برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور «مجید درخشانی» به عنوان نوازنده انجام شد
بازخوانی قطعه قدیمی «تو بودی» با آهنگسازی علی تجویدی و صدای بابک کاردگر
موسیقی ما - قطعه «تو بودی» در مایه افشاری با آهنگسازی «علی تجویدی» و ترانه‌ای از «بیژن ترقی» با تنظیمِ  ارکستراسیون «سرور زرهگر» و خوانندگی «بابک کاردگر» منتشر شد. در این اثر همچنین «مجید درخشانی» نوازندگی تار را به عهده داشته است.

در این اثر نوازندگانی چون ناصر رحیمی «فلوت» نواخته‌اند و ویولون‌های اثر را علی جعفری پویان، میثم مروستی، بهروز شریعتی و سرور زرهگر نواخته‌اند. همچنین نوازندگی ویولا را «میثم مروستی»، ویلنسل را «کریم قربانی»، کنترباس را «کارن کبیری»، عود را «نگار بوبان» و نوازندگی سنتور را «بابک بوبان» برعهده داشته است. صدابرداری، میکس و مسترینگ این قطعه توسط «صادق نوری» در استودیو مدرن صورت گرفته است.

اگرچه بیشتر همکاری‌های تجویدی با «معینی کرمانشاهی» بود، اما «بیژن ترقی» و «علی تجویدی» نیز در سال‌های عمر هنری‌شان، همکاری‌های بسیاری با یکدیگر داشته‌اند. «ترقی» در این اثر نیز همان جنبه روایی و داستان‌گونه آثارش را که جزو مهم‌ترین مشخصه‌های آن به حساب می‌آید، لحاظ کرده است. این ترانه‌سرا، در کتاب «از پشت دیوارهای خاطره» پنجاه سال خاطرات خود را در زمینه شعر و موسیقی جمع آوری کرده و از جمله به نقل خاطرات خود با شعرا و ترانه‌سراهایی چون نیما یوشیج، شهریار، پرویز یاحقی، ابوالحسن صبا، رهی معیری و علی تجویدی پرداخته ‌است.

«تو بودی» را از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تیر 1395 - 09:20

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بازخوانی قطعه قدیمی «تو بودی» با آهنگسازی علی تجویدی و صدای بابک کاردگر | موسیقی ما