برنامه یاد بعضی نفرات
 
با همراهی ارکستر سمفونیک دولتی آنتالیا
علی رهبری در ترکیه به اجرای برنامه می‌پردازد
موسیقی ما - «علی رهبری»، رهبر بین‌المللی ارکستر،  برای چندین کنسرت در ترکیه برنامه‌ریزی کرده است که از جمله‌ آنها می‌توان به اجرای برنامه همراه با ارکستر سمفونیک دولتی آنتالیا اشاره کرد.  

او با همراهی بنیاد فرهنگی و هنری آنتالیا،‌ قرار است ارکستر سمفونیک دولتی آنتالیا را در سالن اسپندوس در روز جمعه  دوم دسامبر رهبری کند. در این اجرا «تاتیانا مازورنکو»، نوازنده‌ی ویولن آلتو، از آلمان و برنده‌ سه مسابقه بین المللی ترتیس، مارکنویکرشن و یوری باشمت به عنوان سولیست حضور خواهد داشت. رهبری در این کنسرت قطعاتی چون فرانس آنتون هوفمایستر کنسرتو برای آلتو و قطعه‌ای از ادوارد الگار با نام واریاسیون های انیگما اپوس  ۳۶ را رهبری خواهد کرد.

از سوی دیگر جمعه ۱۳ ژانویه ۲۰۱۷، با سولیستی «الکساندر مارکوف» نوازنده ویولون، از آمریکا و برنده‌ دو مسابقه بین المللی پاگانینی و فیشر گرانت قطعاتی چون پاگانینی کنسرتو شماره 1 و دیمیتری شوستاکوویچ سمفونی شماره ۵ را رهبری خواهد کرد. همچنین جمعه دهم فوریه ۲۰۱۷، با سولیستی «توبیاس فلدمان» نوازنده ویولون، از آلمان و  برنده ۳ مسابقه جهانی شیپور پوستاچینی، مارتوو، برنامه‌ هنریک وینیاوسکی کنسرتو برای ویولون شماره۲ و آنتون بروکنر سمفونی شماره ۴ را رهبری می‌کند.

از دیگر برنامه‌‌های او می‌توان به تاریخِ 24 مارس سال آینده اشاره کرد که با سولیستی «گوستاو ری‏وینیوس» نوازنده ویولنسل از آلمان،  برنده مسابقه جهانی چایکوفسکی، قطعاتی چایکوفسکی واریاسون‌های روی تم روکوکو و    یوهانس برامس سمفونی شماره 4 را اجرا می‌کند. 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 - 15:45

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی رهبری در ترکیه به اجرای برنامه می‌پردازد | موسیقی ما