برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنج‌شنبه 24 تیرماه
گروه «دنگ شو» هم کنسرت آنلاین داد
موسیقی ما - گروه «دنگ‌شو» سومین کنسرت‌آنلاین را روز پنج‌شنبه 24 تیرماه برای هزاران مخاطب موسیقی برگزار کرد.

به گزارش «موسیقی ما»، سومین کنسرت آنلاین را گروه تلفیقی «دنگ‌شو» در حالی برگزار کرد که طبق گفته جواد یحیوی (مجری برنامه) تعداد ثبت‌نام کنندگان سامانه کنسرت آنلاین به 30 هزار نفر رسید و اینگونه مخاطبان بسیاری در سطح کشور از امکان دیدن اجراهای زنده موسیقی به شکل اینترنتی بهره‌مند شدند.

پیش از آغاز اجرای گروه «دنگ‌شو»، جواد یحیوی روی صحنه آمد و به سان دو اجرای دیگر سامانه کنسرت‌آنلاین «حام» توضیحاتی ارائه کرد و از حضار خواست تا برای ادای احترام به عباس کیارستمی، هنرمند فقید ایرانی که هفته گذشته بدرود حیات گفت، ایستاده او را تشویق کنند.

پس از این بود که گروه «دنگ‌شو» روی صحنه آمد و با اجرای قطعه «دنگ شو» برنامه را آغاز کرد و طاها پارسا خواننده و نوازنده ساکسیفون گروه با همراهی میلاد باقری اولین قطعه را اجرا کردند.

هنرمندان بسیاری مهمان این اجرا بودند و طاها پارسا به سبک سیاق خودش برخی از آنها را معرفی کرد؛ که سهراب پورناظری، مهیار علیزاده، بهروز بقایی، مهراب قاسخانی و ناصر چشم‌آذر از آن جمله بودند.

طاها پارسا در بخشی از اجرا با اشاره به اینکه پدیده کنسرت‌آنلاین می‌تواند در موسیقی ایران تاثیر مثبتی بگذارد اعلام کرد برای همراه شدن با این جریان، «دنگ شو» دوست داشت یکی از اولین گروه‌هایی باشد که با مخاطبانش اینگونه ارتباط برقرار می‌کند.

طاها پارسا و میلاد باقری با دو جنس صدای متفاوت خواننده بخش عمده‌ای از این اجرا بودند و سعید آتانی، خوانند دیگر این گروه هم برای اجرای تعدادی از قطعات روی صحنه آمد.

گروه «دنگ‌شو» با رپرتواری مفصل سومین کنسرت آنلاین را برگزار کرد و قطعاتی همچون «دنگ شو»، «لالایی ارواح»، «چه خواهد بودن»، «باد گناهکار»، «کمی آهسته‌تر»، «دیر آمدی»، «دیدار یار غایب» و...  را اجرا کرد.

گروه «دنگ شو» متشکل از رضا شایا (پیانیست و آهنگساز)، طاها پارسا ( خواننده، نوازنده ساکسیفون و آهنگساز)، میلاد باقری (خواننده)، صبا صمیمی (نوازنده تنبک) خشایار روانگر (درامز)، ماکان خویی‌نژاد (ویولنسل) و سعید آتانی (خواننده) روز پنج‌شنبه 24 تیرماه سومین کنسرت‌آنلاین کشور را برگزار کردند که این شکل جدید از برگزاری کنسرت در هفته‌های آتی نیز به کار خود ادامه خواهد داد. 
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 25 تیر 1395 - 14:28

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه «دنگ شو» هم کنسرت آنلاین داد | موسیقی ما