برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرا برای برنامه «شیدایی» رقم خورد؛
اولین تجربه تیتراژخوانی «محمدرضا مقدم» در آستانه ورود به دنیای بازیگری
موسیقی ما - «محمدرضا مقدم» برای اولین‌بار اجرای تیتراژ در تلویزیون را تجربه کرد. این خواننده جوان موسیقی پاپ تیتراژ برنامه «شیدایی» در ایام ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه دوم سیما پخش می‌شود را خواند. محمدرضا مقدم آهنگسازی این قطعه را انجام داده و ترانه‌سرا و تهیه‌کننده این اثر هم «افشین کریمی» است. تنظیم، میکس و مسترینگ توسط «فرشاد عنایتی» انجام شده و «امین واحدی» هم نوازنده ویولن این اثر است. محمدرضا مقدم روزهای پرکاری را در آینده پیش‌رو دارد. این خواننده قرار است که دو تیتراژ تلویزیونی دیگر را در فصل تابستان در شبکه‌های مختلف سیما اجرا کند.

اما مهمترین اتفاق درباره این خواننده خوش‌آتیه این است که او به تازگی اولین تجربه بازیگری خود را هم پشت‌ سر گذاشته است. محمدرضا مقدم در اواسط فصل اول سریال «آسپرین» به کارگردانی «فرهاد نجفی» ایفای نقش خواهد داشت. تیتراژ پایانی یکی از قسمت‌های فصل اول این سریال هم توسط مقدم اجرا شده است. سریال آسپرین به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد و بازیگران سرشناسی در آن حضور دارند.

از سوی دیگر به گفته «افشین کریمی»، تهیه‌کننده محمدرضا مقدم، قرارداد مربوط به برگزاری تور کنسرت‌های محمدرضا مقدم در آمریکا و کانادا اخیراً به ثبت رسیده و قرار است که او به زودی عازم این کشورها شود. او قرار است که امسال هم چند اجرای دیگر در پایتخت داشته باشد. این اتفاق جالب در حالی رخ می‌دهد که هنوز آلبوم رسمی با صدای محمدرضا مقدم منتشر نشده و او فقط از طریق تک قطعاتش با مخاطبانش در ارتباط بوده است.

تیتراژ برنامه «شیدایی» با صدای «محمدرضا مقدم» را از اینجا بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 - 20:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 30 دی 1395 - 11:04

خیلی هم عالی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین تجربه تیتراژخوانی «محمدرضا مقدم» در آستانه ورود به دنیای بازیگری | موسیقی ما