برنامه یاد بعضی نفرات
 
«این آلبوم را دانلود کنید!»
ماکان «هوای خنک» را منتشر کرد
موسیقی ما - «ماکان» نخستین آلبوم رسمی‌اش را بالاخره منتشر کرد.

به گزارش «موسیقی ما»، این خواننده جوان پاپ که از چندی پیش قطعاتی را در فضای مجازی منتشر کرده و خبر از انتشار آلبومش داده بود، سرانجام این اثر که با همکاری چهره‌های سرشناس موسیقی تولید شده را منتشر کرد.

ماکان در این آلبوم دو ملودی ساخته و سایر قطعات توسط بابک زرین (5 قطعه) و حامد وهابی (1 قطعه) آهنگسازی شده‌اند. این قطعات توسط مهران خلیلی، بابک زرین، راشا تقی‌پور، شهاب اکبری، رضا تاجبخش و فربد یزدانفر تنظیم شده‌اند و یغما گلرویی، حمیدرضا صمدی، مریم دلشاد، یاسین احمدی و آرش نوبری ترانه‌های این آلبوم را سروده‌اند.

ماکان آلبومش را برای انتشار در اختیار «موسیقی ما» قرار داده تا مخاطبین به صورت رایگان آن را بشنوند و دانلود کنند. او همزمان با انتشار آلبوم «هوای خنک» گفت: «خوشحالم که بعد از چند سال تلاش، حاصل زحمات من و همکارانم به دست مردم می‌رسد. به مخاطبین عزیز می‌گویم که این آلبوم را با خیال رحت دانلود کنید! چرا که من کاملاً راضی هستم و برایم این نکته مهم است که قطعات به گوش شما برسد.» آن دسته از مخاطبین که تمایل به حمایت از این خواننده دارند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت بیپ تونز قطعات این آلبوم را خریداری کنند.
 
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 - 20:57

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 25 خرداد 1395 - 23:20

چه اعتماد به نفسی داره واقعا!!!آلبوم دوزاریش رو تو بیپ تونز برای فروش ۴۰۰۰ تومن گذاشته. محسن چاووشی با اون عظمتش آلبومش ۲۰۰۰ و خوردیه. با ۴ تا آدم سرشناس به زور پولش کار کرده فکر کرده چه خبره؟؟؟با اون صدای یکنواخت و تکراریش انگار داره دکلمه میکنه. واقعا واسه جامعه هنری متاسفم که امثال ایشون و خیلیای دیگه با پول و باند بازیاشون عرصه رو به لونایی که واقعا لیاقتش را دارند تنگ میکنند.

چهارشنبه 26 خرداد 1395 - 11:42

به نظر من موزیک های عالی، ترانه های قوی و صدای متفاوتی داره این آلبوم به همه توصیه میکنم گوش کنند. در ضمن 4000 تومن پول آدامس هم نیست این روزا...

پ.ن. آقای محمد علی من برای شما متاسفم که با این لحن به قضاوت میشینید.

پنجشنبه 27 خرداد 1395 - 14:47

بسیااااااار زیبااا،شنیدنش رو به همه علاقه مندان به موسیقی توصیه میکنم.

پنجشنبه 27 خرداد 1395 - 21:34

کاملا از آقای حامی تقلید میکنن و خیلی خوبه این رو بدونن که حامی یه دونست و تکرار نمیشه و علاقمندان به دنیای هنر و موسیقی حامی دیگه ای نمیخوان.به نظر من کار کاملا متوسط و رو به ضعیفی بود و با توجه به اینکه آلبوم اولشون هست براشون آرزوی موفقیت میکنم.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ماکان «هوای خنک» را منتشر کرد | موسیقی ما