برنامه یاد بعضی نفرات
 
سومین برنامه پاپ از دورجدید ، جمعه 25 تیرماه برگزار می‌شود
بهروز صفاریان مهمان هزارصدا
موسیقی ما - سومین برنامه از دورجدید برنامه‌های هزارصدا در بخش پاپ، جمعۀ این هفته در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود و بهروز صفاریان میهمان و کارشناس آن خواهد بود.

در این برنامه که از ساعت 15 روز 25 تیرماه  آغاز خواهد شد، صفاریان آثار خوانندگان جوان را از لحاظ موسیقی و ملودی بررسی خواهد کرد و همچنین، مطابق برنامه‌های دیگر هزارصدا، یک کارشناس ترانه و یک کارشناس خوانندگی هم در کنار او به بررسی آثار شرکت‌کنندگان خواهند پرداخت.

«آرش نصیری» مدیر و مجری هزارصدا ضمن اعلام این خبر گفت: «طی روزهای آینده و به محض قطعی شدن قرارها، اسامی سایر کارشناسان هم به اطلاع همگان خواهد رسید.»  او همچنین گفت: «همراه با اجرای خوانندگان جوان در بخش مسابقه، دو میان‌برنامه دیگر هم خواهیم داشت که یکی از آنها اجرای یک خواننده مهمان است که درباره این بخش برنامه هم همراه با اعلام نهایی کارشناسان شرکت کننده اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

هزارصدا برنامه‌ای برای  معرفی استعدادهای موسیقی است که امسال چهارمین سال برگزاری خود را سپری می‌کند. در این مسابقه خوانندگان آثار خود را می‌خوانند و کلام، صدا و موسیقیِ کار به صورت کامل مورد بررسی کارشناسان قرار می‌گیرد و نفرات برگزیده هر برنامه هم در انتهای برنامه اعلام شده و نفر اول به فینال راه پیدا می‌کند.

این برنامه در دو بخش سنتی و پاپ برگزار می‌شود و برنامه بعدی آن که در بخش سنتی است، عصر روز پنج شنبه 14 مردادماه برگزار خواهد شد.

در آخرین برنامه برگزارشده در بخش پاپ، بنیامین بهادری، فرید احمدی و امیرقدیانی کارشناسی را بر عهده داشتند و «علی بنیادی» که یک خواننده موسیقی سنتی است به عنوان برتر در بخش پاپ دست پیدا کرد. در این برنامه «تورج شعبانخانی» پیش‌کسوت موسیقی پاپ به عنوان خواننده مهمان حضور داشت و در انتهای برنامه قطعاتی را برای حضار اجرا کرد که در ادامه فیلم این اجرا به صورت اختصاصی از «موسیقی ما» منتشر می‌شود.
اجرا در هزارصدا - 1
دانلود
اجرا در هزارصدا - 2
دانلود
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 19 تیر 1395 - 20:27

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بهروز صفاریان مهمان هزارصدا | موسیقی ما