برنامه یاد بعضی نفرات
 
به مناسبت ماه رمضان صورت می‌گیرد؛
گلریزان برای حمایت از کودکان کار با حضور شهرام ناظری
موسیقی ما - جشنواره «ماه خوب خدا» هم‌زمان با شروع ماه مبارک رمضان به همت موسسه مهرگان فرهنگ در مجموعه سعدآباد در حال برگزاری است. مراسم‌ افتتاحيه خيريه «مهرانه قلب سفيد» نیز برای روز جمعه 11 تیرماه هم‌زمان با اذان مغرب و عشاء در مجموعه سعدآباد برنامه‌ریزی شده که شامل برپایی نمایشگاهای کالاهای فرهنگی و اجرای برنامه‌های هنری به سود امور خیرخواهانه و حمایت از کودکان کار است. این برنامه با حضور مدعوین و چهره‌هایی مانند «شهرام ناظری» و «مهناز افشار» به همراه چهره‌های دیگری از هنرمندان و ورزشکاران برگزار خواهد شد.

این جشنواره گامی در جهت ايجاد علاقه و ارتقای جایگاه ماه مبارک رمضان در طبقه‌های مختلف اجتماعی، به خصوص در اذهان کودکان و روزه اولی‌ها است.

جشنواره «ماه خوب خدا» با مشارکت مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد و به همت موسسه مهرگان فرهنگ در ایوان عطار کاخ موزه سعدآباد قصد دارد هفته پایانی «ماه خوب خدا» مختص به حمایت از خیریه‌های فعال در جشنواره باشد و هر شب مراسم گلریزان برپا ‌خواهد شد و غرفه‌هایی خیریه نیز در اين هفته برپا هستند. پیش از این نیز در هفدهمین روز برگزاری جشنواره با همکاری ستاد دیه تهران برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد مراسم گلزیران برگزار شده بود.

از دیگر برنامه‌های هفته پایانی می‌شود به غرفه‌های فروش جهت کمک به کودکان کار خیریه مهرانه قلب سفید، نمابش تابلوهای هنری، موسیقی آیینی اقوام ایرانی در استیج ایوان عطار، کارگاه آموزش عروسک سازی برای کودکان، دیوار نامه‌ای به خدا و ... اشاره کرد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 تیر 1395 - 12:19

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گلریزان برای حمایت از کودکان کار با حضور شهرام ناظری | موسیقی ما