برنامه یاد بعضی نفرات
 
نخستین جلسه هیئت مدیره جدید خانه موسیقی تشکیل شد
محمد میرزمانی رییس هیات مدیره خانه موسیقی شد
موسیقی ما - اولین جلسۀ هیئت مدیره جدید خانه موسیقی تشکیل شد و «سید محمد میرزمانی» به عنوان رئیس هیئت مدیره این نهاد انتخاب شد؛ آنها به رسم معمول از زحمات هیئت مدیره قبلی تقدیر کردند و ابراز امیدواری کردند در این دوره، دورۀ رشد و شکوفایی این نهاد صنفی باشد. این در حالی است که قرار است تا ده روز دیگر، مدیرعامل نیز انتخاب شود و به این ترتیب همچنان تا آن زمان، «حمیدرضا نوربخش» به عنوان مدیرعامل خانۀ موسیقی به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد. اعضایی که دیروز در جلسه حضور داشتند، همگی از «داوود گنجه‌ای» خواستند تا مدیرعامل شود، او اما این سمت را نپذیرفت.
 
انتخاباتِ این دورۀ خانۀ موسیقی، از تمام اتفاقاتی که در یک سالِ گذشته دربارۀ این نهاد صنفی رخ داده بود، عجیب‌تر بود. از یک طرف منتقدانی که از یک سال گذشته، فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده بودند، بدون آنکه افکار عمومی را قانع کنند، با بیانیه‌ای از شرکت در آن سر باز زدند و از طرف دیگر تعدادی از اعضای سابقِ خانۀ موسیقی که بارها اعلام کردند در این انتخابات شرکت نخواهند کرد، در آن حضور پیدا کردند.
 
به هر روی،‌ این اولین جلسۀ هیات مدیرۀ جدید است. هیاتی که علاوه بر اعضای سابق چون داوود گنجه‌ای، تقی ضرابی و همچنین هنگامه اخوان و آذر هاشمی، چند عضو جدید چون مسعود شعاری، بهداد بابایی و محمد میرزمانی نیز حضور دارند و حالا این ترکیب، «میرزمانی» را به عنوان رییس هیات مدیره انتخاب کرده است؛ پستی که پیش از این از آنِ «محمد سریر» بود. «تقی ضرابی» نیز به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره و «بهداد بابایی» به عنوان دبیر و «داود گنجه‌ای» به عنوان قائم مقام خانه موسیقی انتخاب شدند. همچنین در مورد انتخاب مدیرعامل خانه موسیقی مقرر شد حداکثر ظرف ده روز آینده هریک از اعضای هیئت مدیره در این مورد بررسی هایی داشته باشند و در جلسه آینده نظر خود را مطرح کرده و انتخاب مدیر عامل جدید صورت گیرد. حمیدرضا نوربخش تا آن زمان کماکان مسئولیت مدیرعامل خانه موسیقی را به عهده خواهد داشت.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تیر 1395 - 13:01

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 29 تیر 1395 - 23:30

باعث تاسفه ، خانه موسيقي هر چه جلوتر ميره نابسامانتر ميشه ؟! مگر اقاي مرحوم پورتراب و ديگر اساتيد با مدير شدن اقاي ميرزماني در ارشاد مخالف نبودند بدليل ندانستن رموز مديريتي در أمور توليد صداوسيما ولي اقاي شاه آبادي معاون هنري مديري كرد و يكسال نشد مستعفيش كرد .

چهارشنبه 30 تیر 1395 - 13:14

تا وقتی نوربخش در خانه موسیقی باشد این خانه روی خوشنامی را نخواهد دید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمد میرزمانی رییس هیات مدیره خانه موسیقی شد | موسیقی ما