برنامه یاد بعضی نفرات
 
در اقدامی جالب و برای نخستین بار
فیلمی از اجرای زنده محسن چاوشی منتشر شد
موسیقی ما - خواننده آلبوم «امیر بی گزند» برای اولین بار فایل ویدئویی اجرای زنده یکی از قطعاتش را منتشر کرد.

به گزارش «موسیقی ما» محسن چاوشی دقایقی پیش فایل ویدئویی اجرای زنده قطعه «متاسفم» را در حالی در صفحات شخصی‌اش منتشر کرد که تا کنون هیچ فایل ویدئویی از اجرای زنده این خواننده وجود نداشت. به نظر می‌رسد این خواننده در پاسخ به برخی انتقادها مبنی بر عدم داشتن توانایی اجرای زنده، این فایل ویدئویی را منتشر کرده است.

چاوشی به تازگی آلبوم «امیر بی گزند» را روانه بازار موسیقی کشور کرد. او سال گذشته با اجرای چند قطعه برای سریال «شهرزاد» توانست سال موفقی را پشت سر بگذارد.

در ادامه فایل ویدئویی اجرای زنده محسن چاوشی از قطعه «متاسفم» را می بینید.
متاسفم (زنده)
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 12 تیر 1395 - 19:40

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 12 تیر 1395 - 13:08

محسن چاوشی و دیگر هیچ

شنبه 12 تیر 1395 - 16:07
mohsen 5678

الان دیگه به صراحت میشه ایشونو نفر اول موسیقی پاپ و راک کشور دونست.......اونم با اختلاف فاحش!

37.255.34.236
شنبه 12 تیر 1395 - 16:14
حسن

هواداران محترم جوگیر . چرا یکسره خودتان را فریب می دهید . من همونم که می گفت صدای این اقا تماما افکته . الان هم اینجا هستم و می گویم . انچه از این فایل ویدویی استنباط می شه نه تنها گفته های پیشین منو اثبات می کنه بلکه قدرت حنجره اقای خاصتان را هم برایتان عیان کرد . این صدای مثلا بدون افکت حتی برای صحبت کردن هم دچار مشکل است چه برسد به خوانندگی . ایشان مشکل لوزه یا زبان دوم دارد . خودتان می بینید وقتی یک کلمه را می کشد دچار چه اعوجاجی می شود .به ادای کلمات متاسفم - ساده و سادگی توجه بفرمایید. همه اینها را می شنوید اما باز هم چه چه به به هاتون به هواست . البته از یک چیز اقای چاووشی خوشم میاد اینکه درک درستی از سواد یا بهتر بگویم بی سواد ی شنوندگان موسیقیش دارد لذا این صدای نخراشیده را با انواع و اقسام افکتها و شعرهای فاخر مخلوط می کند و معجون بدست امده را به با هزار ناز و ادا به خوردشان می دهد و چیزی جز ستایش از سویشان نمی شنود افرین اقای چاووشی تا می توانی از این جماعت کولی بگیر . بی خیال شعر و موسیقی و صدا و کنسرت . ممنون که با انتشار این فایل ویدئوئی گفته های پیشین مرا تصدیق نمودی .

5.226.50.77
شنبه 12 تیر 1395 - 16:29
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

حسن جان بیشتر از این خودتو خراب نکن قربونت...من جای تو بودم دیگه تو این سایت نمیومدم :)
ادمین عشقی عشق

2.179.147.41
شنبه 12 تیر 1395 - 16:42
وحید کشاورز

تو از چاوشی بدت میاد محسن چاوشی اگه بیاد جلوی تو هم بخونه تو باز میگی بدرد نمی خوره....
بی سوادم تویی نه هوادارای میلیونی چاوشی... هزار تا از موسیقی دان ایران اشتباه میگن تو درست میگی....

2.179.133.98
شنبه 12 تیر 1395 - 17:01
محسن چاوشی - ابراهیم

این اقا حسن درست میگه حق با ایشونه
محمد علیزاده و احسان خاجه امیری و علیرضا قربانی و سالار عقیلی و .... لوزه و زبان دومشون مثل محسن چاوشی مشکل داره چون سرشون تکون تکون میخوره
تازه فرزاد فرزین و علی اصحابی هم که کل بدنشون تکون تکون میخوره بالا پایین میپرن کلا بدنشون مشکل داره
در کل باید گفت همه خواننده ها مشکل لوزه و زبان دوم دارن متاسفانه
ولی سوزش بعضیا داره حس میشه

5.238.78.248
شنبه 12 تیر 1395 - 17:05
shahre gham

حسن خان تشریف اوردن..
تا دیروز می گفتین افکتیه امروز می گین نخراشیده..... بگذریم...
برا فردا فکرکردین..!!!!؟؟؟
حسن خان من یه جای دیگه هم بهتون گفتم چاوشی گوش نده ..شما صدا صاف گوش بده که گوشات خراشیده نشه...شما اخه یه حرفی می زنی که جواب نداره ...برادر ما عاشق همین خش و همین اعوجاجی که شما می گین هستیم ...شما میای از این به قول خودتون اعوجاج ایراد می گیرین...اون قسمت هایی راکه گفتین من چند بار گوش دادم مثل همیشه بود که چاوشی گوش می دم..
دست بردار
دست بردار
راستی یه سوال داشتم شما خدا وکیلی چند سالته؟

5.123.62.171
شنبه 12 تیر 1395 - 17:56
حسن عاشق چاوشی

باز اومدی کامنت اول ریپلی زدی دیده بشی بچه جون که

میدونم سختِ بعد اونهمه اراجیف این ویدیو رو ببینی و ضایع بشی به این شدت !
و سریع اومدی رو کامنت اول ریپلی زدی :)))))))))
کلی خندیدم
اب رو بریز همونجا که میسوزه :)))

خیلی بد شد
اقا تایید

164.215.238.59
شنبه 12 تیر 1395 - 17:56
sada

"حسن" پیشنهاد میکنم ی دکتری بری.مازوخیست مزمن داری.

46.249.125.195
شنبه 12 تیر 1395 - 17:58
A Chavoshist

اینو نگی چی بگی؟
ادامه بده

5.202.242.67
شنبه 12 تیر 1395 - 18:12
مسلم راه پیما

خدایا شکرت دشمنان محسن رو از نادانان آفریدی

151.245.228.24
شنبه 12 تیر 1395 - 18:28
A.A

!!!!!بابا دیگه اجرا زنده کرد به این قشنگی، تو هوز ایراد الکی میگیری؟؟؟! خدا شفات بده

5.78.98.147
شنبه 12 تیر 1395 - 20:46
علی طاهری

محسن چاووشی صداش بده نه احساس داره و نه دلنشینه حالا زنده بودن این صدا به چه دردی میخوره؟

2.186.195.67
شنبه 12 تیر 1395 - 21:06
محمد

جناب اقای حسن حرف نزنی نمیگن لال شدی ها خخخخخ مشکل لوزه داره اصلا میدونی لوزه چیه که اومدی حرف زدی ابروتو بردی برادر برو خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه شما مثل اقای همایونی هستید که تا دیروز میگفتید افکته از این به بعد میگید کوک نمیخونه این یکی هم که واقعا خنده دار بود لوزه کجا زبان دوم کجا خخخخخ خدایا این افرادی که موجبات خنده و شادی مارو فراهم میکنن رو از صفحه روزگار محو فرما شکمم درد گرفت از خنده

37.156.239.12
شنبه 12 تیر 1395 - 22:00
روح اله

یعنی عاشق این استدل و نتیجه گیریتم،تو از اونایی هستی که خیلی خوب تهدید رو تبدیل به فرصت میکنن.این ویدیو دقیقا دهان یاوه گو ها رو میبنده حالا چجوری شما اون رو در تایید صحبت های خودت به کار گرفتی الله و اعلم

31.57.206.21
شنبه 12 تیر 1395 - 22:03
صادق حسینیان

جناب حسن شما یه جوری حرف میزنی انگار که خواننده یه بلایی سر شما آورده این چه طرز صحبت کردنِ!
شما بجای اینکه از کسی که واسه موسیقی ایران زحمت کشیده و جون کنده حمایت کنی این مزخرفاتو تحویلش میدی؟! مگه محسن چاوشی چه کاری با شما کرده که با این لحن بد راجع بهش نظر میدی؟!
اگرم محسن صداش افکتی باشه که نیست بلاخره با همین صدا باعث پیشرفت موسیقی ایران شده!!
بعد شما بجای اینکه از هنرمندِ هموطنت حمایت کنی هرکاری میکنی که فقط بکوبونیش عجب باریکلا!
نظراتت فقط به درد خودتو امثال خودت میخوره چون چیزی دیگه واسه گفتن نداری خودتو میزنی به کوچه علی چپ و هرطور که امکان داره میخوای فقط خواننده رو بکوبونی!
تایید شه لطفا!

2.191.55.174
شنبه 12 تیر 1395 - 23:31
حسن

همین است دیگه .من یک انتقاد کردم پاسخ درست و حسابی که نمی دهید یعنی ندارید که بدهید . چون سوادش را ندارید . شروع می کنید به فرافکنی . خیالتان را راحت کنم رفقا . من از توهین ها و تحقیر ها نه ناراحت می شوم نه پا پس می کشم یک نفر که بتواند با یک استدلال منطقی و علمی پاسخ مرا بدهد . بین شما پیدا نمی شود . خودتان را می کشید کلی به مغزتان فشار می آورید که چه جمله سوزناکی بگویید که مثلا روی من را کم کنید . توقع زیادی از شما نمی رود . نهایت حس موسیقیتان با یک صدای نخراشیده و افکتی ارضاء می شود . شما از موسیقی و صدا و تحریر چه می فهمید . ! ضمنا از لحن نوشتن و ادبیات من کاملا مشخص است که چند سالمه ! گویا طرفداران اقای چاووشی سنین بین 13 تا 18 سال را تشکیل می دهند . اشکالی ندارد دوستان بزرگ میشید عقلتان رشد می کند .به کامنتهای این روزهایتان می خندید.

104.237.225.83
یکشنبه 13 تیر 1395 - 07:25
حنيف معززي

من يكي از طرفداراي محسن چاووشي ام و بر خلاف تصور شما 32 سالمه نه 13-14 سال, شما هم بهتره كوتاه بيايد ديگه, بهتون ثابت شد كه صداي چاووشي افكت و فيك نيست, توهين هم نكنيد.

185.134.98.26
یکشنبه 13 تیر 1395 - 07:37
Amin Vejdani

حسن با درک و منطق چند لحظه خودت رو جای محسن چاوشی بزار.خواننده ای که چند ملیون نفر دنبال کننده داره اعم از طرفدار دو آتیشه و طرفدار عام و منتقدان و مخالفان که کوچکترین حرکتتو زیر نظر دارن و منتظرن واکنش نشون بدن.بگذریم،گوشیتو برمیداری میبینی که تو نت قضیه افکتی بودن صدات که ی قضیه تقریبا 10 سالس خیلی اوج گرفته و خیلی سر این قضیه دارن تو سر و کله هم دیگه میزنن که صدات افکتیه و از طرفی دوستدارانت در اذیتن.طبیعتا صبرت لبریز میشه و داغ می کنی.گوشیتو میزاری رو میز جلوت دوربینشو باز می کنی که اجرا کنی و قضیه رو تموم کنی.میدونی این لحظه چه فشاری عصبی روته،میدونی چه استرسی داری،عصبانی ام که هستی...فک نکنم اون لحظه حالت زیاد خوب باشه.صداتم صداییه که خیلی لم پیچیده ای داره و باید تمرکزت کامل باشه.خودت ببین تو این حالت چقد می تونی تمرکز کنی.قبل این حرفا در نظر بگیر که خواننده ای هستی که همیشه وکالاتو با وسواس و تمرکز کامل چندین بار می گیری تا به اون چیزی که مد نظرته برسی و خیلی با حالت این اجرای هول هولکی فرق داره.با در نظر گرفتن همه اینا و چیزای دیگه ای که الان به ذهنم نمیرسه که بگم این اجرا به نسبت موقعیت خیلی عالی بود.حرفی باقی نمیمونه فقط اینکه هرچی بهت میگن ناراحت نمیشی و خودتو علامه دهر میدونی اینا هنر نیس.توصیم بهت اینه که رو درک و منطقت و شخصیتت کار کن بعد مشکل دیگه ای داشتی درخدمتیم

185.147.163.81
یکشنبه 13 تیر 1395 - 07:48
یه چاوشیست

آقای حسن حرف شما که میگی افکته قبول لوزه دومم هم قبول ولی قرار نیست همه خواننده ها مثل هم بخونن تا دیروز میگفتی صدای خودش نیس الآن هم میگی لوزه دوم اگه فردا کنسرت هم بزاره میگی لب خوانیه منم اول از محسن چاوشی خوشم نمیومد ولی وقتی دقت کردم دیدم از معدود کساییه که میفهمه چی میخونه
در ضمن این اعواجی رو که میگی منم دارم دلیل میشه رو صدام افکت بزارم اون شعر فاخر رو خوب اومدی

5.113.151.247
یکشنبه 13 تیر 1395 - 08:55
نبی سروی

سلام حسن آقا - شما یه فکر غیر قابل دارین و اون هم مخالف بودن صدای چاووشی هست . میتونم خودم رو جای شما بذارم . من هم مثل شما وقتی با چیزی مخالفم به هر برهان و دلیلی چنپ میندازم تا بتونم که بهش اعتقاد ندارم رو بیارم پایین .

اما توی این کار حرفه ای نیستین شما . پرزنت تون اینقدر چیپ هست که کمتر کسی بهش بها میده . ببینین بهترین کاری که شما میتونستین در اولین کامنت هاتون در مورد صدای چاووشی بکنین این بود که اصلا به افکت گیر نمیدادین چرا ؟ چون مشخصا یه روزی این آقا شروع میکرد به خوندن و برهان شما پودر میشد که شد . شما اگه شنونده ی حرفه ای بودی باید همون موقع تشخیص میدادین صدای چاووشی افکتی نیست و مریض هست و زبان دوم خراب و لوزه داغون . این رعایت نکردن ترتیب تخریب شما باعث میشه حرفت به جایی نرسه .
شما روشنایی یک لامپ رو کتمان میکردی و الان که روشنایی ش اثبات شده دارین به کم ولتاژ بودن و نوسان نوری و ... گیر میدین . این کار شما اصلا استدلال و منطق نیست که از طرفداران محسن چاووشی انتظار برخورد منطقی و مستدل دارین .

37.27.74.176
یکشنبه 13 تیر 1395 - 09:42
آرش

صدای بسیار ضعیف، خیلی پایین تر از تصور من. بی دلیل نیست ایشون اجرای زنده ندارند.
به واقع توی مملکت ما هر چی ادم بی استعدادتر و بی مایه تر باشه، بالاتر می ره!
برای دوستانی که واقعیت رو نمی بینند هم متاسفم.

46.62.203.139
یکشنبه 13 تیر 1395 - 09:46
احسان

خوشحالم که صفحات مربوط به اخبار محسن چاوشی شده محلی برای دیده شدن افراد محجور و خودکم بینی مثل حسن
آدم هایی که هیج جا دیده نشدن و این لابه لاها محلی برای عرضه اندام پیدا کردن
بالاخره ما نفهمیدیم حسن اقا شما استاد تحریرهای موسیقی سنتی هستی یا متخصص گوش و حلق و بینی که از زبان دوم حرف می زنی
کاری به این ندارم که واقعا مطرح کردن انتقاداتت با چه هدفیه(چون هدفت والات دقیقا مشخصه)
ولی به این دارم فکر می کنم که چقد بیکاری که میای مینویسی بعد روزی چن بار میای جوابای ک بهت داده شده رو می خونی و ذوق می کنی که چن نفر حرفت رو تحویل گرفتن و دوباره می نویسی
توصیه دوستانه دارم اگه واقعا طرفدار موسیقی سنتی هستی یا اصلا طرفدا چاوشی نیستی توی صفحات چاوشی نیا!
میای حرص می خوری اعصابت خورد میشه چهارتا تیکه هم می شنوی که چی
برو تحریر خواننده های که دوس داری رو دنبال کن خوب
اینجا که مهدکودک نیست

2.182.24.161
یکشنبه 13 تیر 1395 - 10:40
امین

دوستان نمیدونم چرا جواب این دوستمون رو میدید. ایشون با این نظراتش در حال استمنای فکری هست و میخواد خودشو تخلیه و ارضا کنه. لطفا جوابشو ندید بزارید با سواد موسیقیاییش حال! کنه.

46.225.88.28
یکشنبه 13 تیر 1395 - 10:48
K.t.K

دوستای عزیز لطفا بیهوده بحث نکنید. این دوست عزیز داره از نقطه ضعف شما بر علیهتون استفاده میکنه. بنظرم سکوت بهترین جوابه. حسن آقای عزیز. در قانون انسانیت توهین نوعی عمل غیر اخلاقی تلقی میشه اینکه شما میای اینجا و توهین میکنی به سلیقه افراد. یک عمل غیر انسانی و بی شرمانست. اگر علاقه ای نداری پیگیری نکن بگذار اونایی که دوست دارن لذتشو ببرن. موسیقی بر پایه سلیقه روحی افراده. من هم از هزارو یک خواننده لذت نمیبرم باید توهین کنم؟ کامتهای زردتون نشونه بلوغ فکریتونه. هر وقت یاد گرفتیم به عقاید هم احترام بگذاریم جهان دگرگون میشه.
در خصوص ویدیو هم باید بگم که نشون دهنده اینه که صدا ذاتیه و اصلیه. ولی قبلا هم گفتم اقای چاوشی اجتماع گریزه و منزوی. به همین علت با کنسرت گذاشتن کنار نمیاد الان هم با این سطح توقعات کوچکترین تپقی تو بوق میشه و کل فعالیت هنریش زیر سوال میره. محسن جان از اجتماعات کوچک شروع کن به امید خدا تو بهترین جاها دیده میشی. یا علی...

