برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با انتشار قطعه «تو که باشی» عنوان شد
امید ساربانی: هدفم جذب مخاطب «تین ایجر» است
موسیقی ما - «امید ساربانی» در آستانۀ انتشار اولین آلبوم رسمی خود تصمیم دارد چند تک آهنگ را منتشر کند که قطعه متفاوت «تو که باشی» یکی از همین قطعات است که برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته است.

این قطعه که به گفته ساربانی از اولین آلبوم رسمی‌اش جامانده، با آهنگسازی او و با ترانه‌ای از سروده‌های «سامی تحصیلداری» و تنظیم «معین ادیم» ساخته شده است. همچنین «بهنام حکیم» به‌عنوان نوازنده گیتار و بوزوکی در «تو که باشی» حضور دارد.

این خواننده جوان که حضوری ده‌ساله در عرصه موسیقی دارد، آخرین تک آهنگش را زمستان سال گذشته به انتشار رساند و نوروز امسال با تیتراژ برنامه «قاصدک» از آنتن شبکه نسیم به تلویزیون آمد. صدای او را با قطعه‌ای ارزشی در برنامه «شهر باران» در ماه مبارک رمضان شنیده شد و «تو که باشی» نخستین تک آهنگ منتشرشده از ساربانی در سال 95 محسوب می‌شود.

او در خصوص قطعه «تو که باشی» اظهار کرد: «این قطعه از قطعات جامانده آلبوم است که تصمیم گرفتم با توجه به فضای انرژیک کار، پیش از انتشار آلبوم آن را به گوش مخاطبانم برسانم. از طرفی در ساختار موسیقایی، هدف من جذب مخاطب تین ایجر است.»

امید ساربانی در پایان از انتشار قطعاتی پیش از آلبوم خود خبر داد و گفت: «مخاطبانم در این قطعات فضای متفاوتی از آلبوم را خواهند شنید و پس از انتشار آلبوم تمامی این سینگل تراک‌ها به‌صورت یک مجموعه منتشر می‌شود.»

قطعه «تو که باشی» با صدای «امید ساربانی» را از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تیر 1395 - 22:20

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امید ساربانی: هدفم جذب مخاطب «تین ایجر» است | موسیقی ما