برنامه یاد بعضی نفرات
 
شانزدهمین فستیوال موسیقی قصر کیرشتتن برگزار می‌شود
شب ایتالیاییِ اتریشی‌ها با رهبری «هومن‌ خلعتبری»
موسیقی ما - شانزدهمین فستیوال موسیقی  «قصر کیرشتتن»  Schloss Kirchstettn  کشور اتریش شنبه دوم مرداد ماه  (23 جولای) با تیتر و مضمون «شب ایتالیایی» و اجرای اکستر فیلارمونیک مارتینو به رهبری «هومن خلعتبری» افتتاح خواهد شد.
 
«هومن خلعتبری» که به مدت ۱۶ سال و از بدو تاسیس، مدیریت هنری فستیوال موسیقی کلاسیک  قصر کیرشتتن را در دست داشته، قطعات این کنسرت را از بین پیش پرده‌ها (اورتور)، میان پرده‌ها (اینترمتزو) و همچنین آریاهای معروف اپراهای آهنگسازان ایتالیایی مانند روسینی، پوچینی،وردی، بلینی، ماسکانی و  دونیتزتی برای اجرا انتخاب کرده است.
 
سولیست و تکخوان سوپرانوی این کنسرت «نسرین عسگری» و تک‌خوان باریتون «گون یونگ نا» از کشور کره جنوبی است. همچنین، اپرای انتخاب شده‌ی شانزدهمین فستیوال موسیقی قصر کیرشتتن، اپرای «دون پاسکوال» اثر« دونیتزتی» آهنگساز قرن هجدهم ایتالیایی است که از شنبه ۹ مردادماه ۱۳۹۵ (مطابق با ۳۰ جولای ۲۰۱۶) به مدت هشت شب به رهبری خلعتبری اجرا می‌شود.  شماری از سولیست‌های لهستانی،آلمانی، رومانیایی و اتریشی به همراه گروه کر مجلسی وین و ارکستر Virtuosi Brunenses، در اجرای این اپرا هومن خلعتبری را همراهی خواهند کرد.
 
هومن خلعت بری رهبر افتخاری ارکستر Virtuosi Brunenses است. او از معدود رهبرانِ جوان ارکستر ایرانی است که دارای رپرتوار و فعالیت‌های بین الملی بوده و اپراهای بسیاری را به‌طور زنده (نه ضبط سی‌دی و استودیویی) رهبری و بر روی صحنه هدایت کرده است. وسعت و تنوع رپرتوار موسیقایی او در چه موسیقی سمفونیک و اپرا و چه در حیطه‌ی موسیقی ارکسترال ایرانی گسترده و قابل توجه است.
 
تمهیداتی اندیشیده شده تا برای اولین بار، این کنسرت افتتاحیه که در ساعت ۲۰.۳۰ به وقت اتریش و۲۳.۰۰ به وقت تهران انجام می‌شود، به‌صورت زنده و هم‌زمان، از صفحاتِ مجازی این آهنگساز برای علاقه‌مندان در تمام دنیا پخش شود.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 تیر 1395 - 11:20

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 31 تیر 1395 - 19:26

چه جالب. کنسرت آقای خلعتبری رو از فیسبوک مبشه زنده دید ؟؟؟ منتظر خواهم بود!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شب ایتالیاییِ اتریشی‌ها با رهبری «هومن‌ خلعتبری» | موسیقی ما