188.211.93.80
یکشنبه 13 تیر 1395 - 11:13
محسن جان چاوشی

حسن جان چاوشی با یه دونه «و» لطفا :)

185.131.170.253
یکشنبه 13 تیر 1395 - 11:46
صادق حسینیان

من به تنها کامنتی که خندم میگیره کامنت توِ فقط!
(از لحن نوشتن و ادبیات من کاملا مشخص است که چند سالمه)!
کلی خندیدم!
چقد استدلال منطقی و علمی آوردی تو, من که کلی سود بردم استاد!
انتقاد تو رو باید به عنوان بهترین جک سال انتخاب کنند!
از همین عقده ای که از چاوشی داری معلومه که بین 13 تا 15 سال سن داری لحن صحبتت هم به درد خودت میخوره خدا میدونه با محسن چه پدرکشتگی داری!
خودتو به این در و اون در میزنی تا محسن چاوشی رو زمین بزنی!
تا قیام قیامت هم که این مزخرفاتتو ادامه بدی چاوشی تا ابد میخونه تا فقط امثال تو رو بسوزونه!
تایید لطفا!

2.191.41.117
یکشنبه 13 تیر 1395 - 11:57
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

به جان خودم اصلا معنی افکت رو هم نمیدونی :))
خداییش دیگه انتقاد نکن

5.221.208.216
یکشنبه 13 تیر 1395 - 12:03
علی اعتمادی

آقا حسن
شما که سوادش دارین بلدین موزیسینین و خودتون رو صاحب نظر
من از شما 2 تا سوال دارم :
1: شما که انقد کمالات دارید چرا یه حرکتی تو موسقی ایران نزدید؟
من میگم چاوشی بد و همونی که تو میگی درسته ولی انقد جرات و جسارت داشته که یه همچین کاری بکنه و حداقل به قول شما یه خواننده افکتی باشه . شما چی حداقل خواننده بشو بعد یه حرفیو بزن
خواننده هم نشدی نشدی اشکال نداره . یه جایی خودتو اثبات کن بعد حرف بزن .
2: کارهایی که تو حوضه موسقی انجام دادید چی بودن؟
اگه هم کاری نکردین هروقت کردین نطر بدین
مرسی اه

79.127.24.74
یکشنبه 13 تیر 1395 - 12:43
shahre gham

کامل فهمیدم چندسالتونه
خیلی حرف واعتراف بدی کردید حسن خان...این جمله ای را که میگویید هرتوهین وحرفی که به من می گویید پاپس نمی کشم.
..گاهی حق کسی ضایع شده است وحرفش حق است تلاش می کند حقش رابگیرد ...نمی دانم اینکه محسن چاوشی در اوج است ،،، باعث ضایع شدن حقوق شما شده که پی همه چیز رابه تن مالیده اید وبا آن مقابله می کنید..اگر هم هدف شما دفاع از خوانندگان مورد علاقه ی شماست که البته نمی دانم چه کسانی هستند بازهم در اشتباهید...راه مشخص است..چاوشی عزیز هم جا ی کسی راتنگ نکرده...تلاش کنن زحمت بکشن..استعدادش را داشته باشن..موفق بشن..مگر محسن چاوشی جلوی آنها را گرفته وراه آن هاراسد کرده است...
من سالهاست چاوشی را می شناسم...بیشتر مصاحبه های ایشان را خوانده ام یک بار نشد به کسی توهین کند..یکبار نشد بگوید من از دیگران بهترم...
هنوز هم دقیقا نمی دانم دنبال چه هستید ...اگر چاوشی حق شما راخورده می توانید ازمراجع قانونی پیگیریکنید..اگر هم حقی از دوستان هنرمند خورده است که نخورده اصلا به شما مربوط نیست...
فقط یک خط بهتون بدم که اگر می توانستن چاوشی را زمین بزنن بعضیها مثل شما تا حالا زده بودند..اسم نمی یارم ولی در سالهای ابتدایی همکاری چاوشی با شخصی ،، افرادی به آن شخص مبلغ کلانی پیشنهاد دادند که بگوید چاوشی خود کارهای غیر رسمی خود را پخش کرده وعمدی بوده است...ولی ان شخص این کار را نکرد..چون می دانست که اینطورنیست...یا ماجراهای دیگر که گفتنش دراینجا لازم نیست..
حسن خان شما میگی افکتی نخراشیده...ما دنبال همین صدا بودیم...شما به البوم های ایشون هم میگین افکتی...پس ثابت میکنه چیزی که توی البوم ها میشنویم همینه که توی اجرای زندس..
اگرمی دونستم دنبال چی هستین راحتتر جوابتون را می دادم..
وحرف آخر اینکه
ما عاشق همین صدای نخراشیده ی افکتی به قول شما هستیم..همین که توی همین اجرای زنده میشنویم...
هیچ وقت هم نظرمون عوض نمیشه..
راستی در مورد سنت هم صحبتی نکردی...منتظرم...

از دوست عزیز آقای نبی سروری هم ممنونم...خیلی خوب و دندان شکن نوشتید...

5.123.91.15
یکشنبه 13 تیر 1395 - 13:52
amirsa

این حسن آقا به طرز عجیبی منو یاد سرهنگ علیفر میندازه:))

188.209.35.237
یکشنبه 13 تیر 1395 - 16:01
ارمین قنبرزاده

کاملا با نظر اقا حسن موافقم حرف دلمو زدی

5.235.239.20
یکشنبه 13 تیر 1395 - 18:45
حسن عاشق چاوشی

:)
پشت کتابی نوشتن قایم میشی که بگی سنت بالاست ؟؟ :)
همین که تو همه صفحات میای روی اولین کامنت ریپلی میزنی نشون از عقده دیده شدن و سن کمت داره !

پروفسور اگه میگی صدا نخراشیدس و بدِ پس چرا میگی افکتیِ ؟ :) چرا خودزنی میکنی ؟
صدا افکتیِ یعنی باور نداری صدا مال خودش باشه و صدای خاص و جذابیِ که باورش نکردی! و دقیقا خودت با این حرف داری به خاص و جذاب بودنش بصورت ناخودآگاه اعتراف میکنی !
که البته با این ویدیو حسابی ضایع شدی از جهت افکتی بودن و این داستانا!

ارزوی دیده شدن دارم برات همچنان پسرخوب

95.38.183.148
یکشنبه 13 تیر 1395 - 19:03
علی

به قول خانوم مرسده مقیمی :کمی فکر و تامل می‌تواند آدم را از مضحکه شدن محفوظ نگاه دارد! راه دوری نمی‌رود قبل از هر اظهار نظر اگر خدا، انسانیت، وجدان و... را در نظر نمی‌گیریم لااقل برای خودمان ارزش قائل شویم؛ البته نمی‌دانم شاید در مضحکه شدن هم لذتی است که ما نمی‌فهمیم!

حسن خودتو مضحکه نکن زشته

5.232.124.64
دوشنبه 14 تیر 1395 - 00:48
علی

اصلا صدای محسن چاوشی مشکل داره شما هم درست میگی اقا گوش نکن اسلحه نزاشتن رو سرت که.ماشاءالله سواد موسیقیتم که بالاست برو هرچی که به سطح سوادت میخوره همون گوش کن.چاوشی رو هم ما هه که نمیفهمیم موسیقی چیه گوش میدیم

79.127.85.38
دوشنبه 14 تیر 1395 - 11:03
=ali

تمام این نظرات منفی برای یکی دونفر هست
اینا چون بهشون ثابت شده چاوشی صدای خودشه و با این صدا محبوبترین خوانندست ، دست از حسادت بر نداشتن و دنبال بهونه جدیدن
تا دیروز همش میگفتن تاحالا اجرای زنده ندیدیم که صدا واسه خودش باشه ، حالا عوض شدن
اینا نوادگان همان کافرایی هستنکه با دیدن معجزات پیامبرت باز ایمان نمی اوردن :))))))
ولشون کنید گناه دارن، دارن میسووووزن

185.141.51.2
دوشنبه 14 تیر 1395 - 21:42
shahrzaad

به نام خدا آقای محترم که اومدید نظر دادید و یه عده رو بیسواد خوندید ومیگید دلیل منطقی و استدلال بیارید شما خودتون چه استدلالی برای حرفهاتون داشتید که بقیه استدلال بیارن براتون اینکه شما یه سری مسائل رو توضیح دادین درست اما از کجا مشخص حرفهای شما صحیح باشه؟ با ذکر کدوم منبع علمی میگید که لوزه ی آقای چاوشی مشکل دارن ؟ من طرفدار آقای یگانه ی عزیز هستم اما وقتی دیدم شما اینجوری دارین عنوان بیسواد رو به یک جمع میدید واقعا متاثر شدم وتصمیم گرفتم این کامنت رو بزارم والبته با در نظر گرفتن کارهای زیبایی که از آقای چاوشی شنیدم باز هم تاکید میکنم من طرفدار ایشون نیستم وامیدوارم شماهم من بعد با فکر و اندیشه ی بیشتری اظهار نظر کنید والبته با ذکر منبع استدلال بیارید باتشکر.

37.255.32.4
سه شنبه 15 تیر 1395 - 14:19
حسن

بابا جواب این حسن رو ندین ای بچه ای بیشتر نیست ادعاشم میشه سنش بالاست خب عمو جان با این لحن صحبت کردنت معلومه بچه دبستانی هستی !!همونجوری ک معلمت داره باهات حرف میزنه همونجوری حرف میزنی!خیالتان را راحت کنم!!!ههه!یه بچه ای شما رو سرکار گذاشته واقعا که!

5.120.63.198
سه شنبه 15 تیر 1395 - 14:21
حسن

بابا جواب این حسن رو ندین ای بچه ای بیشتر نیست ادعاشم میشه سنش بالاست خب عمو جان با این لحن صحبت کردنت معلومه بچه دبستانی هستی !!همونجوری ک معلمت داره باهات حرف میزنه همونجوری حرف میزنی!خیالتان را راحت کنم!!!ههه!یه بچه ای شما رو سرکار گذاشته واقعا که!

5.120.63.198
پنجشنبه 17 تیر 1395 - 14:11
zaman80

محسن چاووشی شعر میگه تنظیم میکنه و هزار تا هنر دیگه هم داره ولی میدونین بعضیا چرا به صداش گیر دادن میگفتن افکت هست؟؟؟
چون درکشون از موسیقی فقط خوندن بود و تو دنیای موسیقی فقط خواننده ها رو میشناختن.
همین جوابشون باشه و بس

31.56.251.109
شنبه 30 مرداد 1395 - 03:44
امین

اولا من کلا طرفدار هیچکس نیستم. و اصلا پاپ هم گوش نمیدم. ولی این ویدیویی که دیدم به غیر از دو سه ثانیه اول که فضای ملودیک برامون روشن نشده هنوز، خیلی خوب و پیچ خونده شد. و باورم نمیشه که یه نفر میتونه چنین صدایه خاص و خوبی داشته باشه. دوما تاکی میخوایم از موسیقی فقط به خواننده توجه کنیم؟ چرا هیچوقت به موزیکی که چاوشی میسازه توجه نمیکنیم؟ صدای انسان هم یه سازه مثل بقیه ساز ها. پس اهمیت موزیکی که اجرا میشه و صدای خواننده به عنوان چیزی که داخل موزیک جا میگیره مهمه. مگرنه خیلی گروه های موسیقی داریم که وکال قوی نیست، ولی موزیک عالیه. مثلا دریم تیتر

151.246.206.23
شنبه 12 تیر 1395 - 13:10

عالییییههه

شنبه 12 تیر 1395 - 13:11

کجایند آنها که می گفتند نمیتواند زنده بخواند ؟
آنها که از جهل خود دهانشان را باز می کردند؟
ببار ای باران ببار
بخوان ای چاوش بخوان

شنبه 12 تیر 1395 - 13:15

آهای اونایی که مسخره میکردین محسن صدای دستگاست مخصوصا آقای کبیری بیاین ببینین... حالا چه جوابی دارین بدین خیلی دوسدارم بشنوم...

یکشنبه 7 آذر 1395 - 19:49
Negar

اسم آقای کبیری رو نیارین لطفا, دو سوم مصاحبشون و فقط درباره آقای چاوشی بد گفتن, انگار مسابقه بود هرکی بیشتر بد بگه برندس و ایشون هم الحق تمام تلاشش و کرد ولی متلسفانه با ویدیو تو دهنی بدی خورد!

46.62.191.146
شنبه 12 تیر 1395 - 13:15

اینجاس که شاعر می گه بنمای رخ که خلقی واله شوند و حیران
چه سوپرایزی شدیم امروز
عجب صدایی عجب حنجره ای عجب حلوای قندی تو
اینو بفرستین برای مجتبی کبیری که نگاه کنه
چه ذوق زده شدیم

یک درصد ته دلم می لرزید همیشه که نکنه صداش ساختگی باشه که امروز اون یک درصد هم از بین رفت
آسوده و با خیال تخت هدفون در گوش بگذارید و پلی کنید:
جان منست او هی مزنیدش آن منست او هی مبریدش

شنبه 12 تیر 1395 - 13:17

بسیار عالی آقای چاوشی

شنبه 12 تیر 1395 - 13:22

عالی بود
آهنگ پسرم هم عالی بود
چاوشی‌خون توام .....

شنبه 12 تیر 1395 - 13:22

خیلی صداش جالبه
بااینکه خیلیا میگن خوب نیست ولی کاملا دلنشینه
وجون میده واسه اجرا حتی اجرای بدون موزیک

شنبه 12 تیر 1395 - 13:25

واااااااااي اي خدا
چه لذتي بالاتر از اين براي يه چاوشيست....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شنبه 12 تیر 1395 - 13:26

جواب محکمی بود به یاوه گویان.زنده باد محسن چاوشی

شنبه 12 تیر 1395 - 13:26

ديگه كي ميخواد از افكت حرف بزنه؟؟؟؟؟؟!!!!
ها؟؟؟!!!
بياين اينم مدرك !! حالا برين به فكر ي بهونه ي ديگه باشيد:)))))

شنبه 12 تیر 1395 - 13:27

عجب حلوای قندی تو

شنبه 12 تیر 1395 - 13:27

منتقدین خواننده ی دستگاهی و آقای افکت کجان؟بیان اضهار نظر کنن ببینیم

شنبه 12 تیر 1395 - 13:28

بعد از 14 سال انتظار
چشم ده ها میلیون طرفدار رو خیس کردی ...
تا همیشه باش
"آقای خاص موسیقی"

منتقدین لطفا فقط
سکوت و سکوت و سکوت ...

شنبه 12 تیر 1395 - 16:04
مهران

بسیار ضعیف...............اخه این چیه خونده ....خخخخخخخخخخخخ..خخخخخخخخ با صدای چاوشی آدم فرار میکنه ..اونوقت این میگه چشم هارو خیس کردی...هههههههههههههههه ..گریه کجا بوددددد همه فرار کردن با شنیدن صداش

2.185.168.126
شنبه 12 تیر 1395 - 16:41
طرفدار سلطان

خدایا چشم این حسودان را دربیار!
الهی آمین!!
مهران جان اصلا با شما نیستم ها شما خیلی باحالی و اصلا هم فشار روت نیست من یه مهران دیگه رو میگم
LOL

5.222.75.140
شنبه 12 تیر 1395 - 17:50
amir p

جناب مهران
فکر میکنم شما کل سواد موسیقیت
فقط در حد گفتن عبارات :
"بسیارضعیف" و "خخخخخخخخ" هست
که از همین بابت واقعا سخته برام توضیح بیشتری بدم.

و البته از حق نگذریم حیفه نگم که
مطالعه کامنتت در این ماه مبارک
چقدر باعث خنده و شعف و شادمانی ما شد که
جا داره ازت تشکر ویژه ای داشته باشم :-))
یک دنیا مرسی :-))

5.211.25.178
شنبه 12 تیر 1395 - 13:29

من اقای چاووشی رو قبول دارم و از موسیقی ایشون لذت میبرم.
با این ویدئو دیگه فکر نکنم کسی بتونه بگه ایشون توانایی اجرای زنده نداره.

شنبه 12 تیر 1395 - 13:30

عاشقتم محسن جان..

شنبه 12 تیر 1395 - 13:32

امروز محسن خان ترکوند...
آهنگ پسرم رو باید گوش کنین...
نه نیوش کنین...

شنبه 12 تیر 1395 - 13:32

فدای حنجره و صداش... دیگه کسی نمیتونه بگه صداش ساختگیه

شنبه 12 تیر 1395 - 13:32

خب چی شد؟؟ کجان اونایی که میگفتن نمیتونه بخونه؟؟؟ کبیری کووووو؟؟؟ :))))

شنبه 12 تیر 1395 - 13:33

بلاخره بعد 13 سال سکوتش شکست و زد تو دهن کسایی که این همه سال بهش تهمت و زخم زبون زدن . چه خواننده های حسووود و چه مردمی که فقط از روی نادونی حرف میزدند.

الان اون دوستایی که میگفتن افکت دیگه حرفی واسه گفتن ندارن و فقط در برابر موفقیت محسن باید سکوت کنند و دلیل دیگه ای برای ایراد گیری ندارند.
آلبوم پر فروش ترین - محبوبیت نفر اول ایران - صدا هم که دیگه سکوت کنید :)))))
باشد که رستگار شوید .:)

شنبه 12 تیر 1395 - 13:34

سلام. ب صلح. سلام. به. عشق.

بعد دیدن. این. کلیپ. گریه. کردم. واقعا. انتظار. معجزه. داشتین؟
اونایی. ک هنوز باور نکردن. سلام

شنبه 12 تیر 1395 - 13:39

دیدین چشاتون در اومد این صدا ساختگی خدا نرم افزارشو اون ساخته.

شنبه 12 تیر 1395 - 13:39

منتظر بهانه ای جدید هستم...
دیگه نمی دونم بهونتون چی می تونه باشه..
همه استغفار کنیم...
این همه تهمت کوه را آب می کنه..این محسن بود که ماند وماند ومی ماند..
خدا همه ی ما راببخشد..

