهد رفت.

«علی اوجی»، «امیر فتحی» و «هومن اژدری» سایر مهمانان این مراسم بودند.

در ادامه عکس‌های «سعید عبداللهی» از این برنامه را ببیند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1395 - 10:36

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «فرشاد خشنود» از آلبوم «روزگار مجازی 1» رونمایی کرد | موسیقی ما