برنامه یاد بعضی نفرات
 
«شهریار ایمان‌اف» در ماه جاری به ایران می‌آید؛
احتمال حضور نابغه‌ تارنوازیِ آذربایجان در ایران
موسیقی ما - «شهریار ایمان‌اف» هنرمندی است که به عنوان نابغه‌ی تارنوازی کشور آذربایجان معرفی شده و این روزها زمزمه‌هایی مبنی بر برگزاری کنسرت او در ایران به گوش می‌رسد.
 
شنیده‌ها حاکی از این است که ایمان‌اف که تا کنون اجراهای بسیاری در کشورهای مختلف دنیا داشته، قرار است اواخر تیرماه سال جاری یعنی کمتر از یک ماه دیگر به ایران بیاید و در تهران کنسرت برگزار کند. بنا است این نوازنده تار را گروهی آذری همراهی کنند. «ودود مؤذن» خواننده‌ نام آشنای کشورمان هم قرار است در کنار شهریار ایمان‌اف آواز بخواند.
 
شهریار ایمان‌اف متولد 21 آوریل 1989 در باکو است. در دوره چهارم و پنجم مسابقات موسیقی حاجی محمداف در باکو نفر اول شده است. سال 2001 نخستین کنسرت تکنوازی خود را همراه با استاد معروف موسیقی، «رئوف عبدالله‌اف» و ارکستر سمفونیک دولت برگزار کرد. در سال 2005 وارد کنسرواتوار ملی آذربایجان کرده و سال 2011 نیز تحصیل خود را در مقطع کارشناسی ارشد در کنسرواتوار ملی آذربایجان شروع کرده است.
 
این موزیسین جوان در یکی از مصاحبه‌هایش در معرفی خودش می‌گوید:‌ «پدر و خواهرم نقاش هستند و مادرم معلم موسیقی است. در دوره ابتدایی از طرف پدر و مادرم در کلاس موسیقی ثبت‌نام شدم. هدف آنها و البته خودم این نبود که موسیقی‌دان شوم؛ خانواده‌ام بیشتر به دنبال این بودند که وقت‌های خالی یک کودک را از این طریق پر کنند. بعدها با ادامه موسیقی و پیروزی‌هایی که در مسابقات مختلف داشتم کم کم موسیقی برایم جدی شد.»
 
یکی از اجراهای مشهور شهریار ایمان‌اف، نوازندگی او در آکروپولیس یونان به همراه ارکستری یونانی است. در ادامه می‌توانید بخش‌هایی از اجرای این نابغه‌ تارنوازی را در آکروپولیس یونان ببینید.
اجرا در آکروپولیس
دانلود
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تیر 1395 - 14:03

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 3 تیر 1395 - 11:36

الان غیور مردانی از سرزمین پارس میان میگن آقااااااا چرا تند میزنی؟چزا کند میزنی؟چزا سرتو تکون میدی؟چرا احساس نداره؟ردیف؟گوشه؟دستگاه؟چرا مثل لطفی نبود؟چرا مثل شهناز نمیزنی؟مافیا . ابتذال.
خدایی جوانان کشور ما از ایشون خیلی نابغه ترند فقط ما هی میزنیم تو سرشون....

یکشنبه 6 تیر 1395 - 01:54
یک کاربر سایت موسیقی ما

فازت چیه دوست عزیز ؟ الان از متعصبین جامعه ی موسیقی ایران انتقاد کردی ؟ یا خودتم توهم اینو داری که هیج جا نابغه نیست فقط ایرانی ها نابغه ان شرایط نمیذاره نابغه گیشونو رو کنن !!! ؟ یا به نوازندگان جمهوری آدربایجان حسادت کردی ؟ و ... کلا فاز کامنتت چیه واقعا؟

91.99.71.223
یکشنبه 6 تیر 1395 - 01:59

تیترتون اصلا خوب نیست شهریار ایمان او انصافا از نوازندگان خیلی خوب و خاص آذربایجانه اما نابغه ی تار نوازی آذربایجان به حق نیست اونجا نوازنده های جوان فوق العاده ای دیگه ای هم هست که هم دوره ایشونن هم سظح نوازندگی یکسانی دارن با ویژگی های خاص نوازندگی خودشون مثل صاحیب پاشازاده و...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود احتمال حضور نابغه‌ تارنوازیِ آذربایجان در ایران | موسیقی ما