شنبه 12 تیر 1395 - 13:39

وای خدا...
سوپرایز پشت سوپرایز...
مرسی خدا بابت خلق محسن چاوشی

شنبه 12 تیر 1395 - 13:44

کی بشه بریم کنسرت محسن جان

شنبه 12 تیر 1395 - 13:44

چرا صداش اینجوری

شنبه 12 تیر 1395 - 16:18
فریبا

دقیقا چون همینجوریه میلیونی طرفدار داره.

31.56.175.68
شنبه 12 تیر 1395 - 13:44

صداش عالي

شنبه 12 تیر 1395 - 13:44

محسن كارش درسته. ولي تروخدا در مورد هيچي تعصبيش نكنيد كه بي منطقي داره

شنبه 12 تیر 1395 - 13:44

دروازه ای باز سوی روبروی چاوشیست های منتظر ... چه تریاقیه این کلیپ ...

شنبه 12 تیر 1395 - 13:44

جونم صداااااااش

شنبه 12 تیر 1395 - 13:44

عشق منی به به ناز نفست عزیز دل ، زندت از همه بهتره عزیز جان

شنبه 12 تیر 1395 - 13:44

آخ خدا ❤❤

شنبه 12 تیر 1395 - 13:44

استاد من است دیگر گاهی دلش میخواهد خاص باشد عشق باشد جون باشد

شنبه 12 تیر 1395 - 13:44

صدای خوب و شفاف داشتن یکی از معیارهای یه خواننده موفقه اما کافی نیست . از طرفی خیلی ها هم به محسن چاووشی این انگ رو میچسوبنن که با کلی دستگاه و نرم افزار آلبوم میده بیرون . البته این امکانات برای همه خواننده ها وجود داره . صرف نظر از صدای خوب داشتن یا نداشتن استفاده کردن از نرم افزار یا استفاده نکردن کلا همه اینها رو باید بزاریم کنار و به نتیجه نهایی کار نگاه کنیم و اینکه اون خواننده چقدر میتونه روی مخاطب تاثیر بزاره . و محسن چاووشی بدون شک یکی از کسانیه که نتیجه نهایی رو فوق العاده تحویل میده .
پس شک نکنید کارش خیلی درسته

شنبه 12 تیر 1395 - 22:05
فرهاد

مشخصه که ایشون از هوش و درک بالایی در موسیقی برخورداره و تونسته از پتانسیلی که در وجودش بوده(صدایی خوب )و پتانسیل خارجی(شباهت صدا به یک خواننده معروف لس آنجلسی و تقلید در آلبوم های نخست)به جایگاهی که الآن در موسیقی داره دست پیدا کنه.اشکالاتی که من به عنوان کسی که در موسیقی کار میکنم اینهاس:نفس گیری غلط در یکی دو جا و ادای نادرست کلمه

5.125.217.186
شنبه 12 تیر 1395 - 13:44

عااااالیه

شنبه 12 تیر 1395 - 13:44

باز میخوام ببینم کسی حرفی داره واسه زدن؟؟

شنبه 12 تیر 1395 - 13:44

عشششقه عشششق

شنبه 12 تیر 1395 - 13:48

لطفا کسایی که میگفتن صداش دستگاهیه دهنشون رو ببندن ... بسه دیگه ..

شنبه 12 تیر 1395 - 13:55

تا باشد چوبی بردهان کوته فکران
تا باشد چسبی بر جملات پرحرفان
تا باشد قفسی برای یاوه گویان
هرچند بنی اسراییل هنوز زنده است

شنبه 12 تیر 1395 - 13:57

امیدوارم که رو استیج ببینیمت مَرد !
13 سال بهت اعتماد کردیم و بی نتیجه نبود ، جه روزی ساختی امروز برامون

شنبه 12 تیر 1395 - 14:01

درود بر تو محسن عزیز.

شنبه 12 تیر 1395 - 14:05

اجرای خیلی خوبی داره ؛ امیدوارم یروز کنسرت بزاره

شنبه 12 تیر 1395 - 14:07

واسه کساییکه که همش دنبال بهونن محسن هرکاری بکنه بازم صداشون درمیاد بزار تو حال خودشون باشن این دسته از ادما بزار تو کنسرتاشون از تو کلاهشون کفتر دربیارن و ماسک بزن که مثلا تنوع و تغییر ایجاد کردن یا اون خواننده که دوره اون رنگ مورد علاقش تموم شده باید بره دنبال رنگه دیگه مثلا گلبه ای تا چند تا طرفدار جذب کنه

شنبه 12 تیر 1395 - 14:07

dubsmashe khoobi bood :))

شنبه 12 تیر 1395 - 15:34
یک کاربر سایت موسیقی ما

اینو نگی چی میخوای بگی :))
دلم واسه امثالت داره میسوزه

2.180.195.21
شنبه 12 تیر 1395 - 14:08

چرا از پایین فیلم گرفته؟؟؟؟
من خودم طرفدارشم...
حرفم رو به پا یتوهین نذارین،لطفاً!

شنبه 12 تیر 1395 - 14:12

خب مشخص شد چرا کنسرت نمیده
بنده خدا چهارتا ترک اینجوری بخواد بخونه که سریع کبود میشه

شنبه 12 تیر 1395 - 16:34
یکشنبه 13 تیر 1395 - 10:44
* میثم *

اصل مطلب همینه
من خودم از طرفدارهای چاوشی هستم و بیشتر کارهاشو از کفترچاهی به بعد حفظم
اما جناب چاوشی توانایی خوندن زنده و متوالی برای کنسرت رو نداره چون که مجبوره این لحن و صدا رو از حنجره ش دربیاره
شما فک کن حرف زدن معمولیش میتونه اینجوری باشه ؟

هیس، فقط سکوت برای افردایه که حسرت کنسرت چاوشی رو با خودشون به اون دنیا میبرن

5.63.149.101
یکشنبه 13 تیر 1395 - 15:04
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

به اونجا هم میرسیم...
اون روز هم نزدیکه

2.179.147.41
یکشنبه 13 تیر 1395 - 19:08
حسن عاشق چاوشی

بچه جان تو از بهروز صفاریان بهتر میفهمی که ایا میتونه یا نمیتونه تو منسرت بخونه ؟؟
این ویدیو صرفا برای اینه که جنس صدا مشخص بشه !

95.38.183.148
دوشنبه 14 تیر 1395 - 11:05
* میثم *

سیزده چهارده ساله اون روزا نزدیکه

صفاریان کارشو میکنه پولشو میگیره
این فیلم مثه اجرای مثلا زنده ی زخم زبون که پارسال پیرال سال پخش شد آبنبات چوبی و بستنی عروسکیه برا ساکت کردن صدای کوچولوها ...

5.34.217.114
دوشنبه 14 تیر 1395 - 14:09
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

گفتم که
دیر یا زود داره ولی سوخت و سوز نداره
به اونجاش هم میرسیم
یه بار ضایع شدی بازم ضایع شدنت رو میبینم البته میدونم بعد از اون روز باز یه بهونه دیگه میاری !

2.187.183.203
دوشنبه 14 تیر 1395 - 17:51
حسن عاشق چاوشی

بچه جون بهروز صفاریان پولشم بگیره مجبور نیست بگه چاوشی خوب میخونه و حتما کنسرت میده !
میتونه کارش رو بکنه و پولش رو بگیره و اصلا حرفی از صداش نزنه !
کسی مثل هومن خلعتبری که کارش اینه استاد اوازِ با محسن در ارتباطِ و صداش رو تایید کرده بعد
تو با این سطح ذرکت میای خنده رو رو لبامون میاری :)
بچه جون اتش نشانی رو فرستادم سمتت تحمل کن زود میرسه :)

خدایا این کودکان رو از ما نگیر به شدت شیرین هستند !

95.38.221.152
شنبه 12 تیر 1395 - 14:14

مشت محکمی بود بر دهان یاوه گویان

شنبه 12 تیر 1395 - 14:17

دمت گرم
قابل توجه آقاي كبيري و همه اونايي كه به چاوشي تهمت زدن
آدم اگه مرد باشه و يك ذره انصاف داشته باشه بايد عذرخواهي كنه!

شنبه 12 تیر 1395 - 14:20

حالا میخوام بدونم کی میاد بگه این صدا ساختگیه؟؟؟؟؟؟؟؟
این فایل نشان میده به زودی باید منتظر کنسرت باشیم
منتظر دو طرفدار خوشحال فرزاد فرزین هم هستم که در صفحات خوانندشون بحث های مسخره میکردن

شنبه 12 تیر 1395 - 16:31
alone-wake

آخ گفتی داداش مخصوصا کاربر آریان نعمتی خیلی دوست دارم بدونم کجاست الان
تو اون صفحه خودشونو کشتند اون دو نفر ولی خب خوشحالم محسن بلافاصله جوابشونو داد:)
طرفدارای فرزاد فرزین یه عذرخواهی بدهکارن

2.182.126.73
شنبه 12 تیر 1395 - 14:21

من که از اولشم مطمئن بودم که صدای چاوشی افکتی نیست!

شنبه 12 تیر 1395 - 14:22

الان یه عده میان میگن داره لب خونی میکنه :)))
آقا محسن دوسِت داریم ♥♥

شنبه 12 تیر 1395 - 14:27

دوست عزیزی که کامنت میذاشتی اقای افکت اقای افکت
سلام عرض میکنم!

شنبه 12 تیر 1395 - 14:34

مشت محکمی بر دهان یاوه گویان

شنبه 12 تیر 1395 - 14:35

جانم
اشکم جاری شد...
چه صدایی جان جان

شنبه 12 تیر 1395 - 14:37

وای....
کسی دیگه میتونه به محسن چیزی بگه؟؟؟؟؟
فوق العاده اس

شنبه 12 تیر 1395 - 14:41

بخدا گریه ام گرفت...یهو ببینی رفیقت واست این فایلو فرستاده سه بار اول که دیدم باورم نمیشد محسن ویدیو داده باشه...فوق العاده اجرا کرده...زندگیتو پای دلداگی دادی:(عالی خوند اینجاشو
حالا آقایان و بانوانی که تنها دلیلشون برای زدن محسن چاوشی و تخریب ما چاوشیست ها فقط یه جمله داشتند بگن اونم اینکه محسن صداش دستگاست...یادتونه تنها بهونتون واسه اینکه بگین محسن چاوشی بهترین خواننده این مملکت نیست همین بهونه بود؟یادتونه چقدر پشت سرش تهمت و دروغ زدید؟اون دنیا میتونید جواب بدید؟
الان دیگه قبول دارید همه چیو؟خیالتون راحت شد محسن صداش درسته؟آقایون آهنگسازایی که تو هر پستی میومدید میگفتید من خودم آهنگسازم و قسم میخوردید صدای محسن دستگاهه هستید هنوز اینجا؟آقایونی که تو هر پستی میومدید میگفتید با اساتید موسیقی سنتی حرف زدید و اونا گفتند همچین صدایی یک صدای انسانی نیست و فقط میتونه دستگاه باشه آیا هنوزم میتونید صدای واقعی رو تشخیص بدید؟
دل ما چاوشیست ها خیلی پره بذارید به مرور بگم....
فعلا فقط گوش بدید و فکر حلالیت باشید

شنبه 12 تیر 1395 - 14:41

ای جونم استاد کارت ایول داشت با این کارت کسایی که میگفتن چاوشی صداش دستگاهی چشمشون کور افتخار مکنم که استاد هم استانی خوزستانی ماست حتی شناسنامش رو هم زده خرمشهر

شنبه 12 تیر 1395 - 14:43

آره ... اینه عشق :))))
عاشقتیم محسن خان
ترک پسرم رو از دست ندید دوستان فوق العاده اس

شنبه 12 تیر 1395 - 14:45

عجب صدای توپی داره
صداش درد داره عجیب

شنبه 12 تیر 1395 - 14:45

چجوری میخوان اون افراد الان سر بلند کنن .. هیچ جمله ای نیست که الان بتونه محسن چاوشی رو وصف کنه .. به احترامش فقط میشه سکوت کرد ...

شنبه 12 تیر 1395 - 14:47

همه چیز روشن و واضح هست و نیاز به گفتن چیزی نیست فقط دوست دارم ببینم اونهایی که تا العون با بهانه های بیهوده خورده می گرفتن چی میخوان بگن واقعا واسشون نگرانم

شنبه 12 تیر 1395 - 14:50

زندگیتو پاااااااااااااای دلدادگی دادی :(((
روز موعود نزدیکه...
جمع کنید بساط و سلطان داره با لشگرش میاد کنسرت

شنبه 12 تیر 1395 - 16:08
علی

پاشو افکت هارو بیار سنگینی تری....خخخخخخخخخخخخخخ.

2.185.168.126
شنبه 12 تیر 1395 - 16:36
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

پاشو افکتا رو بیار سنگینی تری ؟؟
دستات چرا می لرزه !!!
خب درست تایپ کن برادر من

2.179.147.41
شنبه 12 تیر 1395 - 19:54
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

در ضمن علی جان آی پیت با مهران یکی هست !!!! داداشید با هم دیگه نه ؟!!!
چقدر حسودی که واسه سلطان وقت میزاری دوتا کاربری میسازی بیای چرت و پرت تحویل ملت بدی !
حوصله داری از این کاربری میری اون کاربری از اون میای این یکی ؟ :))

2.179.153.255
شنبه 12 تیر 1395 - 14:51

همین 51 ثانیه کافیه برای 13 سال انگ و تهمت....
واقعا شرم باد بر این یاوه گویان...
البته نیازی به این کار نبود از دید من چون ما قبولت داریم محسن جان....

شنبه 12 تیر 1395 - 14:51

آفرین پسر بالاخره مدرک جور کردیم بتونیم دشمنارو نابود کنیم؛)به شخصه یکی رو میشناسم که چندسال قبل باهاش همکاری کردی ولی بعد که دیگه همکاری قطع شد تاالان داره همجا از توو صدات بدمیگه
بسوزینننننن حسووووووووودا

شنبه 12 تیر 1395 - 14:53

درضمن الان آدمایی مثل مجتبی کبیری که چاوشیست ها دل پری ازش دارند بیان پاسخگو باشند....
خیلی دوست دارم ببینم چی میگه الان
موسیقی ما توروخدا ازش یه مصاحبه بگیر بعد این ویدیو

شنبه 12 تیر 1395 - 15:01

چیکار کنیم حالا؟
خواننده های دیگه ده ساله دارن کنسرت میذارن
این تازه .....

شنبه 12 تیر 1395 - 16:53
یک کاربر سایت موسیقی ما

در جواب آدمایی مثل شما پیشنهاد میکنم تشریف ببرید پست پدرام پاریزی نو اینستا رو بخونید.
کامل و مفصل جوابتو دادن.

81.28.47.31
شنبه 12 تیر 1395 - 17:45
sasan123

اشتباهت همينجاس كه محسن رو با بقيه ي خواننده ها مقايسه ميكني محسن اگه ميخواست مثه ديگران باشه كه ديگه خاص نميشد كه ديگه محسن چاووشي نميشد

5.190.66.197
H.H
شنبه 12 تیر 1395 - 15:02

روی ماهتو دیدم پسر!
دهن بعضیا بسته شد.
من از اون دسته از مخاطبام که هیچ وقت دوست ندارم کنسرت بزاری ،دوست دارم انرژیتو فقط و فقط بزاری برای خلق کردن و خلق کردن...
دوستت دارم محسن جان

شنبه 12 تیر 1395 - 15:04

دمت گرم. ایشالا کنسرت

شنبه 12 تیر 1395 - 15:12

اینم جواب بدخواها
سلطان صدای جهان بدون اغراق این محسن چاوشیه

شنبه 12 تیر 1395 - 15:14

چاوشی که درجه یکه ولی اونایی که نمیخوان بفهمن بازم چشم مو گوششونو میبندن و دهنشونو باز میکنن...

شنبه 12 تیر 1395 - 15:40

از این پایین به چاوشی نگاه کنید.آره با تو ام که میگی صداش تقلبیه.
نگاه کردی؟حالا احترام بزار و دیگه دهنتو باز نکن

شنبه 12 تیر 1395 - 15:40

بهترین جواب برای حسودان.
بهانه برای یکسری ابله همیشه پیدا میشه ولی مهم اینه پیش ما هوادارا محسن همیشه بهترینه .
ترکوندی سلطان.
تکیه کن به قلب من تا ابد همراتم

شنبه 12 تیر 1395 - 15:43

الان بعضی از دوستان میان میگن فتوشاپه !!!!!!!!!!!!!!!!
بالاخره ماهمون از پشت ابر اومد بیرون ...

شنبه 12 تیر 1395 - 15:45

خبر آمد خبري در راه است
بچه ها بوي كنسرت مياد!

شنبه 12 تیر 1395 - 15:46

خدایی اونایی که فکر میکردن صدای چاوشی صدای خودش نیست و این حرف های خنده دار افکت و اینا رو مطرح میکردن خودشون به عقل خودشون باید شک کنن
اصلا نیازی به کلیپ نیست . محسن چاوشی که دیگه اختلافش با بقیه خواننده ها صد فرسخ شده
این همه سال چاوشی داره کار میکنه یعنی میشه با یه افکت شد محبوب ترین خواننده ایران؟ این همه خواننده و تنظیم کننده و ترانه سرای مطرح باهاش کار کردن از صفاریان و روزبه بمانی و حسین صفا و سینا سرلک و حجت اشرف زاده و یگانه و فرزین و ... اینا همه باهاش کار کردن یعنی یکی از اینا چرا حتی بعد قطع شدن رابطشون با چاوشی نیومد حرفی از صدای چاوشی بزنه که صدای خودش نیست ؟ با بعضیا خیلی خنده دارن هیچ ایرادی از چاوشی نمیتونستن بگیرن این بحث صدا رو مطرح میکردن که اونم با این کلیپ و اجرای فوق العاده دهنشون بسته شد . دیگه دلم میسوزه که از چاوشی هیچ ایرادی نمیتونن بگیرن

شنبه 12 تیر 1395 - 16:01

بسیار پر اشتباه و ضعیف........نخوندی بهتر بوووووود با اون صدای گوش خراشت... اخه این چیه خوندی؟؟؟؟خخخخخخخخخخخ..

