برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده ی آلبوم «نازنین گل» قطعه ی جدیدی منتشر نمود
«محسن صیرفی» و قطعه «از توست» اولین اثر پس از آلبوم
موسیقی ما - «محسن صیرفی» خواننده ی آلبوم «نازنین گل» جدیدترین اثر خود را که «از توست» نام دارد در اختیار سایت موسیقی ما قرار داد. لازم به ذکر است آلبوم «نازنین گل» از این خواننده خردادماه سال جاری روانه ی بازار شده است. محسن صیرفی در آلبوم «نازنین گل» ده قطعه را به مخاطبانش ارائه کرده که این آثار پاپ و پاپ-سنتی هستند. محسن صیرفی درباره سوابق هنری خود به سایت «موسیقی ما» گفت:«شعر، موسیقی و آواز از سالهای کودکی و نوجوانی با من بوده است. شعر میسرودم و ترانههای مورد علاقهام را میخواندم. در روند آموزش تئوری موسیقی، سلفژ، صداسازی و آواز کلاسیک از تجارب آقای «علیرضا شفقی‌نژاد» و استاد «محمد نوری» بسيار بهره بردم. در این سال‌ها، به سرودن ترانه و ساختن ملودی هم مشغول بودم. از ابتدای سال 1380 آهنگسازی بر روی اشعار خودم و اشعار بزرگانی همچون حافظ را آغاز کردم. سپس از ابتدای سال 1391 تصمیم گرفتم برای تهیه و تولید مجموعه‌ای از چند ترانه در یک آلبوم برنامه‌ریزی و اقدام کنم. با انتشار تک آهنگ «قطره و دریا» و قطعه «شقایق» از آلبوم «نازنین گل» در اسفند سال 94 در فضای مجازی، حضور خود در این عرصه را اعلام کردم. طی سال‌های 91 تا 94 به تدریج 10 آهنگ با کلام با کمک دوستان تنظیم‌کننده تهیه شد، که 8 قطعه در آلبوم «نازنین گل» منتشر شده است.»

محسن صیرفی درباره محتوای آلبوم خود هم گفت:« «آواز، آواز، می جوشد در جانم؛آواز، آواز، تا هستم می خوانم».این ترانه را استاد «فریدون مشیری» به مناسبت پنجاه سال خوانندگی استاد «محمد نوری» سرود و با صدای گرم و جاودانه او در آلبوم جاودانه با عشق ارائه شد. این دو عزیز و سایر استادان و فرهیختگان گرامی اهل فرهنگ و هنر این سرزمین سال‌ها تلاش کردند تا واژه‌های زیبای عشق، پاکی، صفا، مهر و محبت را گسترش دهند و آرامش و شادی و نشاط ناشی از توجه به این مفاهیم گرانقدر را با جان‌های پاک و بی آلایش تقسیم کنند. آلبوم نازنین گل برای تلاش در ادامه اين راه تهیه شده است. موسیقی هر كار، میزان ها، سازبندی و ریتم با خصوصيات ترانه و حال و هوای آن هماهنگ و برای آن ترانه ساخته شده است. در بیشتر قطعه‌ها، ترانه و ملودی آهنگ به موازات هم ساخته شده‌اند و مجموعه متنوعی شكل گرفته است.»

در ادامه می توانید دموی آلبوم «نازنین گل» را از اینجا و تازه ترین اثر این هنرمند را با نام «از توست» از تماشاخانه ی سایت موسیقی ما بشنوید و دانلود نمایید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 - 15:29

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «محسن صیرفی» و قطعه «از توست» اولین اثر پس از آلبوم | موسیقی ما