برنامه یاد بعضی نفرات
 
از سوی دفتر موسیقی اعلام شد؛
برنامه اجراهای بعد از ماه رمضان در تهران
موسیقی ما - طی هفته گذشته، 18 مجوز اجرای صحنه‌ای در تهران و شهرستان‌ها و 8 آلبوم صوتی صادر شد.
 
به گزارش روابط عمومی دفتر موسیقی به نقل از واحد نظارت و ارزشیابی این دفتر، مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی «همنوازان حصار» به سرپرستی علی قمصری صادر شد. این کنسرت در تاریخ‌های 15، 21 و 22 مرداد ماه در یک نوبت (ساعت 21) در تالار رودکی برگزار خواهد شد.
 
گروه «همنوازان حصار» در این شب قطعاتی چون «زخمه‌های پنهانی»، «کم‌حوصله‌ها»، «گنج گم‌شده»، «چهارمضراب نوا» و... را اجرا خواهد کرد و بخشی از کنسرت شامل بداهه‌نوازی ساز و آواز خواهد بود.
 
اجرای صحنه‌ای برای گروه «کر فلوت تهران» به سرپرستی فیروزه نوایی نیز برای اجرا در سالن رودکی مجوز گرفته است. این کنسرتِ سازی در روزهای 6 و 7 مردادماه، هرشب یک نوبت در ساعت 21 با اجرای قطعاتی از کورساکف، موتزارت، داپلر و پیاتزولا به اجرای برنامه می‌پردازد.
 
مجوز گروه «احسان خواجه‌امیری» به سرپرستی و خوانندگی این خواننده در روزهای 17، 18، 19، 20 و 21 تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی نیز صادر شده است. در این کنسرت قطعاتی همچون «تنهایی»، «پاییز»، «عشق»، «گذشته‌ها» و... در ساعت‌های 19 و 22 در دو سانس اجرا خواهد شد.
 
همچنین واحد نظارت دفتر موسیقی مجوز اجرای گروه «شرقی» را صادر کرده است. اجرای این گروه به سرپرستی سامان احتشامی و با اجرای گروه کر در روزهای 13 و 14 مرداد ماه در ساعت21:30 در تالار وحدت برگزار خواهد شد. در این اجرا تکنوازی در آواز شوشتری، دونوازی پیانو قطعه گل شقایق، چهار مضراب اصفهان و ... اجرا می‌شود.
 
مجوز 6 اجرا برای بابک جهانبخش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی هم صادر شده است. این اجراها در تاریخ های 28 و 29 مرداد ماه درساعت‌های 18:30 الی 20 و 21:45 الی 23:45 و تاریخ 25 شهریور ماه از ساعت 19:45 الی 21:15 و 22:45 الی 24:30 برگزار می‌شود.
 
گروه «لیان» به سرپرستی محسن شریفیان و خوانندگی آکا صفوی، در شب‌های 20 و 21 شهریور ماه در ساعت 21:30 نیز در تالار وحدت قطعات «محله خومونی»، «فایز و مفتون»، «پنجه پنکی»، «نی مه» و... را اجرا خواهد کرد.
 
گروه «مهدی احمدوند» نیز برای روزهای 19 و 20 تیر ماه دردو سانس 19 الی20:30 و 22 الی ٢٣:٣٠ در سالن تالار وحدت مهاباد به روی صحنه خواهد رفت.
 
گروه «مازیار فلاحی» دیگر گروهی است که مجوز اجرا دریافت کرده است. اجرای این گروه 3 مردادماه در ساعت‌های 18:30 الی 20:30 و 22 الی 24 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود.
 
دیگر گروه پاپ که از واحد نظارت دفتر موسیقی مجوز اجرا گرفته، گروه «زانیار خسروی» است. اجرای این گروه، 4 مردادماه در دو سانس ١٨:٣٠ الی ٢٠:٣٠ و 22 الی 24 درسالن میلاد نمایشگاه برگزار خواهد شد.
 
همچنین واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی مجوز دو اجرای موسیقی کلاسیک معاصر را در سالن فرهنگسرای نیاوران صادر کرده که در روزهای اول و دوم شهریور ماه در ساعت 21 به روی صحنه خواهد رفت. اجرای تریو «جیوانی گوییدی» که سرپرستی آن را گوییدی به عهده دارد، متشکل از هنرمندان ایتالیایی و پرتغالی است که در این شب‌ها با برداشتی از موتیف‌های آلبوم «شهر رویایی نافرجام» و آلبوم «روز موعود» به صورت بداهه به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
 
«ارکستر پارس» دیگر گروه موسیقی کلاسیک است که 7، 8 و 9 مهر ماه در دو سانس در ساعت ‌های 15 الی 16:30 و 18:30 الی 20 در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. این گروه موسیقی کودک به سرپرستی و آهنگسازی «ناصر نظر» و همراهی گروه کر، اپرت «پرپری» را اجرا خواهد کرد.
 
گروه «فریدون آسرایی» به سرپرستی و خوانندگی فریدون آسرایی نیز در تاریخ 22 مرداد ماه در ساعت‌های 18:30 الی 20 و 21:30 الی 23:30 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه خواهد رفت.
 
گروه نهال (ویژه بانوان) به سرپرستی و خوانندگی لیلا نجفی نیز در تاریخ 22 تیر ماه در یک سانس در ساعت 21 در سالن فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد داشت. این گروه موسیقی سنتی در این اجرا قطعاتی چون «شاه شمشادقدان»، «شکایت دل»، «آشفته»، «دختر کولی» و... را اجرا خواهد کرد.
 