شنبه 12 تیر 1395 - 16:49
طرفدار سلطان

خدایا چشم این حسودان را دربیار!
الهی آمین!!
مهران جان اصلا با شما نیستم ها شما خیلی باحالی و اصلا هم فشار روت نیست من یه مهران دیگه رو میگم
LOL

5.222.75.140
شنبه 12 تیر 1395 - 20:57
نیما قلی بگلو

اقا مهران شما کلا دنبال بهونه ای. زیر همه پستای مربوط به محسن چاوشی. اینو قبول کنین پرطرفدارترین و متفاوت ترین خواننده این کشور محسن چاوشیه شما برو هرکیو دوس داری گوش بده اما حق نداری هرچی دوس داری بگی. ایشالا خواننده محبوب توام روزی 1/100 تعداد طرفدارای محسنو به دست بیاره

185.120.246.113
شنبه 12 تیر 1395 - 23:02
alone-wake

آقا جواب این مهرانو ندید از شواهد و لحنشون پیداست نهایتا یه تتلیتی هستن:)
هوادارای محسن با تتلیتی ها و امثال ایشون بحث ندارن:)

2.179.64.23
یکشنبه 13 تیر 1395 - 12:56
آرش

چه دردی میکشه مهران فقط چاوشی میدونه خخخخ

37.27.143.171
شنبه 12 تیر 1395 - 16:03

توجه کردین اینهمه کامنت گذاشته شده کجایین کسایی که میگفتین صداش ساختگیه!!بعدهیشکی پیداش نیست
حسودان چاوشی کجایین؟؟دقیقا کجایحسودلطفا دیگه همممممممه ساکت بشن

شنبه 12 تیر 1395 - 16:08

چه كردي با خودت چاووش خون خاك بي زائر
بوي كنسرت مياد!

شنبه 12 تیر 1395 - 16:08

این کاملا نظر شخصیمه .....به نظرم مشکل محسن چاوشی این نیست که صدا مال خودش نیست مگه میشه خواننده ای که بالای 10 سال از فعالیتش میگذره و با خیلیا کار دوصدایی (یگانه و فرزین و..) خونده صدا ماله خودش نباشه؟؟؟
ولی مشکل اونجاست که چاوشی باید این تابو رو بشکنه و نشون بده تو یه سالن 2 هزار نفری و با اجرای دو ساعته میتونه کنترل خوبی داشته باشه و استرس و هیجانو از خودش دور کنه ....همونطور که اگه تو کلیپ حضورش توی اجرای یراحی دیدید میشد هیجان و استرسش رو متوجه شد ....محسن چاوشی همیشه تو لول 1 موسیقی بوده هست و اگر این کارم زودتر انجام بده تمومه

شنبه 12 تیر 1395 - 16:13

با دیدن این کلیپ صددرصد مطئمن شدم صداش افکتی و دستگاهی، ولی این دستگاه و توی حنجره زخمیش گداشته.اونم به وسیله خالق بی همتا

شنبه 12 تیر 1395 - 16:32

وای ، غیر قابل تحمل این صدا ،چه زنده چه غیر زنده ،چه با افکت چه بی افکت .

شنبه 12 تیر 1395 - 23:55
parham f

انسانم آرزوست...

85.133.138.242
شنبه 12 تیر 1395 - 16:49

حالا صدا به کنار!!!!!!!!!!!! قیافه رو نگاه تو رو خدا..

شنبه 12 تیر 1395 - 23:54
parham f

داداش ایراد از خلقت خدا نگیر خدا یکیو مثل محسن چاوشی شبیه آدم خلق میکنه یکی رو هم مثل شما شبیه...

85.133.138.242
یکشنبه 13 تیر 1395 - 15:07
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

یکی از دلایلی که عاشق سینه چاکشم به خاطر قیافه شه دوست عزیز...
فقط باید تاسف خورد به حالت

2.179.147.41
دوشنبه 14 تیر 1395 - 11:41
فروغ(فقط خدای احساس ایران محمد علیزاده)

درسته هوادار ایشون نیستم اما الان بحث هواداریشون نیست...بحث اینه که شما با این کامنتتون خلقت خدا رو زیر سوال بردین....به چه حقی به خودتون اجازه میدین قیافه و چهره ی بنده خدا رو که از خلقت های خداست مورد تمسخر قرار بدین؟؟؟؟؟
واقعا کامنتتون تاسف برانگیز بود!

5.112.234.235
شنبه 12 تیر 1395 - 16:58

از زاویه دوربین معلومه که با یه آدم فوق العاده خجالتی طرفیم .

شنبه 12 تیر 1395 - 17:02

با این فایل جواب طرفدارای بعضی خواننده ها داده شد و همچنین جواب خواننده پر طرفدارمجتبی کبیری!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ایشون که گفته بودن صدا واقعی نیست (( اگر کنسرت نمی گذارن و بهانه ی استاندارد نبودن سالن ها رو میارن مثل خواننده های دیگه به صورت سلفی با یک گوشی تلفن همراه یک قطعه رو کااامل اجرا کنن)) اگر چه کامل اجرا نکرد محسن اما امیدوارم با همین فایل 50 ثانیه ای دیگه از این حرف ها و مصاحبه های .... نکنن

شنبه 12 تیر 1395 - 17:18

با احترام به طرفداراش ولی واقعا یکم احتیاج به استراحت داره.بیش از اندازه خستست...
حالش خرابه شدید...
بنده خدا دلم براش سوخت

یکشنبه 13 تیر 1395 - 15:09
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

پس با این حساب تو الان رو به موتی که دوست من
تو هم خوب میشی...

2.179.147.41
شنبه 12 تیر 1395 - 17:45

داره صداسازی میکنه راحت نیست توی خوندن سختشه

شنبه 12 تیر 1395 - 17:56

انتقام هرزه گویان را به خاموشی گذار
تیغ می گوید جواب مرغ بی هنگام را

شنبه 12 تیر 1395 - 18:01

مرسی اقای خاص
حتی یاوه گویان هم پست گذاشتن و اعتراف کردن که اشتباه میکردن
دمت گرم چه سورپرایزی
عالی و منحصر به فرد !!!!

بعضیا هم زیادی اتیش گرفتن :))

شنبه 12 تیر 1395 - 18:17

کیوان ملک مطیعی تو اینستاگرامش گفته محسن بزودی یک خبر خوب برای طرفداراش داره ینی چی میتونه باشه؟

شنبه 12 تیر 1395 - 19:01

دهن ها بسته دیگه حرفی نمیمونه

شنبه 12 تیر 1395 - 19:01

کاش نمیخوند....دوتا جملرو نمیتونست بخونه..نفس کم میاورد...حالا فهمیدم چرا کنسرت نمیزاره...صداش درنمیاد این بشر

یکشنبه 13 تیر 1395 - 22:00
طرفدار سلطان

ای بابا چقدر کامنت شبیه به هم هست اینجا
نمیدونم شاید یکی به همشون گفته بیان اینو بگن خخح
مهم نیست به هر حال خدا شفا بده به حق پنج تن
lol

5.222.75.140
شنبه 12 تیر 1395 - 19:01

از آسمون كوفته مياد بوي دماغ سوخته مياد

شنبه 12 تیر 1395 - 22:48
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

خخخخخخخخخخخخخ
جایزه اسکار بهترین کامنت به شما تعلق میگیره !!
خیلی خوب گفت

2.179.147.41
شنبه 12 تیر 1395 - 19:01

اينايي كه ميگن تو اوج صداش ميگيره همونايي ان كه ميگفتن صداش دستگاهه... بهونه زياده.. توجه نكنيد

شنبه 12 تیر 1395 - 19:11

تا ابد همراتیم مرررررررد... این است صدای فرا زمینی

شنبه 12 تیر 1395 - 19:15

تو این اهنگم کاملامشخص بود نمیتوته بخونه بعدم شما اقای چاوشی این اهنگ های قدیمیتو نخون مگه نگفتی به عقب برنمیگردم شما همین سبک جدیدو ادامه بده تا جز گروهی خاص کسی دیگه ای گوش نمیده

یکشنبه 13 تیر 1395 - 01:04
حسن عاشق چاوشی

اخی :)
گروه خاص؟
همون گروه خاص رکورد 67 میلیونی پخش و رکورد دانلود غیر قانونی البوم و رکورد فروش رو شکستند ؟
دم این عده خاص گرم چه قدرتی دارند !

95.38.173.182
یکشنبه 13 تیر 1395 - 14:53
وحید

من خودم هم جزو کسایی بودم که دانلود کردم ولی به قدری گوش خراشو زننده بود اهنگ ها که نشد تا ترک 3 بیشتر گوش بدم ایا تعداد دانلود ها دلیل بر با کیفیت بودن البوم داره؟

89.165.9.219
یکشنبه 13 تیر 1395 - 18:51
حسن عاشق چاوشی

خب هنوز مونده بفهمی موزیک جدی یعنی چی اهالی فن تایید میکنن تو خوب با این سطح درکت معلومه درکش نکنی !

این رکورد هارو هم در جواب یاوه ای که گفتی نوشتم ! گفتی عده ای خاص ! عجب عده خاصی که رکورد هم میشکنند! چه عده خاصی که از عام هم تعدادشون بیشتره !

95.38.183.148
دوشنبه 14 تیر 1395 - 12:22
وحید

اقای چاووشی باید بسیار خوشحال باشه برای طرفدارهایی مثل تو که سطح سوادشون پایینه و راحت میتونه فریبشون بده متاسفانه بدلیل سطح معلومات و فهم پایین شما از بحث کردن با شما خوداری میکنم

89.165.9.219
سه شنبه 15 تیر 1395 - 09:42
طرفدار سلطان

وحید جان چرا اینقدر به خودت فشار میاری
یه کامنت گذاشتی جوابش هم دیدی
ما که میدونیم آخرش کی ضایع میشه!!!!!!!lol
پس اینقدر نت مصرف نکن بیای به این شعر ها ادامه بدی

5.222.75.140
سه شنبه 15 تیر 1395 - 17:55
حسن عاشق چاوشی

پسرجان من درسطح خودت جوابت رو دادم بفهمی !
ادعا کردی با دلیل جواب شنیدی و
خب ادعات خنده دار بود و باعث خنده شد دیگه تقصیر من نیست !
دیگه بدون دلیل ادعا نکن که باعث خنده نشی پسر خوب افرین !

164.215.255.140
شنبه 12 تیر 1395 - 20:24

سلطان بی رقیب موسیقی ایران

شنبه 12 تیر 1395 - 20:26

شما خودتونو گول بزنین حالا

شنبه 12 تیر 1395 - 21:54

باید به محسن چاوشی آفرین گفت که با این صدا و تکنیک خوانندگی توانسته است مرد اول موسیقی پاپ داخلی باشد و این را باید در هوش و پشتکار این خواننده دید و نه در صدایش

شنبه 12 تیر 1395 - 22:31

به قول بنیامین همه ی آدمای روی زمین میتونن خواننده بشن،اما یه سری ها استعدادشون بیشتره.پس هر کسی میتونه بخونه.بعدشم هر کسی حنجره ی خاصه خودشو داره و میتونه هر جور که دوس داره بخونه.قرار نیست که همه صداشون صاف باشه و همش اوج بخونه و تحریرای بلبلی بزنه :) خواننده های خارجی رو ببینین مثلا لئونارد کوهن .صداش مگه صافه و تحریر میزنه؟؟!! اما صداش جذابه و خواننده ی موفقیه تو دنیا.محسن عزیز هم همینطور صداش مردانه و جذاب و خاصه و خودشم زحمت کشیده تا به اینجا رسیده.و منم عاشقشم.هر کی هم دوس نداره صداشو گوش نده مگه زوره.میلیون ها خواننده تو دنیا هست بره گوش کنه والله ...

شنبه 12 تیر 1395 - 22:44

پر طرفدارترين خواننده تاريخ موسيقي ايراااااااااااااااااان

محسن چاووشي

شنبه 12 تیر 1395 - 22:55

به به بعد 13 سال چه خوب انرژی داد
انصافا چه بغض خالصی داره ولی معلوم شد چرا کنسرت نمیذاره!
متاسفانه رو همین چند ثانیه نفس کم اورد و فالشی داشت ولی بغض صداش ویرون کنندست.
از ظهر بارها و بارها دیدم.تمرین کنه میتونه خوب شه.
اندازه ی یک کنسرت طرفداراشو خوشحال کرد خدایی

یکشنبه 13 تیر 1395 - 11:30
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

ابوالفضل جان عزیزم خواهشا با فکر کامنت بزار...قصد بدی نداریا دست خودت نیست...
متوجه این حرفت که میگی معلوم شد چرا کنسرت نمیده نمیشم...
چرا نسنجیده حرف میزنید
اگه قرار به نفس کم آوردن باشه خب توی همه ی آهنگاش باید نفس کم بیاره...
یعنی از نظر عقلی به این نتیجه رسیدی که ایشون به خاطر نفس کم آوردن کنسرت نمیزاره...
به نظر من مثل همه ی آهنگاش بود و من واقعا هیچ تفاوتی حس نکردم و فقط کمی استرس داشت که اونم کاملا طبیعی بود...
بزار منطقی جواب بدم...ببین اگه میخواست اونجوری که شما میگی این ویدیو رو ضبط کنه با چند بار ضبط اینکار رو میکرد که طبیعی تر جلوه بده...اما واقعا مشخصه که یه بار بیشتر رکورد نگرفته و واقعا مدل خوندنش همینه
در مورد فالش که خب طبیعیه همه ی خواننده ها یه جایی فالش دارن...

5.221.208.216
یکشنبه 13 تیر 1395 - 17:02
از هشتادوسه تا همین لحظه

چون نفس کم میاره نمی تونه کنسرت بزاره...!من برم خودکشی کنم برگردم.
پس نتیجه می گیریم کلا باید اهنگ نخونه!
بابا جمع کنید کاسه کوزه تونو.
______________________________________________________________
اینم بخونید:
پایگاه خبری گُلوَنی: بزرگ‌ترین خواننده‌های جهان هم گاه در اجرای زنده ممکن است فالش بخوانند. بزرگ‌ترین نوازندگان جهان هم در حین اجرای زنده ممکن است فالش بنوازند. پس فالش خواندن و فالش زدن در اجرای زنده بدیهی است.
برای فالش خواندن در موسیقی می‌توانیم گاه معیار بگذاریم. معیار هم بر اساس مارکت و بازاری که خواننده در آن فعالیت می‌کند فرق دارد. مثلا در همین ویدئوی ۵۱ ثانیه‌ای محشن چاوشی چند لغزش وجود دارد اما این به اصطلاح فالش‌خواندن در مارکتی که چاوشی در آن فعال است، شاید چندان مهم نباشد.
محسن چاوشی در این ویدئو که برای نخستین بار بعد از سال‌ها منتشر کرده است کوک می‌خواند اما لغزش‌هایی (فالشی‌هایی) هم در این اجرا هست. البته لغزش‌های جزیی در اجرا با خارج خواندن فرق دارد. این لغزش‌ها را با خط به طور دقیق مشخص کرده‌ایم:
کوله‌بار آرزوهات روی دوشت
تا کجاها رفتی با پای پیاده
رفتی و به هر چی خواستی نرسیدی
متأسفم برات ای دل ساده
دل به هر کی دادی از سادگی دادی
زندگی تُ پای دلدادگی دادی
هر جا که دیدی چراغی پرفروغه
تا بهش رسیدی فهمیدی دروغه
این اجرا در گام سُل مینور هارمونیک است با تأکید بر درجه پنجم، تقریبا شبیه دستگاه همایون در موسیقی دستگاهی که البته از پرده بیداد (la) آغاز می‌شود و از قسمت «متأسفم برات» به پرده‌ی re که تقریباً معادل شاهد همایون است، حرکت می‌کند و تا آخر اطراف این پرده می‌ماند.
اجرا در این مُد و با چنین گردش‌های ملودی نسبتاً پیچیده، کاری دشوار است و بدون همراهی موسیقی دشوارتر. اگرچه، در اجرای بعضی هجاها لغزش‌هائی وجود دارد (حروف مشخص شده در متن شعر)، این لغزش‌ها ارزش این اجرا را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد.
باید گفت نمی‌توان به خاطر لغزش‌های اندک، یک اجرا را از اعتبار ساقط کرد. گاهی خواننده تنالیته را به درستی دریافت نمی‌کند و به دنبال آن در اجرا، تنالیته را به طور صحیح معرفی نمی‌کند که این اجرا شامل این خطا و عدم تنالیته‌پذیری نیست.
موضوع دیگر این که، لزوماً همه‌ی نت‌ها و نغمه‌ها نباید تأئید ابزار صدابرداری و اتوتیون‌ها را داشته باشند تا اجرای بی‌نقصی خوانده شوند. بلکه گاهی انعطاف در اجرای بعضی نغمه ها، اجرای زیباتری را موجب می‌شود.
با این توضیحات، اجرای مورد نظر، با توجه به شرایط اجرا، اجرای نسبتاً خوبی است.
پایان پیام
گزارش‌گر: رضا ساکی
در ارائه این گزارش از نظرات یک استاد مطرح موسیقی دانشگاه تهران استفاده شده است.

185.131.137.85
یکشنبه 13 تیر 1395 - 17:35
علی

ابوالفضل (طرفدار موسیقی خوب) (سلطان خواجه امیری) هنوز اون تهمت هایی که تو صفحه پارو ی بی قایق
به محسن زدی یادم نرفته . همین تو بودی که میگفتی اقای افکت و ....این در وری ها
تو باید اب شی بری زیر زمین اصلا خجالت نمیکشی حالا هم اومدی این چیزا رو میگی
کم زخم زبون بزن
اصلا من بودم دیگه زیر مطالب چاوشی کامنت نمیزاشتم تو دیگه چه رویی داری!!!!!!!!!!!

