برنامه یاد بعضی نفرات
 
در روز آخر و موسیقی جشنواره طبس صورت می‌گیرد
حاج صادق آهنگران و حامد زمانی روی صحنه می‌روند
موسیقی ما - دومین جشنواره ترانه و موسیقی ضداستکباری طبس، در روز سوم به «موسیقی» اختصاص دارد که در مهمترین بخش آن خوانندگانی از نسل قدیم و جدید به اجرای آثار خود می پردازند که از جمله افرادی که به اجرا می پردازند می توان به حاج صادق آهنگران، حامد زمانی، پویا بابایی، ساسان نوذری، میلاد هارونی، محسن طاها، حمیدرضا استادیان، محمدرضا حجتی و خواننده نوجوان محمد حسین رضایی اشاره کرد.
 
بنا بر این گزارش، پاسداشت دردی طریک خواننده ترکمن قطعه مقامی «ظالم آمریکا» و پاسداشت ویکتور خارا، خواننده ضد استکباری شیلی از دیگر برنامه هایی است که در آخرین روز دومین جشنواره شعر، موسیقی و سرود ضد استکباری طبس برگزار می شود.
 
در بخش دیگری از این برنامه از قطعه «من و کاخ سفید یهویی» اثر علی نصیرنژاد رونمایی خواهد شد. همچنین کارگاه بررسی «موسیقی محلی مقاومت» با سخنرانی استاد عمار احمدی نویسنده کتاب «اوخشامالار» فرهنگ شفاهی زنان آذری در توصیف شهدا، مجموعه ارزشمندی از سوگنامه‌های مادران شهید آذربایجان و سوگنامه‌های عاشورایی آذربایجان از ساعت 16:30 در تالار اوستا حوزه هنری برگزار می‌شود.

همچنین هیات داوران بخش موسیقی از بین 35 اثر راه یافته به بخش مسابقه جشنواره 7 اثر را  به عنوان نامزدهای دریافت تندیس جشنواره انتخاب نموده که به شرح زیر است:

«آزادی قدس» اثر جواد حسن زاده، «جاشوی بی پروا» اثر ساسان نوذری، «جرم پرواز» اثر پویا بابایی، «من و کاخ سفید یهویی» اثر علی نصیرنژاد، «نحن نقاوم» اثر مرتضی حیدری آل کثیر و «هم آواز طوفان» و «عمارداره» این خاک اثر حامد زمانی

سومین روز از جشنواره سعر، سرود و موسیقی ضداستکباری طبس چهارشنبه، 27 مرداد از ساعت 18:30 تا 20 در محل تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 00:30

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حاج صادق آهنگران و حامد زمانی روی صحنه می‌روند | موسیقی ما