برنامه یاد بعضی نفرات
 
نشر «هرمس» برگزار می‌کند:
حضور یکی از ستارگان موسیقی جز اروپا در فرهنگسرای نیاوران
موسیقی ما - جووانی گوئیدی، پیانیست و بداهه‌نواز نامدار موسیقی جز، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، 1 و 2 شهریور ماه، به دعوت نشر «هرمس» در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

به گزارش «موسیقی ما»، جیووانی گوئیدی قرار است در این کنسرت که نخستین اجرایش در منطقه بزرگ شرق اروپا، آسیای مرکزی و خاورمیانه خواهد بود، مخاطبان را به بداهه‌نوازی پیانو مهمان کند. درواقع ورود جووانی گوئیدی 31 ساله به عرصه موسیقی جز، به سال ۲۰۰۴ بازمی‌گردد. او علی‌رغم داشتن پیشینه در حوزه موسیقی کلاسیک، به علت کنجکاوی، در کارگاه‌های آموزشی Enrico Rava  برجسته‌ترین موسیقیدان جز ایتالیا شرکت می‌کند و این ترومپت نواز کهنه‌کار استعداد شگرفی در او و بداهه‌نوازی‌اش می‌یابد و به این ترتیب او را وارد یکی از گروه‌های خود (Rava New Generation) می‌کند و به یک‌باره با انتشار دو آلبوم در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۱۰ به ستاره‌ای جدید در میان پیانیست‌های جز اروپا تبدیل می‌شود.

استعداد جووانی در نقش نوازنده پیانو در دو آلبومی که توسط مانفرد آیشر (بنیانگذار شرکت ای.‌سی‌.ام) از Enrico Rava تهیه و منتشر شده بود، توجه این تهیه‌کننده بزرگ را نیز جلب می‌کند و به او پیشنهاد تهیه اثری مستقل می‌دهد و در سال ۲۰۱۳ اولین آلبوم خود را در قالب تریو با عنوان  City of Broken Dreams  توسط این شرکت منتشر می‌کند. دو سال بعد، آلبوم دوم تریوی جووانی گوئیدی با عنوان This is the Day  توسط ای.‌سی.‌ام منتشر و بلافاصله جزو پرفروش‌های موسیقی جز اروپا می‌شود.

گوئیدی در بزرگ‌ترین جشنواره‌های جز جهان از جمله Umbria Jazz، Zurich Nu Jazz،North Sea Jazz Festival، San Francisco Jazz Festival، Molde Jazz Festival، Bologna Jazz و کشورهای آرژانتین، برزیل، آمریکا، آلمان، فرانسه، ایرلند، کره جنوبی، چین، انگلستان و ایتالیا اجرا داشته است و پس از بازگشت از تهران، سومین آلبومش توسط شرکت ای.‌سی.‌ام با عنوان Ida Lupino روانه بازار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های این کنسرت را که با قیمت‌های 70 و 80 هزار تومان به فروش می رود، از سایت «تیوال» تهیه کنند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1395 - 15:10

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حضور یکی از ستارگان موسیقی جز اروپا در فرهنگسرای نیاوران | موسیقی ما