46.224.79.85
شنبه 12 تیر 1395 - 23:13

جوابی بهتر از این نبود . دوستان خیلی از موزیسن ها این ویدیو رو به اشتراک گذاشتن و تعریف کردن . وقتی اون ها تایید میکنن شما دیگه نباید به یاوه های افرادی که با هزارتا اسم اما با یه ای پی میان کامنت میدن گوش کنید .. اینا دارن میسوزن و الان جز شرمساری از خودشون چیزی ندارن . حتی کارگردان کنسرت های فرزاد فرزین ، کیوان ملک مطیعی هم گفته خبر های خوبی تو راهه که احتمالا خبر کنسرت هستش . شک نکیند کنسرت هم بزاره محسن این افراد به چرند گویی ادامه میدن چون بعد از 13 . 14 سال براشون سخته باور این .

شنبه 12 تیر 1395 - 23:25

خدایاااااا... بی نظیره این چاوشی... کبیری کجایی؟ دقیقا کجایی؟! براستی که "ان الله مع الصابرین". انشاالله همیشه همینطور موفق باشی محسن جان.

شنبه 12 تیر 1395 - 23:57

خدایی کسی رو سراغ دارید که با 50 ثانیه ویدئو، اون هم از اون زاویه، اینطوری بهم بریزه همه جارو؟

یکشنبه 13 تیر 1395 - 00:40

درود بر چاوشی کبیر . صدای زندتون مشت محکمی بود بر دهان حسودان و انتقادهای بیجایی که از شما می شد . بازم ازین کارا بکن . پرچم محسن چاوشی بالااااااست

یکشنبه 13 تیر 1395 - 01:18

عجب عشقی،عجب عقلی، عجب جانی!
ممنون محسن که به خاطر طرفدارات دست به این کار زدی و اجرای زنده خودت رو به رخ همه کشیدی!
راستی چاوشیستای عزیز! انقد سرگرم اجرای زنده شدیم که آهنگ "پسرم" از محسن رو فراموش کردیم فوق العادس این آهنگ چه آهنگسازی داره! عاشق این آهنگ شدم بعد امیر بی گزند خیلی چسبید.

یکشنبه 13 تیر 1395 - 02:06

محسن چاووشی به هیچ وجه بهترین خواننده ایران نیست مشکلات اساسی داره علی الخصوص در شعر

یکشنبه 13 تیر 1395 - 12:00
موسی حکیمی

در بخش شعر؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از هرچیزی هم که بگذریم محسن چاوشی توی انتخاب شعر و ترانه عالی عمل میکنه همیشه
حتما مولانا هم بهترین شاعر ایرانی نیست از نظر شما با این تفاسیر!

93.110.76.19
یکشنبه 13 تیر 1395 - 02:39

نابغه نابغه نابغه

یکشنبه 13 تیر 1395 - 05:01

فقط میشه گفت عالی عالی عالی

یکشنبه 13 تیر 1395 - 07:44

تکیه کن به قلب ما تا ابد همراتیم

یکشنبه 13 تیر 1395 - 11:24

محسن چاووشی دو.خط نمیتونه بخونه اصن داره زور میزنه ولااه یه پاپ استار درجه 4 بهتر از اینه حنجرش...درضمن برید سایت www.tans.comاستاد شادمهر عقیلی شدن بهترین نوازنده دنیا اینم باز افتخار فرق کسی که یه بار کنسرت نزاشته با چاووشی اینه اون میشسه نفر اول تو دنیا این میشه تینکه از پایین ویدیو بگیره لب بزنه....

یکشنبه 13 تیر 1395 - 11:53
علی شاهرود نشین

برادر عزیز اگه یک خواننده داخلی نفر اول توی این انتخابات بشه جای سوال داره !!!
من اینو بهت قول میدم که برای خراب کردن این خواننده های نابغه ی داخلی که هیچ وقت قصد ترک وطن ندارن هیچ چیز کم نمیزارن !!!!

5.221.130.131
یکشنبه 13 تیر 1395 - 12:55
آرش

اخه چرا مزخرف میگی ؟ مگه امثال دیوید گیلمور مردن که شادمهر بهترین نوازنده بشه.
اینو به هر کی بگی از شدت خنده سکته میکنی.
حالا شاید در بین بچه های زیر 5 سال جهان اول شده .
آخه شادمهر ... خخخخخخ
ژیلا خانوم خخخخخ

37.27.143.171
یکشنبه 13 تیر 1395 - 14:33
محمد.ج

استاد عزیز!!!!
گیرم که شادمهر به حق بهترین نوازنده دنیا؟؟؟ خب الان ربطش با خوندن چیه؟

185.120.200.155
یکشنبه 13 تیر 1395 - 15:13
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

از کاور جدید چه خبر !!!!

2.179.147.41
یکشنبه 13 تیر 1395 - 12:13

متاسفانه کوک نمیخونن.. انگار داره زور میزنه برای این اجرای بیست ثانیه ای.
من ده ساله دارم به اهنگاش گوش میدم و بدون تعصب میگم این اون صدایی نبود که ازش انتظار داشتم متاسفانه !
اگه همینجوری بخواد بخونه دودقیقه نمیتونه رو صحنه اجرا کنه چه برسه به دوساعت.
اخر اجراشم یه لحظه... نگم بهتره : ))

یاعلی.

یکشنبه 13 تیر 1395 - 21:56
طرفدار سلطان

خودتی یا آی پی عوض کردی؟؟؟:-)

5.222.75.140
یکشنبه 13 تیر 1395 - 12:21

خیلی از نظرات از رو تعصب و احساسه.
هواداران عزیز اقای چاوشی توجه فرمایند یک اجرای زنده سی ثانیه ای صرفا دلیل بر کیفیت صداشون نیست.. شماها فقط دارید به این افتخار میکنید مکه بهرحال بعد پونزده سال سی ثانیه اجرای زنده داشت ولی به کیفیت اجراش توجهی ندارید متاسفانه!!!! این اجرای سی ثانیه ای که صرفا فاقد هرگونه ظرافت صدا و تحریر خاصیه وقتی در مقایسه با اجراهای زنده امثال محسن یگانه که تحریراش بینظیره یا احسان خواجه امیری و رضا صادقی و... میگذاریم میبینیم که چقد این صدا از نظر کیفیت به مراتب پایینتره !

به به و چه چه از رو ی احساس بزرگترین لطمه به یه خوانندس.
باتشکر از موسیقی ما/
ممنون.

یکشنبه 13 تیر 1395 - 14:35
سیروس

آقای مهران جوجو ،محسن با این ویدئو نخواسته که تواناییه اجرای زنده شو نشون بده .این ویدئو فقط برا این بود که بگه جنس صداش همینجوریه و خش دار و رخمیه.تا امثال شماها بدونین فیلترو دستگاه و کامپیوترو ... نمیذاره.خواهشا حسود و عقده ای نباشیم به همه ی خواننده های دنیا احترام بذاریم

2.182.163.174
یکشنبه 13 تیر 1395 - 15:16
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

دوست عزیز مگه قرار بوده تو 50 ثانیه کنسرت اجرا کنه واسه شما !!!
مهم و نیت اصلی انتشار این کلیپ واقعی بودن صدای ایشون بود..
ایا این و قبول کردی که صدای ایشون واقعی هست؟
اول گیر دادید به افکت حالا گندش دراومد گیر دادی به تحریر و ظرفیت صدا!!

2.179.147.41
دوشنبه 14 تیر 1395 - 13:51
مهران

جوجو رو خوب اومدی : ))
وقتی عصبانی هستید نظرندید آقا سیروس گل.
بنده دوباره عرض میکنم شما تعصبو بزارید کنار و خوب گوش کنید این سی ثانیه رو.. خداشاهده یه شنونده معمولی موسیقی هم میتونه متوجه ایراداتش بشه ! موندم شما چرا تعصبی چشم و گوشتونو بسته.
یا تا بحال صدای زنده نشنیدین یا دارین خودتونو گول میزنید !!!

5.236.4.217
سه شنبه 15 تیر 1395 - 18:10
حسن عاشق چاوشی

اولا که تعصبی یعنی چی ؟؟
این ویدیو صرفا برای اثبات جنس صداست !
دوما این مشکلات برای همون خواننده ها هم به وجود اومده و چیز غیر عاذی ای نیست ! خودتو زدی به کوچه علی چپ؟

سوما شما برو پست فرشاد حسامی رو بخون بعد متوجه میشی که درمورد نحوه خوندن محسن چی گفته!

164.215.255.140
یکشنبه 13 تیر 1395 - 13:14

بهترین خواننده ی ایران بدون شک

یکشنبه 13 تیر 1395 - 13:26

در کل دوستان مخالف چاوشی مصداق بارز امریکا شیطان بزرگ هستند که هرکاری میکنی اونا یه چیز دیگه میگن .بزرگواران اصلا فک کنید چاوشی وجود نداره بلکه صدای یک رباته ما طرفدارای محسن چاوشی یا همین ربات با این صدا عشق میکنیم در طول تاریخ هم ثابت شده مردان بزرگ جریان ساز این همه مخالف های غیرمنطقی دارن و گرنه چه کسی کار با یه دستگاه تولید صدا داره ؟؟؟؟؟به نظر شما اگه چاوشی جریان ساز نبود اگه امار دانلود اهنگاش رکورد نمیشکست و یا عکسش روی یک مجله تیراژ اون رو تا فلک نمیبرد و همه سایت ها له له نمیزدن برای درج بک خبر از چاوشی برای بال بردن امار بازدید کنندگان ایا امثال شما این همه تلاش برای عیب جویی از این مرد بزرگ پیدا میکرد ؟؟؟؟و یا اصلا دلیلی داشت ؟؟؟؟همین عکس العمل های شما تایید کننده این موضوعه . همونطور که در فلسفه برای نفی چیزی اول باید اون رو اثبات کرد ...و در اخر اینکه با توهین به محسن چاوشی به هفتاد درصد تاپ های موسیقی ایران از نوازنده و تنظیم کننده گرفته تا خواننده پاپ و سنتی و شاعرانی با بیشترین چاپ کتاب شعر توهین میکنید.....

یکشنبه 13 تیر 1395 - 15:24

خیلی برام جالبه
تا دیروز همه ی مخالفان گیر داده بودن به افکت
حالا هم همه قریب به اتفاق گیر دادن به لوزه ی دوم و تحریر و ظرفیت صدا و قیافه و ...
خیلی مردم باحالی هستیم...
یه دوستی دارم که(من تو چاوشیست بودن پیشش شاگردم !!!)درباره این موضوع باهاش بحث میکردم...
حرف قشنگی زد
میگفت من هر چی بیشتر از چاوشی بد میشنوم بیشتر بهش علاقه مند میشم !!!
بزار هرکی هر چی میخواد بگه...
تنها یه چیز از خدا بخواه و اونم اینه که دعا کنی محسن سالهای سال سلامت باشه و برات بخونه...
چون اولین و تنها کسی که تو تنهایی میاد پیشت همین محسن چاوشی هست...
هر کی هر چی میخواد بگه...
چون واقعیت یک چاوشیست همینه...ما فقط دوست داریم محسن برامون بخونه چه زنده چه غیر زنده

یکشنبه 13 تیر 1395 - 16:23

هروقت تونست کنسرت بذاره بعدا شما بیاین پز بدین.هرچند اگه بخواد اینجوری بخونه 2دقیقه هم رو صحنه دووم نمیاره

یکشنبه 13 تیر 1395 - 18:04
سامان ( هوادار چاوشی )

تا حالا میگفتن این صدا دستگاه هستش و از این مزخرفات
حالا که فایل اجرای زنده رو منتشر کرده بعضی ها ایرادهای مسخره میگیرن
به زودی کنسرت هم میذاره محسن اون موقع هم دوباره یک ایراد مسخره دیگه .......
هرچند اصلا مهم نیست که بعضی ها مثل این خانم چه نظری دارن
شاد باشید

5.22.81.73
یکشنبه 13 تیر 1395 - 16:25

اینکه محسن بتونه دوساعت اجرای زنده داشته باشه یا نه اصلا برام مهم نیست 13 ساله بدون کنسرت هم همدم تنهایی هام - غم هام و خوشی هامه و تا ابد خواهد بود مهم جنس صداش لحنش استعدادش در ساختن موزیک و تنظیمه مگه چند درصد خواننده ها میتونن به همون کیفیت آهنگ های ضبط شده شون زنده اجرا کنن خیلی معدود هستن نرم افزارایی ک محسن ازشون استفاده میکنه هم همه دارن اما وجه تمایز محسن نبوغ در ساخت و تنظیم و بهره گیری درست از اشعار و صداشه "بهت تکیه میکنیم مرد"

یکشنبه 13 تیر 1395 - 16:48

همیشه به این معتقد بودم صدایی که در آهنگاش شنیده میشه ۹۰% صدای خودشونه.
اما مشکل اساسی فالش خوندن ایشون در این کلیپه که باعث تعجبه، بااینکه ایشون بسیار باهوشن و در انتخاباشون دقت زیادی دارن نمیدونم چرا وقتی دیدن فالش خونده و در این ۲۰ ثانیه ذره ای از محسن چاوشی بی نقص رو به نمایش نذاشته کلیپ رو پخش کرده.

یکشنبه 13 تیر 1395 - 16:49

همیشه به این معتقد بودم صدایی که در آهنگاش شنیده میشه ۹۰% صدای خودشونه.
اما مشکل اساسی فالش خوندن ایشون در این کلیپه که باعث تعجبه، بااینکه ایشون بسیار باهوشن و در انتخاباشون دقت زیادی دارن نمیدونم چرا وقتی دیدن فالش خونده و در این ۲۰ ثانیه ذره ای از محسن چاوشی بی نقص رو به نمایش نذاشته کلیپ رو پخش کرده.

یکشنبه 13 تیر 1395 - 16:50

روا نبود که اینجوریییی بدخواهاتو نابود کنییییی
جالب اینجاس که تا حالا هرکی میخواست از چاوشی بد بگه میگفت صداش افکتیه.چیزه دیگه ای نداشتن بگن.حالا میخان چی بگن؟؟ واقعا برام سواله!!

یکشنبه 13 تیر 1395 - 18:51

من ب عنوان کسی ک هوادار خواجه امیری هستم ولی همیشه از شنیدن صدای اقامحسنلذت بردم.و دلیلی هم نمیبینم ک بیام واسه مغلطه بازی بگم صداشون افکته...درهرصورت صداشون خاصه و هوادارای خوب خودشون رو دارن...بازم تبریک میگم ب هوادارانش بابت این کلیپ...

یکشنبه 13 تیر 1395 - 19:05

نکته اینِ که بعضی از این تخریب چی ها به خودشون زحمت فکر کردن نمیدن!
این ویدیو صرفا برای این گرفته شده که نشون داده بشه صدا واقعیِ و خب مشخصِ!
و اینکه اشکالاتی هم داره خب بله داره ممکنه برای همه خوانندگان پیش بیاد و چیز غیر عادی ای نیست !
و همونطور که بهروز صفاریان گفت محسن سخت ترین اهنگاشو با یک یا دوبار نهایی میشه وکالش !

وی همچنان اتش نشانی سرش خلوت نشده !

یکشنبه 13 تیر 1395 - 19:54

اصلا مپ صرفدار این آهنگهای محسنم حاا می خواد صداش دستکاری شده باشه یا نباشه همین رو عشقه.این ترانه ها و این موزیک و این استفاده از سازهای موسیقی دقیقا چیزیه که من دوست دارم.عزیز من دوست نداری میگی صدا نداره گوش نده تو صفحه خبراش نیا نظر نده اگه خوب نیست چرا به خودت اینقدر زحمت میدی آخه.بزار ما گوش کنیم.این آهنگها فقط موزیکش به ۱۰۰ تا آلبوم دیگه می ارزه به نظرم.درباره زنده خوندنم که تو ایران کنسرتها همه بدرد نخور هر خواننده ای رو یه بار بری از نزدیک ببینی کارش رو براد بسته دیگه چیزه تازه ای نداره برات.کار موبی میکنه کنسرت نمیزاره امیدوارم اگه روزی کنسرت گذاشت مثل هنرمندای آمریکایی باشه کنسرتش در این صورت نزاره هم من مشکل ندارم

یکشنبه 13 تیر 1395 - 20:17

محسن عزیز کاری کرده که حتی کسایی که از محسن خوششون نمیاد رو مجبور کرده بیان اینجا کامنت بذارن و از روی لجشون هرچی میخان بگن,محسن عزیز همیشه طرفدارات هواتو دارن و حمایت میکنن,تو برای ما بهترینی.

