برنامه یاد بعضی نفرات
 
دو سانس اجرای خواننده «خوشگل عاشق» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد
اشک و لبخند در کنسرت «فریدون»
موسیقی ما - کنسرت تابستانی «فریدون» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.
 
این خواننده که کنسرت‌های خود در تهران را به همت موسسه «رویال هنر پارس» و به تهیه‌کنندگی «مجید عبدی» برگزار می‌کند، بار دیگر برای مخاطبینش در پایتخت روی استیج رفت و گلچینی از قطعات قدیمی و جدیدش -از اولین آلبوم رسمی‌اش «غریبه» تا آخرین آلبوم منتشر شده‌اش «عشق یعنی...»- را با همراهی پرشور مخاطبین اجرا کرد.
 
روی استیج این کنسرت LEDهای بزرگی خودنمایی می‌کرد که فریدون در میانه اجرا درباره آن‌ها گفت: «استفاده از این LEDها هزینه زیادی می‌برد و در نتیجه تهیه‌کننده سود کمتری خواهد داشت. به افتخار مجید عبدی (تهیه‌کننده) که حاضر شده درآمد کمتری داشته باشد و در عوض به زیبا شدن استیج کمک کند دست بزنید.»
 
فریدون خواننده‌ای است که رفتارش روی استیج با آنچه در بیرون از او می‌بینیم تفاوتی ندارد. او در خلال اجرا نیز با شوخی‌هایی سعی در شاد کردن فضا داشت.
 
عشق یعنی...، دوست دارم، گل نازم، ای کاش، یاد تو می‌افتم، خاطره، هنوزم چشمای تو، هنوزم همونیم، ببخشید، طاقت بیار و... از جمله قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند. همچنین فریدون قطعه «قهوه‌خونه‌ها» را به صورت دکلمه اجرا کرد.
 
اجرای قطعه «هنوزم همونیم» همراه با کلیپی با مضمون «مادر» باعث شد بسیاری از حاضرین تحت تاثیر قرار گرفته و اشکهایشان جاری شود.
 
در پایان کنسرت، -«گل هیاهو» -محبوب‌ترین اثر فریدون که از محبوب‌ترین و موفق‌ترین آثار موسیقی پاپ ایران نیز محسوب می‌شود- با استقبال و هم‌خوانی حضار به اجرا درآمد.
 
مسعود فروتن، عبدالجبار کاکایی، مجتبی کبیری، محمد زارع، نریمان، محمد چناری، محمد رضوان، سروش گودرزی، سعید بنازاده، محمدرضا سلیمی، امیرعباس خلیلی و... از جمله میهمانان فریدون در این کنسرت بودند.
 
ایمن خراسانی راد (رهبر ارکستر و نوازنده گیتار الکتریک)، کارن زیاری (پیانو، کیبورد، ملودیکا)، آرش عیوضی (بیس)، حسام متولی (پرکاشن)،بهزاد اشعاری (درامز)، سعید خانزاد (گیتار الکتریک) و امیرحسین محمودی (ویولن)، فریدون را در اجرای قطعات این کنسرت همراهی می‌کردند.
 
در ادامه عکس‌هایی از این کنسرت و حاشیه‌هایش را مشاهده کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 11:23

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اشک و لبخند در کنسرت «فریدون» | موسیقی ما