برنامه یاد بعضی نفرات
 
داود آزاد پس از مدت‌ها در تهران کنسرت برگزار می‌کند
اثری نیست مرا...
موسیقی ما - کنسرت عرفانی «داود آزاد» با اجرای گلچینی از بهترین آثار این هنرمند پس از 10 سال در تهران برگزار خواهد شد.
 
این کنسرت 26 شهریورماه و در ساعت 21:30 در تالار وحدت اجرا خواهد شد و یک کوارتت زهی ایرانی با عنوان «مانا» نیز در اجرای قطعات، داود آزاد را همراهی خواهند کرد. رابعه زند (قانون)، جاوید ابراهیم‌پور (نی)، جعفر قاضی‌عسگر (کوبه‌ای)،‌ سیاوش ولی‌پور (قیچک)، بیتا قاسمی (قیچک‌باس)، محسن عبادتی و علیرضا مقراضی (کمانچه) و امیر محمد نیک‌منش (کوبه‌ای) در این کنسرت با آواز داود آزاد همراه خواهند شد.
 
داود آزاد علاوه بر آواز، تار، تنبور و عود نیز خواهد نواخت. «بی‌نشان»، «هو‌الاول»، «عشق است»، «عاشقی»، «صنما»، «اثری نیست مرا»، «آن دلبر من»، «می الست»، «شیدا»، «مشق نام لیلی» و چند قطعه‌ی آذری برای مخاطبان این کنسرت اجرا خواهد شد.
 
این رویداد توسط شرکت فرهنگی‌هنری «ققنوس» و به تهیه‌کنندگی محمدحسین توتونچیان برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای تهیه‌ی بلیت‌های این اجرا می‌توانند، از طریق سایت «ایران‌کنسرت» اقدام کنند.
 
داود آزاد فراگیری ساز تار را از 20 سالگی به‌طور خود‌آموز آغاز کرد. او از همان ابتدا، برای جست‌وجو و تحقیق در آثار گذشتگان موسیقی تلاش کرد. آزاد جزو معدود هنرمندانی است که آثار تحقیقی خود را بر پنجه و مضراب ساز پیاده کرده است. این هنرمند موسیقی در نواختن سازهای تار، سه‌تار، عود و رباب، تنبور، دف و کمانچه تخصص دارد و تا به حال بیش از 350 کنسرت در ایران، هند، اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، استرالیا، ژاپن، آمریکا و... برگزار کرده است.
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1395 - 13:15

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اثری نیست مرا... | موسیقی ما