یکشنبه 13 تیر 1395 - 20:30

من همیشه از همون اول محسن چاوشی مهم ترین شخصیت زندگیم هر جام از چاوشی بد گفته باشن اومدم ازش طرفداری کردم حتی از خانوادمم بیشتر دوسش داشتم!ولی بخدا دارم احساس میکنم راحت نمیخونه منم میتونم یه اهنگ چاوشی رو صداسازی کنم عین خودش بخونم از بس تمرین کردم!جان خودتون طرفدارای دو آتیشه محسن،،حسن عاشق چاوشی پیاده رو ارتش...و همه دو اتیشها من خودم دو اتیشم ولی بجای اینکه بگین کنسرت نزاز بهش فشار بیارین هرچه زودتر کنسرت بزاره کارشو یه سال بزاره کنار واسه کنسرت آمادشه .اینجوری خیلی بهتره .شما میتونین و باید به محسن فشار بیارین .من چندین سال اسم شماره میبینم همه جا پیاده رو..حسن عاشق چاوشی شما میتونین به عنوان لیدر عمل کنین منم کم هواداری نکردم همه ی البومای چاوشی رو ده تا ده تا خریدم

دوشنبه 14 تیر 1395 - 14:24
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

دوست گلم...
بحث مربوط به فشار گذاشتن و این حرفا نیست
اگه به محسن اعتماد داری من قول شرف بهت میدم ایشون همه ی کارهاش رو با برنامه ریزی انجام میده و این قول رو هم بهت میدم ایشون تا 20 سال آینده ش رو برنامه ریزی کرده
پس صبور باش و منتظر...
ضرر نمیکنی...
من خیالم راحته چون بهش اعتماد دارم...
بزار راحت بهت بگم الان کنسرت نزاشتن چاوشی تبدیل به یکی از برگ های برنده ش شده...متوجه منظورم میشی ؟؟
در آینهد میفهمی چرا میگم برگ برنده

2.187.183.203
دوشنبه 14 تیر 1395 - 21:40
حسن

نه عزیز من.این حرفو نزن کنسرت نزاشتنش برگ برندش نیست.تو محسن و داری با کیا مقایسه میکنی که این حرفو میزنی؟با علیزاده و این خواننده ها؟نه محسن باید ماندگار شه تا سالیان دراز که بچه و نوه های من که دارن اهنگاشو گوش میدن بگن همه ی این اهنگا رو به خوبی و عین خودش تو کنسرتش داره مثه ا.ح!بردن کنسرت مطمعن باش به این هدف والا نمیرسه اگه خدایی نکرده محسن تو یه تصادف صدای نازشو از دست داد همه چیو از دست داده همه تلاششو که تو این چند سال داشته.پس این حرفو نزن دیگه.محسن دیگه اوج اوجه دیگه برنامه ریزی واسه 20سال بعد نمیخواد محسن الان فوق تخصص داره بالاتر از این که نداریم ولی مثه دکتری میمونه که اگه مدرکشو میخواد باید پایان نامه بده و جلوی همه ازش دفاع کنه.پس هی این چو رو ننداز که ب زار خودش هز جور خ واست عمل کنه که مطمعن باش مثه الان تا پونزده سال دیگه هم روی ماهشو نمیبینیم.لطفا تایید موزیک ما

5.120.67.81
سه شنبه 15 تیر 1395 - 15:48
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

نظرت محترمه حسن جان
ولی اگه به فشار هوادار بود تو این 14 سال لااقل یه کنسرت میزاشت
پس هر کاری کنیم بی فایده س
بهترین کار از نظر من اینه که صبر کنیم و بهش اعتماد کنیم...

5.239.157.27
سه شنبه 15 تیر 1395 - 18:26
حسن عاشق چاوشی

دوست عزیز وقتی محسن رو دور شکوفاییِ و تو اوجِ چه نیازیِ به فشار و این صحبتها >؟؟
این ویدیو هم فقط برای اثبات جنس صداست و البته مشکلاتی هم داره که اصن مهم نیست چون
اگه میخاست بدون مشکل ارایه بده چند بار میگرفت تا بهترینشو منتشر کنه پس اصلا به این چیزا حتی فکر نکرده
و کاملا مشخصِ یه بار گرفته و همونو منتشر کرده ! و هدفش هم مشخصِ !

در مورد کنسرت اینکه میتونه یا نمیتونه از حرف های خود محسن هم اگه بگذریم از حرف های بهروز صفاریان
فرشاد حسامی نمیتونیم بگذریم قطعا!
وقتی بهروز میگه سخت ترین اهنگا با یک یا دوبار نهایی میشه یا فرشاد گفته چقد راحت اخرین اتوبوس رو خوند ( اهنگ سختیه ) شما شک نکن خیلی راحت میتونه بخونه !
از طرفی شخصی مثل هومن خلعتبری که استاد اوازِ با محسن در ارتباطِ و صداشو تایید کرده
و برای بهتر خوندن کنارشه و محسن ازش مشورت میگیره و از علمش استفاده میکنه !

با این تفاسیر شما فک کن اگه محسن نمیتونست و صداش کشش کنسرت نداشت آیا بهروز با اون همه اعتبارش میومد بگه محسن قطعا کنسرت میزاره ؟؟
یا کسی مثل هومن خلعتبری که استاد اوازِ صداشو تایید میکرد؟؟
یا فرشاد پست میزاشت که چقد راحت میخونی؟؟

در مورد محسن تنها چیزی که جواب نمیده فشار اوردنِ فقط کارهارو خرابتر و ارامش محسن رو میگیره
و مطمئن باش شما هم به هدفت نمیرسی! نمونه بارزش همین ویدیو که میتونست خیلی قبل تر منتشر بشه ولی خب محسن الان منتشر کرد!
به شخصه اصلا علاقه ندارم به کنسرت تو این شرایط وقتی کارای خوب و درجه یک دارم میشنوم و محسن اینجوری با ارامش کار خوب تولید میکنه چه نیازی به کنسرت !
اینم یادمون نره اکثر کنسرت گذار هامون دچار تکرار شدن ! پس به برنامه ریزی محسن اعتماد داشته باشیم !

164.215.255.140
سه شنبه 15 تیر 1395 - 19:14
حسن

حسن جان اولا من خیلی خیلی محسن و دوست دارم تنها کسی هست که اکثر اوقات فراغتمو توو صفحات تلگرام محسن و پست های مربوط به محسن سپری میکنم پس مطمعن باش غرض ورزی ندارم و خیلی دوستش دارم تو همین سایتم تو اهنگ پسرم محسن اولین نظر و من دادم .ولی ببین محسن چاوشی با وجود مردم شده محسن چاوشی پس باید احترام میذاشت توو این سیزده سال و خواسته هواداراش و اجابت میکرد بعدشم از اینکه صدا و جنس صدای محسن مختص به خودشه که شک نداشتم و ندارم ولی مطمعن باش خیلی کارا میشه پشت صحنه کرد!اینی هم که میگی فرشاد حسامی گفته اخرین اتوبوس و راحت خونده که دلیل نمیشه اونا همکاراشن نمیان که بد بگن ازش نونشون توو سفره همه.در ضمن این که میگی بزار فقط کارای خوب بشنویم اشتباهه محسن با صداش میتونه ماندگار شه نه با کاراش به خدا اگه همه کاراشو تو کنسرت نخونه ماندگار نمیشه بخدا اعصابم خورد شده هی جواب این و اون دارم در مورد صدای محسن میدم بزارین بیادجلو همه عرض اندام کنه من روانشناسم این که میگیم گوشه گیر و سرش توو لاک خودشه که خوب نیست این که هیچ جا نمیره که خوب نیست.به خدا اقای چاوشی خوب نیست اگه هم خدایی نکرده بخاطره خاص بودنش اینکارا رو میکنه که میتونم بگم اختلال داره زبونم لال پس در هر دو صورت خوب نیست

5.120.57.109
چهارشنبه 16 تیر 1395 - 11:17
حسن

حسن جان راستی یه سوالم ازت داشتم؟اکثر کنسرت گذارامون دچار تکرار شدن یعنی چی؟!من به غیر از کارای محسن به هیچ صدای دیگه ای گوش نمیدم پس در جریان کارای خواننده ها نیستم و کنسرت هاشونم نرفتم ولی حرفت خنده داره!عزیز من خواننده موظف وقتی البومشو داد چند وقت بعدش بیاد جلو همه بخونه و باید بعد البوم کنسرت داد .به تکرار رسیدن و من نمیفهمم منظورت چیه!اینجوری که میگن یه روزی میاد کنسرت میزاره که نمیشه الان محسن ب تعدادالبوماش نمره منفی داره چون باید میومده و میخونده ولی نیومده .الان ده سال دیگه میاد یه کنسرت میزاره و خلاص؟چند تا اهنگ گلچین میکنه و میخونه همین؟نکنین طرفدارای عزیز اینکارو نکنین همه ازش تقاضا کنین همین امسال کنسرتاشو شروع کنه

5.120.108.59
چهارشنبه 16 تیر 1395 - 11:19
حسن

حسن جان راستی یه سوالم ازت داشتم؟اکثر کنسرت گذارامون دچار تکرار شدن یعنی چی؟!من به غیر از کارای محسن به هیچ صدای دیگه ای گوش نمیدم پس در جریان کارای خواننده ها نیستم و کنسرت هاشونم نرفتم ولی حرفت خنده داره!عزیز من خواننده موظف وقتی البومشو داد چند وقت بعدش بیاد جلو همه بخونه و باید بعد البوم کنسرت داد .به تکرار رسیدن و من نمیفهمم منظورت چیه!اینجوری که میگن یه روزی میاد کنسرت میزاره که نمیشه الان محسن ب تعدادالبوماش نمره منفی داره چون باید میومده و میخونده ولی نیومده .الان ده سال دیگه میاد یه کنسرت میزاره و خلاص؟چند تا اهنگ گلچین میکنه و میخونه همین؟نکنین طرفدارای عزیز اینکارو نکنین همه ازش تقاضا کنین همین امسال کنسرتاشو شروع کنه

5.120.108.59
پنجشنبه 17 تیر 1395 - 01:47
حسن عاشق چاوشی

عزیزم حرف من خنده دارنیست این واقعیت جامعه هنری پاپ ماست خب شما خبر نداری دلیل نمیشه!
خنده دار حرف شماست که میگی اینا همکارن مجبوره بیاد تعریف کنه ؟
1- چه اجباری وجود داره بیاد تعریف کنه ؟؟ میتونه کارشو بکنه و حرفی نزنه از صداش ؟
2- چه اجباریِ که شخصی مثل بهروز بیاد بگه محسن عالی میخونه و کنسرت هم میزاره ؟
میتونه کارشو بکنه بدون اینکه این حرفارو بزنه و رفاقتشونم پابرجاست پس دلیلی نداره الکی چیزی بگه!
پس خواهشا قشنگ بخون چی میگم بعد جواب بده !
مثال هومن خلعتبری هم زدم !
مهم ترین چیز تو این حرفه تولید کار جدی و خوبِ نه چیز دیگه این اصلِ کارِ
قطعا کنسرت هم باید باشه ولی هرموقع میتونه باشه ! بعضی از خواننده ها دهپونزده سال کارتولید کردن و بعد کنسرتارو شروع کردن اینم هست !

کنسرت گذار ها به تکرار رسیدن یعنی اکثر این دوستان تموم وقت و انرژی و هیجانشون فقط برای اینه که یه کاری تولید کنن که فقط کنسرتاشون پر بشهه و توجه به کیفیت ندارن و این رویه باعث سقوط موزیک پاپ شده !
من به شخصه میگم وقتی کار خوب میشنویم دلیل بر هیچ فشاری نیست !
به من باشه تشویق به کنسرت نزاشتن میکنم تا گذاشتن ! برای من که به هیچ وجه کنسرت جذابیت نداره حتی کنسرت محسن یعنی جذابیتش فقط یمدتِ گذریه !
من با محسن چاوشی بزرگ شدم از نفرین تا الان و تموم خاطره ها و تنهایی ها و .. با محسن پر شده و جذابیت یعنی کار خوب بشنوی!
تا اونجایی که من بین مخاطبای چاوشی هستم
نود درصد هم نظر منن و به محسن اعتماد دارن ! مخاطبان چاوشی درگیر و دغدغه کنسرت ندارن و دنبال کار خوب و جدی ان ! اینو تجربه به من گفته !

95.38.177.220
پنجشنبه 17 تیر 1395 - 01:52
حسن عاشق چاوشی

کاندگاری به کنسرت نیست عزیزم ! ماندگاری به تولید موزیک خوبِ
مگه فرهاد بعد انقلاب چنتا کنسرت گذاشت ولی ماندگارِ
هیچکس نمیگه فلان کنسرتش عجب چیزی بود ماندگار شد
همه میگن فلان اهنگش عجب اهنگی بود ! و این باعث ماندگاریش شد ! خیلیا ده برابر فرهاد کنسرت هم گذاشتن یک دهم فرهاد هم نشدن!

95.38.177.220
شنبه 19 تیر 1395 - 12:27
حسن

شما جز همون آدمایی هستی که تفکر انتقادی نداری!من میام همچین نظری میدم که شاید محسن چاوشی این نظرات و بخونه بلکم کنسرت بده ولی شما انگار بچه ها میتوپی به من و با من کل کل میکنی!اگه به طرفداری باشه که من بیشتر از تو چاوشی رو دوست دارم ولی حیف که نفهمیدی منظورمو وگرنه باهام همرامی میکردی .خدافظ رفیق

5.120.30.87
شنبه 19 تیر 1395 - 20:56
حسن عاشق چاوشی

اگه نظرت رو بخونی متوجه میشی من از مشرق میگم تو از مغرب ! و درست نخونده میای نظر بچه گانه میدی !
البته نظرات مختلفِ ولی خب وقتی میگی خنده دارِ جوابت هم همینِ !
وقتی محسن موفقِ خیلی کودکانه است که حتی به فکرمون خطور کنه که فشار بیاریم و از این بچه بازی ها!
شما هم موید باشی

95.38.155.221
شنبه 19 تیر 1395 - 22:37
حسن

راسیتش حق با توعه من خودمم همون روز پشیمون شدم این کامنت و گذاشتم !!ولی دیگه دیر شده بود پخشش کردن!اخه من خیلی محسن و دوست دارم دوست دارم ببینمش بیام توو کنسرتش .هوادارشو و هم خیلی دوس دارم بخصوص خودت.یا حق

5.120.98.215
یکشنبه 20 تیر 1395 - 20:14
حسن عاشق چاوشی

موفق باشی

95.38.175.56
یکشنبه 13 تیر 1395 - 21:19

فقط با حرفای حسن حال کردم که گفت بی سواد . آقا ما بیسواد . بهروز صفاریانم بی سواد محمد اصفهانی هم بی سواد . همایون شجریانم بی سواد ؟ فقط شما با سواد . اگه سواد داری و البته ادب باید بدونی که به نظرات دیگرا احترام بذاری. و اگه نمیذاری خیلی جالب تر میشه موضوع . به قول ی بزرگی اگه دیدی ی گروهی غیر عادی و خیلی زیاد ازت متنفرن بدون داری پیشرفت میکنی. محسن هم دیگه کل دنیا میدونن پیشتازه . بالا بری پایین بیای ماهه .

یکشنبه 13 تیر 1395 - 22:12

دوستان عزیز همین که می بینن یه قسمتایی رو شبیه آهنگ اصلی نخونده ادعا میکنن که چاوشی فالش خونده.خوندم شبیه آهنگ اصلی همیشه آسون ترین کاره منتها هنر یه خواننده اینه که یه آهنگ رو هر بار با یه سری تغییرات جزیی بخونه که خیلی از خواننده های بزرگ این کار رو میکنن

دوشنبه 14 تیر 1395 - 09:26

اینکه آقای چاوشی بعد از این همه سال اجرای زنده شونو منتشر می کنن نشان از صبوری بالای ایشان در طی این همه سال داره و عزمی که برای پیش بردن اهداف موسیقیاییش داره
مطمئنا و البته با دیدن این ویدیو هیچ شکی در توانایی اجرای زنده ایشون باقی نمی مونه
محسن چاوشی خوب میدونه که داره چیکار میکنه
موسیقی و روبه جلو حرکت کردن، نوآوری و خلق آثار درجه یک،احترام به شعور مخاطب و ... در یک کلام خاص و درجه یک بودن چیزیه که باعث شده فعلا به کنسرت و این چیزا فکر نکنه
و من به عنوان یکی از دوستداران ایشون حاضرم کنسرت نبینم ازشون ولی این روند پر قدرت فعلی رو حفظ کنن (اکثر خواننده ها درگیر کنسرت شدن و از خلق آثار خوب واموندن)
دوستان وقت برای کنسرت زیاد هست و مطمئن باشید به موقعش کنسرت هم خواهد داد آقا محسن چاوشی و ما هم مثل خودش صبر خواهیم کرد

دوشنبه 14 تیر 1395 - 10:03

چاوشی عاليع

دوشنبه 14 تیر 1395 - 10:03

صداش بی نظیره، فوق العادست

دوشنبه 14 تیر 1395 - 10:03

Sedash ye ghamo hese khobi dare ???

دوشنبه 14 تیر 1395 - 10:03

Cheghad falshe:-) omran betune 10 min concert bezare. Kamelan moshakhase...

دوشنبه 14 تیر 1395 - 10:03

فوق‌العاده است

دوشنبه 14 تیر 1395 - 10:03

تاحالا میگفتن صداش صدای خودش نیس و حالا میگن صداش قشنگ نیست... حالا میگن فالش میخونه، خدا پدر نکست پرشین استار و آکادمی گوگوشو بیامرزه که اصطلاح فالش رو به بعضیا یاد داد تا بالاخره حرفی واسه گفتن داشته باشن

دوشنبه 14 تیر 1395 - 10:03

این کلیپ واسه این بود که ثابت کنه که صدای خودشه، اینو نخوند که توانایی اجرای زندشو به رخ بکشه... بعضیها از صفاریان هم بهتر میفهمن، صفاریان تو برنامه زنده تلویزیونی میگه چاوشی اجرای زنده اش خیلی خوبه و توانایی بالایی داره و حتی واسه هر آهنگ معمولا یه تیک ضبط میکنه اونوقت یه سریا میان میگن چاوشی فالش میخونه... خنده داره?