گروه موسیقی سنتی «گوشه» به سرپرستی و خوانندگی سیامک آقایی نیز در روز 22 مرداد ماه در یک سانس (ساعت 21:30) در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. این گروه در این کنسرت قطعاتی چون «پیش درآمد»، «ساز و آواز»، «گفتمش سیر ببینم»، «چهارمضراب حجاز»، «باز عشق» و... را اجرا خواهد کرد.
 
همچنین واحد نظارت دفتر موسیقی مجوز یک اجرای موسیقی فولکلور را برای گروه «آوای پارسیان» صادر کرده است. اجرای این گروه که سرپرستی و خوانندگی آن به عهده سامان علیپور است به تاریخ 28 مرداد ماه در ساعت20:30 در سالن رودکی برگزار خواهد شد. این گروه در این اجرا قطعاتی چون «دالکه»، «دانازارم»، «دی بلال»، «ایجو دل موتنگه»، «ای گلم» و... را اجرا خواهد کرد.
 
مجوز دو اجرا برای گروه «مهدی یراحی» در تاریخ 21 مردادماه صادر شده است. این اجرا از ساعت 18:30 الی20 و 21:30 الی 23 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود.
 
مجوز برای اجرای گروه «مجید یحیایی» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برای روز 23 تیر ماه صادر شده و این گروه در دو سانس18:30 الی ٢٠ و ٢١:٣٠ الی ٢٣:٣٠ اجرای برنامه خواهدداشت.
 
آخرین مجوز اجرای صحنه‌ای هفته گذشته برای گروه "شوک" به سرپرستی و خوانندگی فرزاد فرزین صادر شد. این گروه در شب‌های 29 و 30 تیرماه و 23 مرداد ماه از 18:30 الی 20 و 21:30 الی 23:30 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
 
طبق گزارش روابط عمومی دفتر موسیقی به نقل از واحد نظارت و ارزشیابی این دفتر، مجوز 8 آلبوم صوتی طی هفته گذشته صادر شده است، که شامل 2 آلبوم کلاسیک ایرانی، 4 آلبوم پاپ، یک آلبوم محلی و یک آلبوم تلفیقی می‌شود. از این میان، می‌توان به آلبوم «آتا» با تنظیم جابر اطاعتی، آلبوم بی کلام «دورخت» به آهنگسازی محمد حسین اناری، آلبوم «مهرویان» با آهنگسازی جمشیدآقایی و شهرام میرجلالی، آلبوم «انعکاس ثانیه‌ها» به آهنگسازی نیما عباسی اقدم و ...اشاره کرد.
 
همچنین مجوز یک آلبوم تصویری نیز طی همین روزها با نام «آموزش مقدماتی پیانو جز» با اجرا و آموزش امیر شهابی و مجوز 5 نماهنگ با نام‌های «تردید» به خوانندگی محمود انصاری، «من میلیونر نیستم» به خوانندگی زانیار خسروی، «عاشقتم» به خوانندگی سیروان خسروی، «وای وای» به خوانندگی مهدی مدرس و قطعه «بهار» به خوانندگی حسین خواجه‌امیری و امیر حسین فدایی صادر گردیده است.
 
 بنا بر این گزارش مجوز 5 تک آهنگ با نام‌های «ایران من» به خوانندگی جواد رمضانی، «من میلیونر نیستم» به خوانندگی زانیار خسروی، «عاشقتم» به خوانندگی سیروان خسروی، «عروس شهر» به خوانندگی مهدی رضایی و «سقف رویایی» به خوانندگی احمد فیضی صادر گردیده است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 تیر 1395 - 13:36

دیدگاه‌ها

یکشنبه 6 تیر 1395 - 14:23

خداوکیلی خیلی منصف هستین
سامان جلیلی هم که هیچ .. نه اجرا داره نه اهنگ جدید داشت که روی اینستاگرام پست کنید

دوشنبه 7 تیر 1395 - 12:59

علی عبدالمالکی 31 تیر ماه سالن میلاد تهران کنسرت داره!!!
http://www.iranconcert.com
پس اینو چرا درج نکردی سایت موسیقی ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این کارتون واقعا یک بی احترامی به هواداران علی عبدالمالکی هستش!..
تایید بشه لطفا.

دوشنبه 7 تیر 1395 - 15:14

جریان البوم تصویری سیروان چیه؟!

دوشنبه 7 تیر 1395 - 19:49

قرار بود سامان جلیلی بعد ار ماه رمضان توی تهران کنسرت داشته باشه پس چی شد ؟؟؟ خیلی بی انصافین که تک آهنگ جدید ایشون رو به نام اینه عادتم رو جزء برترین ها قرار ندادید.

دوشنبه 7 تیر 1395 - 19:56

چرا آهنگ اینه عادتم سامان جلیلی رو توی اینستاگرامتون نذاشتین ؟؟ شما به خواننده مورد علاقه ما توهین کردین باید از طرفدارای ایشون معذرت خواهی کنید

سه شنبه 8 تیر 1395 - 22:41

جالبه چرا اجرای ۵ و ۶ مرداد ماه محمد علیزاده در سالن نمایشگاه میلاد رو ننوشتین؟؟؟؟
واقعا که ....باید برای سایت به این معتبری باید تاسف خورد...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برنامه اجراهای بعد از ماه رمضان در تهران | موسیقی ما