برنامه یاد بعضی نفرات
 
جدول برنامه را اینجا ببنید
برنامه‌های دهمین جشنواره موسیقی جوان اعلام شد
موسیقی ما - جدول دهمین جشنواره ملی موسیقی جوان برای اجرای گروه‌های مختلف سازی و آوازی از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر شد. دهمین جشنواره ملی موسیقی جوان 7 شهریور 1395 کار خود را  در تالار رودکی با اجرای بخش ویژه موسیقی دستگاهی آغاز و به دنبال آن گروه‌های سازی مختلف تا 23 شهریورماه در حضور هیات داوران به اجرا می‌پردازند.
 
در این دوره از جشنواره  457  خواننده و نوازنده در گروههای سنی الف، ب و ج  و در شاخه های موسیقی دستگاهی ، کلاسیک و نواحی به روی صحنه خواهند رفت.

با اتمام اجراهای این دوره، جشنواره موسیقی ملی جوان 24 شهریورماه با اعلام برگزیدگان در قالب مراسم اختتامیه؛ به کار خود پایان می‌دهد.
 
یکی از نکات قابل توجه راه یافتگان به مرحله  نهایی، همراه داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی در روز اجرا است همچنین این هنرجویان می‌بایست یک ساعت قبل از شروع برنامه برای هماهنگی‌های لازم در سالن رودکی حضور یابند.
 
دهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی و با حضور و همکاری استادان موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران، با همکاری دفتر موسیقی و بنیاد رودکی، در سه بخش موسیقی دستگاهی ایران، موسیقی کلاسیک و موسیقی نواحی ایران و در قالب سه گروه سنی الف (15 تا 18 سال)، ب (19 تا 23 سال) و ج (24 تا 29 سال) برگزار می شود.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 17:16

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برنامه‌های دهمین جشنواره موسیقی جوان اعلام شد | موسیقی ما