دوشنبه 14 تیر 1395 - 10:03

Baraye doonestane nahveye zabte in video be page man sar bezanid

دوشنبه 14 تیر 1395 - 10:03

به عنوان یه خواننده خطاب به بعضیا میخوام بگم که دستگاه و افکت و نرم افزار زمانی روی صدا تاثیر مثبت داره که صدای خواننده از جنس و رنگ مطلوبی برخوردار باشه ولی کسی که صدای ناهنجاری داشته باشه به هیچ وجه و با هیچ دستگاهی صداش به حدی نمیرسه که بتونه کلی طرفدار پیدا کنه در نتیجه و همونطور که توی ویدیو هم پیداست صدا صدای خود خوانندست

دوشنبه 14 تیر 1395 - 10:03

حسود حسود حسودا دارن میسوزن خخخخخخ بسوز بسوز

دوشنبه 14 تیر 1395 - 10:03

جانم سلطان

دوشنبه 14 تیر 1395 - 10:03

تا کور شود هرآنکه نتوان دید ❤

دوشنبه 14 تیر 1395 - 10:03

تا نباشید چیزکی مردم نگویند چیزها

دوشنبه 14 تیر 1395 - 10:03

اينا كه ميگن فالشه ، خارجه... مگه رديف موسيقي ايراني مي شناسيد؟؟؟ مگه دستگاه و گوشه ميدونيد چيه؟؟؟ مگه در جريان سوري و كرون هستيد؟؟؟ اصن گوشتون تشخيص ميده ايني كه محسن ميخونه تو همون گوشه اييه كه يكي از معروف ترين اذان ها توشه؟؟؟ اصن تلفيق ميدونيد؟؟؟ اصن صداسازي ميدونيد؟؟؟ بدن و تنفس آوازي ميدونيد؟؟؟ لحن ميدونيد؟؟؟ رزونانس ميدونيد؟؟؟ حس ميدونيد. قطعاً اگه رو هر كدوم از اينا كه گفتم فوكوس كنيد مي فهميد بهتر از چاوشي نداريم

دوشنبه 14 تیر 1395 - 10:03

شما که عاشقانه جان برکفیت یه دلیل بیارین که چرا زنده نخونده و نخواهد خوند

دوشنبه 14 تیر 1395 - 10:03

یه کلیپ 3 ثانیه ای که جواب نمیشه

دوشنبه 14 تیر 1395 - 10:03

ماشاالله هزار ماشاالله ما چقد کارشناس موسیقی داریم. تو این کامنتا من بالای 500 تا کارشناس موسیقی استخوون دار پیدا کردم. واقعا باید امثال انریکه بیان از اینا مشاوره بگیرن حیفه بخدا. تا دیروز این بنده خدا صداش کامپیوتری بود حالا که صداشو زنده کلیپ کرده باز کارشناسان در کامنتا میفرمایند چرا فالش میخونه؟ چرا دماغش عملیه؟ چرا دوربین زیره؟ چرا .... واقعا یه عده چقد بیکار و الاف هستن بخدا. فقط در جواب کارشناسان عزیز این نکته رو بگم من صدای چاوشی رو تایید میکنم بعنوان یه شنونده و از نظر کارشناسی هم به نظر کارشناسا و اساتید بزرگی مثل داریوش کبیر اکتفا میکنم که در سال 89 صدای چاوشی رو تایید کردن وگفتن کارهای چاوشی مثل چشمه ای خود جوش هست. ای کاش بجای حسادت و توهین یکم برای همدیگه ارزش قایل بشیم

دوشنبه 14 تیر 1395 - 10:03

دمت گرم باد

دوشنبه 14 تیر 1395 - 11:35

عالی عالی عالی...
تبریک به هوادارانش....
دوستان چاوشیستی همین که کامنتای بعضیا سرشار از دلایل الکی و بی منطق موسیقیاییه برای اینکه موفقیت این حرکت اقای چاوشی ثابت بشه کافیه....
به امید کنسرتشون...
از طرف هواداران خدای احساس محمد علیزاده به همه ی هواداران اقای چاوشی تبریک میگم....
*فروغ(عضو رسمی سایت محمد علیزاده)*
پایدار بمونید...

دوشنبه 14 تیر 1395 - 14:23
سامان ( هوادار چاوشی )

کاملا با نظر شما موافقم
باز هم معرفت هواداران محمد علیزاده ممنون از همه ی طرفدارای محمد علیزاده خواننده پر طرفدار

5.22.81.169
دوشنبه 14 تیر 1395 - 14:33
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

سپاسگذاریم
درود بر شما

2.187.183.203
دوشنبه 14 تیر 1395 - 12:41

راست گفتی محسن جان تو غریبی همه جا چون یه عده یاوه گو همیشه هستن که نمیتونن موفقیتتو ببینن

دوشنبه 14 تیر 1395 - 12:45

چی بگم. اصلا اگر هم چاوشی این ویدیو رو منتشر نمی کرد باز هم اونایی که میگن صدا ساختگی هستش و ... به این فکر نمی کنن که این صدا همون صدایی هستش که کلی خواننده باهاش آهنگ خوندن!! ترانه دو صدای چاوشی با یگانه و ....!!
چاوشی نیازی به برگزاری کنسرت و این جنگولک بازیها نداره.
من که 10 ساله فقط چاوشی گوش میدم؛ ازش می خوام که فقط روی ساخت موسیقی و تراک های بهتر کار کنه و به حرف و حدیس بقیه گوش نکنه.
خیلی خوش حالم که چاوشی سوسول نیست... از خودمونه.

دوشنبه 14 تیر 1395 - 13:51

هر کی هرچی میخاد بگه محسن خان چاوشی تو شاهکاری

دوشنبه 14 تیر 1395 - 15:07

سلام بر دوستان و طرفداران خوب و گاهن متعصب اقای محسن چاووشی
از موقعی که لنگه کفش و کفتر چاهی رو خوند و با آقای یگانه کار میکرد طرفدار خاص محسن چاووشی عزیز بودم.
در ایران خواننده های خوب زیادی داریم که الان دیگه احتیاجی نیست به خواننده های اونور آبی نگاهی بندازیم.البته که امید ومعین و آقای قمیشی رو باید فاکتور گرفت.
اما دوستان ماشخصیت دیگران رو از طرز رفتار و کارهاشون میسنجیم و برای من و فکر کنم خیلی از شما شخصیت آقای چاووشی در کنار کارهایی که ارائه میدن دوست داشتنی و خاصه.
وما داریم روز به روز شاهد بزرگترشدن ذهنیت این خواننده دوست داشتنی میشم.در واقع با اینکار از ما میخاد که پا به پاش رشد کنیم و بزرگ شیم و یاد بگیریم هنر اصیل شعر ایرانی چه وسعتی داره.
اون با یک تیر دو هدف میزنه.به ما یاد میده که توقع خودمون رو ازشعر بالا ببریم .در واقع کمک میکنه پابه پای خودش ذهن ما هم رشد کنه و مهمتر اینه بهمون میفهمونه شعر ایرانی چقدر مفهوم و معانی سترگ و عظیمی داره.
و بابت اینکار من ازش تشکر میکنم

دوشنبه 14 تیر 1395 - 15:17

دوستان عزیز اینقد ساده نباشید ...
این اجرا زنده نیست و بصورت پلی بک اجرا شده ...
چاوشی حقه ی خیلی کثیفی رو به اجرا در آورده ...
واقعا برای همتون متاسفم ...

دوشنبه 14 تیر 1395 - 17:42
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

اوه خدای من
منتظر نظر گوهر بار شما بودیم کاراگاه هلمز !!

5.239.153.241
سه شنبه 29 تیر 1395 - 22:03
DJ SG

نه بابا !!!! نکنه شما نفر اول موزیک ایران یا دنیایی که این حرف رو میزنی . ببین چاوشی و دیگر هیچ

46.143.135.60
دوشنبه 14 تیر 1395 - 16:47

این متن توضیحات محسن درباره ی اجرای زنده
((چرا حالا بعد از این همه سال این کار را کردم؟ واقعا جوابش یک کلمه است. به خاطر هوادارانم. آن‌ها تمام این سال‌ها انواع و اقسام این تهمت‌ها و شایعات را شنیدند. نمی‌توانستم بیشتر از این تنهایشان بگذارم. محسن چاوشی نه از چیزی هراس دارد، نه از چیزی فرار می‌کند. من فقط به قلب و حسم تکیه می‌کنم. طرفداران من، بهترین طرفدارهای دنیا هستند. بخش عمده‌ای از خوشبختی من هستند و می‌خواهم اینجا باز هم از آن‌ها تشکر کنم و بگویم اگر محسن چاوشی را واقعاً دوست دارید، هیچ وقت ادب و این متانت را از خودتان دور نکنید. من مخلص تک‌تک‌شان هستم))

دوشنبه 14 تیر 1395 - 19:23

با سلام خدمت دوستان عزیز
من تقریبا از اولین اهنگ های چاوشی مخاطبش بودمو همیشه هم اونو به دوستام پیشنهاد میدادم.از روزای اول ک شناخته شده نبود تا الان ک تقریبا هر کسی چاوشی رو میشناسه. آلبوم های جدیدش هم از فن و تخصص و زیبایی چیزی کم ندارن. واقعا پدیده موسیقی ایرانه و همیشه به همه میگم تو تمام خواننده های فعلی فقط چاوشی موندگار خواهد شد.
از هوش موسیقایی بالایی برخوداره.
اما در این ویدیو جدا از اینکه خوشحالم ک جواب خیلی از دوستان داده شد. یه جورایی احساس بدی هم دارم.
خوشحالم از این بابت ک عده زیادی فهمیدن چیزی به عنوان افکت وجود نداره وگرنه هرکسی میتونست از این افکت استفاده کنه و بشه چاوشی.
ناراحتم از بابت اینکه متاسفانه چاوشی سعی داره صدا سازی بکنه.این صدای واقعی ک از حنجرش در میاد نیست و خودش اونو درست میکنه. یه مثال میزنم هرچند که این دو قابل مقایسه نیستن اما برای اثبات حرفم این مقایسه را میارم اینجا. یه خوننده ای بود به نام متین دو حنجره.نمیدونم الانم فعالیت میکنه یا نه.ولی اون صدای به اصطلاح بم خودشو صدا سازی میکرد.چاوشی هم به نظرم همینکارو میکنه. همین الان که این کامنتو میخونید سعی کنید یه جمله ای رو با صدای بم و خش دار واسه خودتون بگین تا متوجه حرفم بشین و صدا سازی رو بفهمید.
اما به هر حال این باعث نمشه از کارای چاوشی لذت نبرم و هنر نابش سرمست نشم.
همیشه مخاطب و طرفدارش باقی میمونم.
با تشکر.

دوشنبه 14 تیر 1395 - 21:32
یک کاربر سایت موسیقی ما

همه خواننده ها صدا سازی می کنند دیگه. مثلا شجریان موقع حرف زدن عادی هم مثل زمان خوندنش چهه چهه می زنه!! آخه این چه حرف خنده داری هستش. خواننده واقعی کسی هستش که از تمام ظرفیت هنجره استفاده کنه که چاوشی این طوری استفاده کرده.

2.190.52.151
دوشنبه 14 تیر 1395 - 20:29

چقدر خوب شد آقای چاووشی این ویدئو را بیرون داد,تا اونایی که در 50 سال گذشته خواننده های خوب را دیدند بتونند مقایسه کنند.
متاسفم که برخی سلیقه موسیقیاشون در این حده که ایشون را خواننده میدونند.
ولی چاووشی اگر خواننده نیست یک هنر بزرگ داره و اونم اینه که این صدای نخراشیده را به جماعتی بعنوان هنر میفروشه و پول درمیاره!

دوشنبه 14 تیر 1395 - 21:09

با این که صدای خودشه جالب نیست
متاسفانه تو مملکتی که بی فرهنگی موج میزنه توقع میره الان به کامنت من حمله کنن که
آهای حسود و فلان و . . . اما همه در انتخاب های هنری آزاد هستن
با کنسرت گذاشتن ایشون هم هیچ اتفاقی نمی افته ، کسانی هم که میلیونی میلیونی می کنن فقط توهم زدن
شاید بعد از سالها ترس از کنسرت گداشتن یکی دو کنسرت اول تعداد زیادی هوادار بیاد اما بعدش عادی میشه مثل بقیه خواننده ها

سه شنبه 15 تیر 1395 - 15:42
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

اگه کامنت شما رو به دو قسمت تقسیم کنیم تو قسمت اول داری مظلوم نمایی میکنی و سعی داری نشون بدی که خیلی آدم روشنفکر و متشخصی هستی...بعد خودت اومدی تو قسمت دوم انواع و اقسام توهین ها رو کردی !!
اگه از نظر تو حقیقت توهمه آره ما توهم زدیم :D

5.239.157.27
سه شنبه 15 تیر 1395 - 18:03
حسن عاشق چاوشی

اولش میگفتین دستگاهیی حالا ضایع شدین میگین بدِ ! خب این ذات انسان عیب جوهست!

ما همچنان با این توهمی که اشاره کردی رکورد های فروش و دانلود و پخش رو میشکنیم :)
شما هم میتونی از اب یخ استفاده کنی

164.215.255.140
دوشنبه 14 تیر 1395 - 21:17

جونت در نره عزیز
این چ اجرای زنده ایه :D :D :D
هرکسی را بحرِ کاری ساختن
افکت نبود آقای چاووشی اسمی ازشون نمیبود
دیگه اجرای زنده نده خواهشا :))

سه شنبه 15 تیر 1395 - 12:48

بی نظیر بود

سه شنبه 15 تیر 1395 - 13:52

من تا امروز فک میکردم این صدا افکته برای همین از هواداراش عذر میخوام، اما دوستان یه چیزی هست اونم اینه که محسن این صدا رو تولید میکنه ینی اگه بخواد با این صدا توی کنسرت بخونه آهنگ سوم و چهارم قطعا کم میاره، فک کنم برا همینه که کنسرت نمیزاره، اگه صحبت کردن خودشم ببینید خیلی صداش فرق داره

سه شنبه 15 تیر 1395 - 16:53
از هشتادو سه تا همین لحظه

نه
این طور به نظر مرسه
من یادمه تو یه مصاحبه ای گفته بود که این صدا کاملا مال خودمه و برای اون به هیچ نوع زحمتی نمیوفتم.بعضیا فک میکنن من دارم تقلید میکنم یا...ولی این صدا مال خودمه و خیلی هم باهاش راحتم و راحت می خونم.

185.131.142.230
سه شنبه 15 تیر 1395 - 14:03

دوستان دیگه جواب این اســـاتـــیـــد رو ندید. اینا متوجه نمیشن، شجاعت پذیرش اشتباه شون رو ندارن. مجتبی کبیری، امیر تتلو و ... با انتشار این کلیپ حرفشون پس گرفتن اما این دوستان که 2-3 نفر هم بیشتر نیستن باز بیخیال نمیشن. حتی حرف هنرمندای حرفه ای، اساتید موسیقی و دانشگاه که این اجرا رو نقد کردن هم نادیده میگیرن. به طور مثال یه عده الان میگن محسن نمی تونه مثل این کلیپ 2 ساعت تو کنسرت اجرای زنده داشته باشه. وقتی یه روز محسن کنسرت گذاشت و این حرفشون (تهمتشون) یادشون میره، عوض عذرخواهی و پذیرش اشتباه یه حرف دیگه در میارن و باز یه بحث دیگه ... . حتی خودشون هم متوجه نمیشن که حرفشون عوض شده. این اشکال فضای مجازیه که هر کی هر چی میخواد میگه و هیچ مسئولیتی در قبال حرفی که میزنه نداره و خیلی راحت میتونه حرفشو عوض کنه، با مقالطه، تمسخر و به حاشیه بردن بحث حرفشون رو پیش میبرن. پس بحث بی فایده س، اینا خودشون تو خلوتشون محسن گوش میکنن، اما نمی تونن اشتباه گذشتون رو قبول کنن به خاطر غرور با هر چیز دیگه سعی میکنن باز بیان دلیل ببافن و هر جور شده حرف خودشون رو توجیه کنن. تنهاشون بذارید یه روز خودشون با خودشون کنار میان.

سه شنبه 15 تیر 1395 - 15:10

متاسفم واسه کسانی که اگه باخواننده ای مشکل دارن میان توسایت مربوط بهش نظریه میدن وسازمخالف میزنن یکی نیس بگه صداشودوس نداری برو صدای هرکی رودوس داری گوش کن ،دیگه چراتوهین میکنی آقای محترم اگه طرفدارای چاووشی میلیونی نیستن توهم خودت روکل ایران حساب نکن همیشه یه عده ای هستن که دوس دارن برخلاف رودخونه شناکنن وطرفدارای یه شخصی رابکوبن ودلشون روبسوزونن واین کارواسه شون لذت بخشه حالاآقای چاووشی که خداراشکرزنده ن ووکیل ووصی نمیخوان اماهمه دیدیم باچه توهینهایی به مرتضی پاشایی وطرفداراش شد پس بهتره که ناراحت نشید وبه این چرندیات اهمیت ندهید همیشه موفق باشید.

سه شنبه 15 تیر 1395 - 15:59

بعضی ها از مشکل حقارت رنج می برن که از دیگران بت میسازن ، محسن چاووشی هم یکی از آفریده های خداست ، اصلا شما فکر کنید بهترین خواننده دنیاست ، اصلا خود خدا هم که باشه ، لزومی نداره به خاطر اون به افرادی که از اون انتقاد دارن توهین کنید و برید تو صفحه ی دیگران فحش بدید

پنجشنبه 17 تیر 1395 - 00:13
یک کاربر سایت موسیقی ما

سلام
آقای چاووشی هنرمند قابل اخترامیه
شعر عالی
تنظیم از بهترین تنظیم کننده های ایران
اما از بعد تکنیکی حرفی برای گفتن ندارن
اما چون موسیقی پاپه خیلیها چون تحصصی گوش نمیدن دوست دارن و البته قابل احترامه

178.238.193.170
پنجشنبه 17 تیر 1395 - 00:06

سلام به همه دوستان
من منتقد آقای چاووشی هستم
ایشان یک هنرمن قابل احترام و صاحب سبک هستن
موسیقی غتلبا فاخر با شعر و تنظیمهای عالی با بهترینهای ایران
هوش و شناخت پتانسیل صدا و نوع حنجره
اما از بغد تکنیکی وسعت صدا خیلی کمه ، تکنیک برای این سطح از شهرت کمه ، بیان عالیه فونتیک عالیه
کمی فیگوراتیوه که ایراد بزرگی نیست
تکنیک و تحریرا ضعیفه و در کل از لحاظ هنری کلیت کارها خوبن اما از لحاظ تکنیکی در بخش وکال ضعیفه
اما چون دارای سبک خاص خودش هست و با زمان عوض نشده طرفدار خودش رو پیدا کرده
ضمن اینکه آدم خاصیه و هنرش از همین ویژگی سرچشمه گرفته
در ضمن رنگ صداش هم هر چی که هست طرفدار داره و در حوضه پاپ میشه قبول کرد
امیدوارم به طرفداراش جسارتی نشده باشه

پنجشنبه 17 تیر 1395 - 11:38
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

دوست عزیز وقتی نظر یا انتقادی در چارچوب احترام باشه چرا باید بهمون بربخوره
اتفاقا من کاملا با نظرت موافقم...

