برنامه یاد بعضی نفرات
 
جلسۀ هیات مدیره خانه موسیقی تشکیل شد
تصمیم گیری برای جشنِ خانه موسیقی
موسیقی ما - جلسه هیات مدیره خانه موسیقی عصر یکشنبه (14 شهریور ماه) با بررسی برنامه‌های جشن سالیانه این نهاد با حضور سیدمحمد میرزمانی(رئیس هیئت مدیره)، داود گنجه‌ای، تقی ضرابی، هنگامه اخوان، مسعود شعاری، بهداد بابایی، حمیدرضا نوربخش (از اعضای هیئت مدیره) و حمیدرضا عاطفی (معاون اجرایی) برگزار شد.
 
در ابتدای این جلسه «احمدعلی وفایی» - معاون مالی خانه- گزارشی از وضعیت مالی را برای اعضای هیئت مدیره قرائت کرد و در پایان با اشاره به تنگناهای مالی به‌ویژه در آستانه برگزاری جشنِ خانه از رئیس و دیگر اعضای خانه خواست تا نسبت به تامین مالی این نهاد توجه ویژه داشته باشند. «سید محمد میرزمانی» نیز با اشاره به لزوم درآمدزا کردن خانه موسیقی و همچنین ترغیب اعضا نسبت به پرداخت حق عضویت خود ابراز امیدواری کرد درآینده خانه موسیقی به خودکفایی مالی برسد، همچنین در این جلسه اعضای هیئت مدیره طبق دستور جلسه قبل از تعطیلات مردادماه به بررسی گزینه‌های تصدی پست مدیرعاملی خانه موسیقی پرداختند و  در نهایت با توجه به نزدیک بودن جشن سالیانه این نهاد، به اتفاق آرا از حمیدرضا نوربخش خواستند جهت پیشبرد امور اجرایی و مدیریت تا برگزاری جشن- در نیمه اول مهر ماه- همچنان قبول مسوؤلیت کند.
 
حمیدرضا نوربخش با تشکر از حسن نظر اعضا، گزارشی از اقدامات انجام شده برای جشن هفدهمین سالگرد تاسیس خانه موسیقی ایران از بزرگداشت‌ها، چهارمین دوره معرفی کتاب برتر موسیقی، اجراهای موسیقی و ... ارائه کرد.  در پایان جلسه اعضای هیئت مدیره خانه موسیقی خواستار برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن سالگرد تاسیس تنها نهاد صنفی موسیقیدانان، به عنوان نمادی از اتحاد و همدلی اهالی موسیقی در جهت رشد و اعتلای این هنر شدند و از همه اعضا خواستند تا همکاری لازم را با این نهاد برای برگزاری جشن سالیانه داشته باشند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1395 - 17:47

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تصمیم گیری برای جشنِ خانه موسیقی | موسیقی ما