برنامه یاد بعضی نفرات
 
با راه‌یابی 457 خواننده و نوازنده در سه بخش موسیقی كلاسیک، دستگاهی و نواحی به مرحله نهایی؛
داوری مرحلۀ اول جشنواره موسیقی جوان به پایان رسید
موسیقی ما - با اتمام داوری مرحلۀ اول دهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان، اسامی راه‌یافتگان به مرحلۀ نهایی این جشنواره اعلام شد.

دبیرخانه این جشنواره بعد از پایان كار كمیته‌های داوری مرحلۀ اول و بررسی بیش از 1200 اثر ارسالی در سه بخش موسیقی نواحی، کلاسیک و دستگاهی، اسامی 457 نوازنده و خواننده را برای اجرا در مرحلۀ نهایی اعلام كرد. بر این اساس هنرجویان نوجوان و جوان موسیقی کشور با راه‌یابی به مرحلۀ نهایی طی روزهای برگزاری جشنواره در حضور هیأت داوران به اجرا خواهند پرداخت.
 
اسامی افراد منتخب بر اساس بخش‌ها و رده‌های سنی در سایت جشنواره به نشانی javanmusicfestival.ir و همچنین در پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران (نای) به نشانی nay.ir قابل رؤیت است.

دهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی و با حضور و همکاری استادان موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران، با همکاری دفتر موسیقی و بنیاد رودکی، از 7 تا 24 شهریورماه در تهران برگزار خواهد شد. این دوره از جشنواره در سه بخش موسیقی دستگاهی ایران، موسیقی کلاسیک و موسیقی نواحی ایران و در قالب سه گروه سنی الف (۱۵ تا ۱۸ سال)، ب (۱۹ تا ۲۳ سال) و ج (۲۴ تا ۲۹ سال) برگزار خواهد شد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مرداد 1395 - 16:25

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود داوری مرحلۀ اول جشنواره موسیقی جوان به پایان رسید | موسیقی ما