5.236.106.101
پنجشنبه 17 تیر 1395 - 02:08

با سلام خدمت همه دوستان
اولش عنوان کنم من طرفدار خواننده ی خاصی نیستم و کارای خوب خیلی از دوستان هنرمند رو دنبال میکنم
اما دلم میسوزه و دلگیرم از این جماعت مدعی که آخه تاکی این حرفا و توهینا میخواد ادامه داشته باشه.بابا ول کنید جون عزیزاتون بذارید آقای چاوشی و بقیه خواننده های کشورمون کارشونو بکنن چرا همه باید باهم دشمنی داشته باشیم..
بنظرمن آقای چاوشی هم داره خسته میشه از این همه حاشیه ای که خودش نخواسته و داره به سرش میاد وگرنه آدمی نبود که برای دفاع از خودش بخواد آهنگ بخونه و یا ویدیو بده
دوستان به من و شما چه که چاوشی صداش چجوری درمیاد مال خودشه یانه کنسرت میذاره یا نه..بذارید اونایی که دوسش دارن گوش بدن و اوناییم که ندارن گوش ندن
قضیه به همین سادگی حل میشه نیازی به این همه جار و جنجال نداره.چرا هیچکی نمیفهمه موسیقی یه چیز سلیقه ایه و سلیقه افراد رو نمیشه با تحمیل نظر خودمون عوض کنیم...
نه فقط چاوشی بلکه درقبال همه خواننده ها باید همچین فرهنگی تو کشورمون جا بیفته بذارید کارشونو بکنن اگه دوس نداریم گوش ندیم تموم شد رفت..نقد و بررسی رو هم بذاریم واسه صاحب نظران که دستی تو کار دارن.بخدا کار سختی نیس دوستان من و شمایی که ادعا داریم بیاین از خودمون شروع کنیم و تلاش کنیم جامعه مونو به اون سطح از فرهنگ برسونیم وگرنه تنها حرکت موسیقی ما نه فقط درجازدن بلکه پسرفت خواهد بود بس...اگه نقد سازنده داریم که بعید میدونم سواد هیچکدوممون قد بده که از خواننده هامون انتقاد کنیم راههای بهتری هم هست از توهین به همدیگه
بخدا هنرمندامونم خسته شدن از مردممون و طرز فکرشون.بزرگ بشیم لطفا
سعی کردم رک نظرمو بگم که همه ی اهل عقل ومنطق بفهمن
ببخشید طولانی شد..خدا یارتون

جمعه 18 تیر 1395 - 21:50
خاطره

دوست عزیز کاملن حاشیه ها را خود محسن جان با آگاهی دامن میزنند. کسی که میخواهد چیزی را ثابت کند ومشکلی نداشته باشد یک دقیقه حرف میزد و بعد یک دقیقه هم میخواند. تا مشخص شود این صدا ساختگی هست یا نیست. تمام این دستو پا زدنها برای اونایی که مطلع نیستن شاید جالب باشه.

89.198.108.197
پنجشنبه 17 تیر 1395 - 10:37

عاشق چاوشی ام. ولی چرا فیلمو از پایین گرفته ؟؟ یکم مشکوکه شاید خواسته یه چیزیو مخفی کنه... به هر حال عشق من چاوشیه

پنجشنبه 17 تیر 1395 - 18:03

وااااااااااااای خدای من. عجب دردی تو صداش هست. من از همون موقع که آلبوم نفرین بیرون اومد طرفدارش بودم تا الان. روز به روز دیووونش میشم. با دیدن این کلیپ بغض گل مو گرفته نمیدونم چی بگم

...
پنجشنبه 17 تیر 1395 - 18:38

آقا محسن صدات که از قبل واسه ما تأیید شده بود و شکی تو چیزی نداشتیم ولی خیالت راحت این کلیپم رو اونایی که خودشونو زدن به خواب تأثیری نداره. فقط کاش از این زاویه نمیگرفتی چون فردا میگن به طور قطع وسط موهات ریخته که این زاویه رو انتخاب کردی واسه فیلم گرفتن. میشناسیشون که... ;-)

جمعه 18 تیر 1395 - 02:02

تو این کلیپم مغرور نبودن و دیده نشدن مشخصه چاوشی این کلیپ و برای این نداده که بگه مثلا صدام واقعیه یا خیلی خوب میخونم اونم برا یه عده کم که دنبال حاشیه ان. من که طرفداراشم یه دلیل ندارم برا طرفدار بودنش تفریبا تمام هنر موسیقی تو همون سه چهار دقیقه یه آهنگ خلاصه میشه بقیه حرفا حاشیه اس . حتی شعر هم عمدا متاسفم انتخاب کرده که حرف وهدفشو بگه.هدف محسن اینه که با یه قطعه حس رو منتقل کنه وتاثیر بذاره که کاملا اینکارو میکنه اونهم با آهنگسازی وتنظیم بسیار خوب و تنوع.

جمعه 18 تیر 1395 - 09:27

سلام دوستان عزیز.با آگاهی از هنر لذت ببرید.
اثبات اجرای زنده معنی داره یعنی قبل از خواندن خواننده باید چند کلمه ای صحبت کنه و بعد شروع کنه به خواندن. به این دلیل که رنگ صدای صحبت کردن و خوندنش مشخص بشه.کاملن مشخص هست که صدای صحبت کردن ایشون با خوندنشون رنگش کاملن فرق میکه اگه دوستانی مصاحبه ای از ایشون شنیده باشن متوجه میشن که یک فرد جوان داره صحبت میکنه ولی صدای خوندنشون کاملن به یک فرد مسن میخوره. اینکه عده ای خوششون میاد یه بحث هست واینکه میدونند فرد مورد علاقشون اون چیزی که ازش میبینند و میشنوند آیا واقعی هست یک بحث دیگه هست. اینکه بدونین نفر اول موسیقی پاپ در سال 80 که جایزشو از دست بابک بیات میگره و از طرف ایشون به عنوان خواننده ای با صدا و سبکی منحصر به فرد معرفی میشه و حالا هیچکس نمیشناسش و با تمام ریاضتها و سختیها در جهت موسیقی و صدا سازی و آواز و خوانندگی به خاطر اینکه نخواست با قدرت باشه و بدلیل ذات هنر بر قدرت بود در انزاوا و غربت هر روز بی رنگ و بی رنگتر میشه. افرادی با بی کفایتی کامل و استفاده از ناآگاهی دیگران و استفاده از تمام ابزارهای قدرت از مداح و آهنگسازان همجیره و خوانندگان دیگر در تائید صدای واقعی خواننده مورد نظراستفاده میکنند. و با ساختن بتی در جهت قدرت و داشتن طرفداران بیشمار اهرمی برای کنترل ذهن و احساس نسل جوان دارند. از دیر باز به اصلاح هنر مندان فرمایشی بوده و خواهند بود. و تا آگاهی طرفداران بدون تعصب بالا نره کماکان با اینگونه بازیها و بت سازیها روبرو هستیم که نتیجه ای جز بد بینی نسبت به تلاشو کوشش در راه هنر واقعی و از بین رفتن هنرمندان واقعی نخواهد داشت.

یکشنبه 20 تیر 1395 - 00:56
یک کاربر سایت موسیقی ما

خودتی مجتبی کبیری!! چه خبر؟ سوختی بر طرف شده؟

2.190.75.141
شنبه 19 تیر 1395 - 05:59

درجواب این دوستان که در دنیای مجازی فقط بلدند عرض اندام کنند و در دنیای واقعی به هیچ جا نرسیدند و خب با تخریب دیگران میخان کمبود های خودشون رو جبران کنند و خب طبیعیه !
و با اسم خواننده و نوازنده و فلان میان نظر میزارن که البته از نظرات مشخصِ پشت این نظرات چه اشخاص کم سوادی وجود دارند !
باید بگم که بهروز صفاریان درمورد این اجرای زنده گفتن :
(( بین خواننده های ما حدود ده درصد میتونند به این شکل بخونند و در این حد بخونند! ))

ولی خب این دوستان خود کارشناس پندار همچنان مشغول دادن بیانیه ان که شاید در فضای مجازی دیده بشن چون در دنیای واقعی به جایی نرسیدند !

ارزوی دیده شدن دارم براشون :)

یکشنبه 20 تیر 1395 - 07:29
خواننده

من مجتبی کبیری نیستم و اگه میخواستم تو فضای مجازی معروف بشم اسممو می نوشتم و همچنین اون خواننده ای که گفتم سسال80 نفر اول شده هم نیستم چون میشناختمشون مثال زدم. اصلن این مطلب به سواد ربطی نداره تمام کسانی که میگن این اجرای زنده درست هست به خاطر تعصب بیشتر از اندازه و نا آگاهی از اجرای زنده خواندن هست. قبلن عرض کردم اجرای زنده باید به چه صورت باشه. اتفاقن اینگونه کارها برای اثبات به منتقدین نیست بلکه برای این هست که طرفدارانی که تو برزخ گیرن و دقیقن براشون مطلب مشخص نیست بازی بخورن. میگن آقای چاوشی دنبال شهرت نیست در صورتیکه همین نوع رفتارها خودش یکی از فرمولهای شهرت هست.این مطالب اینقدر پیچیده هست که در واقع توضیح دادنش به همین راحتی نیست. مثل اثبات مرکزیت خورشید هست برای گالیله. جناب چاوشی که طرفداراش با حرفهای امثال ما کم نمیشن. چه بسا خود بنده از خیلی از کاراشون از نظر آهنگسازی و انتخاب اشعار مناسب واقعن لذت میبرم. و حتی در بعضی از کارا صداشونو. ولی از اینکه ذات این صدا رو میشناسم ادعاهای نا مربوطشو در دایره هنرمند صادق نمیدونم. حتی خراب کردن یک فردی مثل مجتبی کبیری در برنامه هوره هم که من واقعن از صداش خوشمم نمی یاد. بر خلاف مرام و خصلت یک هنرمند و یا طرفداراش بود.

2.178.12.43
یکشنبه 20 تیر 1395 - 20:26
حسن عاشق چاوشی

این ها همه توهمات ذهن شماست و هدف هم دیده شدن همونطور که گفتم !
اتفاقا تعصب ما نیست
تخریب امثال شماهاست که در دنیای واقعی به جایی نرسیدین و اینجا اعرض اندام میکنین!

من مثال بهروز صفاریان زدم شما توهم زدی !
قطعا با حرف افراد کم سواد که نیاز به دیده شدن دارن محسن اعتبارش پایین نمیاد ولی خب باعث دیده شدن شماها میشه و جای خوبی رو هم انتخاب کردین !

95.38.175.56
یکشنبه 20 تیر 1395 - 20:38
حسن عاشق چاوشی

بالا هم جواب دادم ولی تایید نشد !
ادم کم سواد هم میتونه با گوش دادن به مصاحبه یا اهنگ ژاکت بفهمه که صدا حتی سر سوزنی هم تفاوت نداره !
البته اگه از عرض اندام کنندگان مجازی نباشه و کمبود محبت نداشته باشه و نیاز به دیده شدن نداشته باشه!

95.38.186.52
یکشنبه 20 تیر 1395 - 10:10

بهروز صفاریان درمورد این اجرای زنده گفتن :
(( بین خواننده های ما حدود ده درصد میتونند به این شکل بخونند و در این حد بخونند! ))

جمعه 25 تیر 1395 - 14:45

الان هم دیگه باورتون نشد که محسن چاوشی قابلیت اجرای زنده رو هم داره؟
واقعا که!
من نمیدونم شماها چه مشکلی با محسن چاوشی دارید که هرکاری میکنه هزار تا داستان در میارید
خیلی ها این صدا و این خواننده خوششون میاد
اگه دوست ندارید گوش نکنید
آقای چاوشی کلی طرفدار دارند که میتونن ازشون دفای کنن

جمعه 25 تیر 1395 - 14:49

الان هم دیگه باورتون نشد که محسن چاوشی قابلیت اجرای زنده رو هم داره؟
واقعا که!
من نمیدونم شماها چه مشکلی با محسن چاوشی دارید که هرکاری میکنه هزار تا داستان در میارید
خیلی ها این صدا و این خواننده خوششون میاد
اگه دوست ندارید گوش نکنید
آقای چاوشی کلی طرفدار دارند که میتونن ازشون دفاع کنن

سه شنبه 29 تیر 1395 - 22:00

درود بر محسن چاوشی عزیز واقعا کارت حرف نداره پسر . من و دوستانم فقط آهنگ های چاوشی رو گوش میکنیم چون هم با معنیه و هم صدای محسن چاوشی خاص هستش . در ضمن آقای کبیری شما چه جایگاهی در موسیقی دارین که بخواین از امثال چاوشی انتقاد کنین ؟؟؟!!!! بهتره یه نگاه به وبسایت های معتبر موسیقی بزنید و با چشمای خودتون ببینید چقدر مردم محسن چاوشی رو دوس دارن . اصلا محسن چاوشی چه بدی به شما و بقیه کرده که انقد حرفهای توهماتی میزنین ؟؟؟ مرسی موزیک ما

چهارشنبه 30 تیر 1395 - 21:37

فقط چاوشی و دیگر هیچ . پرچم چاوشی بالاست

شنبه 9 مرداد 1395 - 12:13

سلام دوستان و با سلام خدمت آقای محسن چاوشی خواستم این نکته رو خدمت همه ی دوستان عرض کنم دلیل شهرت آقای چاوشی اینه که ایشون شبیه هیشکی نمیخونه خودشه با امضای چاوشی یک برنده
شما رو نمیدونم اما بنده تو سبک خوانش و موسیقی آقای روزگار ، یگانه ، جهانبخش ، مازیار فلاحی هیچی نمیبینم جز تکرار خودشون اما اقای چاوشی هر روز موسیقیش تغییر پیدا میکنه پیشرفت میکنه چیزای جدید رو تجربه میکنه. و از نظر من تنها خواننده ی کاملا حرفه ای و هنرمند شخص شخیص ایشون هستند و لا غیر
.تمت

یکشنبه 17 مرداد 1395 - 21:48

قابل توجه آقایان نویدوترابی طرفداران چاوشی کبیر عزیزانم کجاییددقیقاکجایید؟ چرانمیآییدتوسایت کبیرتون دفاعیه براش بذارید فقط بلدین بیایین توسایت پاشایی به آلبوماش وصداش توهین کنید اماحالالال شدید بیایید نظربذاریدخوبه بریدخجالت بکشیدازاین اجرای زنده ای که کبیرتون گذاشته واین همه هم بهش مینازید یه صدای خشداروکلفت .خودتونم میدونیدکه آقای چاوشی زیادبه طرفداراش اهمیتی نمیده وگرنه یه کنسرت میذاشت تا ببیندشون وباهاشون ازنزدیک دیداری داشته باشه شایدم ریگی به کفششه که کنسرت نمیذاره الله اعلم بهرحال چیزی که عوض داره گله نداره .

یکشنبه 14 شهریور 1395 - 15:49
سامان ( هوادار چاوشی )

فقط امیدوارم چاوشی رو با مرحوم پاشایی مقایسه نکنید که اصلا قابل مقایسه نیستن

5.22.85.106
دوشنبه 29 شهریور 1395 - 20:29

خدایی تن صدارو بشنوید حال کنید.تو هر خواننده ای رو ک بگی صدای استریوش با طبیعیش یه کم فرق میکنه.مهم اکن تن صدا و سوزی هست ک تو صدای محسن جان هستش ک آدمو محو میکنه.دنیا تا الان مثل چاوشی بخودش ندیده.یکی یه دونست

چهارشنبه 14 مهر 1395 - 03:02

من طرفدار همه خواننده ها هستم.هر کی با یه سبکی واسه خودش خوب میخونه.اما نباید به کسی توهین کنیم.دمشون گرم که تونستن کاری واسه خودشون بکنن تا هم معروف هم محبوب بشن.شما هم اگه میتونی بیا بخون ما هم صدای شما رو گوش میدیم.نترس بهت نمیگم بد خوندی ههههههه .اما خداییش تو این چند سال اخیر چاووشی و پاشایی از همه بهتر بودن.این صدا چون بدون هیچ تنظیم خاصی ضبط شده خیلی هم عالی بود.شما که خیلی ایراد میگیری فقط چند لحظه صدای خودتو با گوشیت ضبط کن بعد گوش کن حتما بدت میاد از صدات.

چهارشنبه 15 دی 1395 - 17:50

اینم شد خواننده مزخرفترین صدایی که تو عمرم شنیدم صدا رو تشخیص دادن که استعداد و سواد موسیقی نمیخواد این آقا صداش آشغاله به درد تو حموم خوندن هم نمیخوره ....
بعضیا میگن میلیون ها طرفدار داره حتما خواب زده شدن ...
واقعا متاسفم برای اون کسایی که این صدا رو گوش میدن و میپسندن... انگار یه چیزی تو گلوش گیر کرده...

یکشنبه 3 بهمن 1395 - 00:38

چجوری 6
--
میشه عاشق این صدا نشد؟چجوری ی عده دوسش ندارن؟؟واقعا متاسفم واسه کسی که از این صدا لذت نمیبره،نصف عمرش بر فناست،محسن دوست داریم،ادامه بده خواننده شماره یک ایران...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فیلمی از اجرای زنده محسن چاوشی منتشر شد | موسیقی ما