برنامه یاد بعضی نفرات
 
با تولید و انتشار قطعه «سجاده عشق» رقم خورد؛
نذری که «فربد یزدانفر» ادا کرد
موسیقی ما - «فربد یزدانفر» که چندی پیش با انتشار قطعه «تنفس عشق» به عرصه خوانندگی قدم گذاشت، جدیدترین اثر خود را در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان از «موسیقی ما» در اختیار مخاطبین قرار داد.

این موزیسین باسابقه که پیش‌تر به عنوان رهبر ارکستر و تنظیم‌کننده با چهره‌هایی چون علی لهراسبی، شاهین آرین، آرش رستمی، حسین توکلی و...  همکاری داشته، اثر جدید خود را با عنوان «سجاده عشق» تولید و منتشر کرده است.

ترانه و ملودی این قطعه را «مهدی رامشک» سروده و تنظیمش را خود یزدانفر بر عهده داشته است. «بهروز علیاری» میکس و مسترینگ این قطعه را انجام داده و «یاسمن میرزایی» نیز تهیه‌کننده آن بوده است.

یزدانفر در خصوص قطعه «سجاده عشق» به موسیقی ما گفت: «شاید فضای کاری من چندان با آثار مناسبتی سنخیتی نداشته باشد، اما «سجاده عشق» قطعه‌ای کاملاً دلی است که سفارش کسی یا جایی نیست و صرفاً به خاطر ادای نذری که داشته‌ام آن را خوانده‌ام و امیدوارم به دل مخاطبین هم بنشیند.»

این هنرمند از همکار خود «شاهین آرین» که طراحی کاور قطعه جدیدش را بر عهده داشته سپاسگزاری کرد. یزدانفر همچنین از انتشار اثر بعدی خود همزمان با عید فطر خبر داد.

«سجاده عشق» را از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 5 تیر 1395 - 17:28

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نذری که «فربد یزدانفر» ادا کرد | موسیقی ما