برنامه یاد بعضی نفرات
 
سرپرست گروه آوازی تهران از کنسرت ششم مهر ماه این گروه در تالار وحدت می‌گوید؛
میلاد عمرانلو: یک خوانندۀ شناخته‌شدۀ پاپ میهمان گروه خواهد بود
موسیقی ما - گروه آوازی تهران به سرپرستی «میلاد عمرانلو» قرار است ششم مهر ماه در تالار وحدت تهران به اجرای برنامه بپردازد. این گروه در اجرای پیش رو، قطعاتی از موسیقی پاپ، جز، امریکای لاتین، موسیقی فولکلور ایرانی و همچنین موسیقی فیلم را به همراه چند قطعه از آهنگسازان معاصر به اجرا در می‌آورد.
 
«عمرانلو» در خصوص این برنامه می‌گوید:‌ «ما در این اجرا 17 قطعه را اجرا می‌کنیم که بسیاری از آنان برای اولین بار است که در ایران اجرا می‌شوند. البته تعدادی از این قطعات در کنسرت‌های پیشینِ ما در خارج از ایران -برای مثال در اتریش- به اجرا درآمده بودند، اما تاکنون مخاطبانمان در داخل ایران، آنها را نشنیده‌اند. به هر حال مخاطبانِ همیشگی ما، انتظار دارند تا در برنامه‌هایی که به اجرا در می‌آوریم، علاوه بر آثاری که همواره مورد توجه مخاطبان قرار دارند، آثار تازه‌ای نیز بشنوند.»
 
او از اجرای قطعاتی در موسیقی فولکلور ایرانی می‌گوید. برای مثال قطعه‌ای مازندرانی یا قطعه‌ای آذری و گیلکی. این اما تمام برنامه‌هایی نیست که گروه آوازی تهران برای کنسرت ششم مهر ماه در نظر دارد، او می‌گوید: «قرار است در اجرای چند قطعۀ پاپ، یکی از خوانندگانِ شناخته شدۀ این حوزه، به عنوانِ خوانندۀ میهمان با ما همکاری داشته باشد.»
 
این گروه که هر کدام از اعضای آن تنها با صدای خود نقش یک ساز را در ارکستر ایفا می‌کنند، در این سال‌ها توانسته در جشنواره‌های جهانی کر مدال‌های مختلفی را کسب کند و اجراهای متعددی در داخل و خارج از کشور داشته باشد. حالا «عمرانلو»‌ همچنین خبر از انتشارِ آلبومی تصویری از اجراهای سالِ گذشته داده و می‌گوید: «کارهای صوتی و تدوین این آلبوم به اتمام رسیده است و در صورتِ انتشار، نخستین آلبومی خواهد بود که در ایران و در این سبک اجرا می‌شود.  به نظر می‌رسد که این اثر برای مخاطبانِ ما جذابیت بسیاری داشته باشد.»
 
او همچنین می‌گوید که در برنامه‌های آینده، از رهبرهای خارجی دعوت خواهد کرد.
 
چندی قبل «میلاد عمرانلو» به همراه گروهش، موفق به کسب سه مدال نقره در نهمین فستیوال جهانی گروه‌های کُر در شهر سوچی روسیه شده است.
 
علاقه‌مندان به خرید بلیت کنسرت گروه آوازی تهران می‌توانند با مراجعه به سایت ایران کنسرت، بلیت‌های خود را با امکان انتخاب صندلی خریداری کنند. این بلیت‌ها از 40 تا 90 هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. این کنسرت، ساعت 21 شامگاه سه‌شنبه 6 مهر 1395 در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1395 - 16:35

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میلاد عمرانلو: یک خوانندۀ شناخته‌شدۀ پاپ میهمان گروه خواهد بود | موسیقی ما