برنامه یاد بعضی نفرات
 
انتشار آلبوم خواننده برگزیده مسابقه خوانندگی پس از مدت‌ها انتظار؛
انتظار رحمان برای «یه عاشق» به پایان رسید
موسیقی ما - نخستین آلبوم رسمی «رحمان» منتشر شد. این خواننده که با حضور در یک مسابقه خوانندگی و کسب مقام نخست در آن مورد توجه قرار گرفت و بعد از بازگشت به ایران با انتشار چند تک‌آهنگ مخاطبین زیادی پیدا کرد، پس از مدت‌ها انتظار توانست آلبوم رسمی خود با نام «یه عاشق» را روانه بازار موسیقی کشور کند. این اثر که انتشار آن چند بار به تعویق افتاده بود، از صبح پنجشنبه 6 خرداد 1395 در سراسر کشور توزیع شد.

رحمان در روز انتشار آلبوم در گپ کوتاهی به خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «خوشحالم که بالاخره این آلبوم به بازار آمد. امروز روز مهمی در زندگی من است و از این‌که بعد از مدت‌ها انتظار برای انتشار آلبوم رسمی در خاک کشورم، حاصل آن را می‌بینم از ته دل خوشحالم. «یه عاشق» از دل برآمده و امیدوارم به دل مخاطبین بنشیند. از همه دوستان عزیزی که در مدت بیش از 3 سالی که برای تولید این اثر صرف شد صمیمانه با ما همکاری کردند تا این آلبوم شکل بگیرد، سپاسگزارم و قدردان زحمات آن‌ها هستم.»

«یه عاشق» 13 قطعه دارد که «مدوید لطیفی» با آهنگسازی 11 قطعه و تنظیم 4 قطعه، مهمترین نقش در تولید موسیقی آن را داشته است. «کامران رسول‌زاده» و «پدرام کشتکار» نیز هر کدام یک ملودی در این آلبوم دارند و مهران خلیلی، علی راد، حامد حسینی و سعید رضایی دیگر تنظیم‌کنندگان آلبوم «یه عاشق» هستند.

در بخش ترانه، بار اصلی به دوش «حامد رجبی» و «مسعود محمدی» بوده است. زوج هنری‌ای که پیش‌تر به واسطه همکاری پررنگ با فرزاد فرزین مورد توجه قرار گرفته‌اند. «کامران رسول‌زاده»، «حسین غیاثی» و «علیرضا حسینی» هر کدام یک ترانه برای این آلبوم سروده‌اند و ترانه قطعه «گل سرخ» نیز به صورت مشترک توسط «علی احمدیان» و «علیرضا حسینی» سروده شده است.

در فهرست نوازندگان آلبوم «یه عاشق» نیز اسامی چهره‌های سرشناسی چون بابک ریاحی‌پور، فیروز ویسانلو، رضا تاجبخش، مهران خلیلی، بهنام حکیم، هومن نامداری، میثم مروستی و پدرام فریوسفی به چشم می‌خورد.

آلبوم «یه عاشق» به تهیه‌کنندگی دکتر «حسین رحمانی» و با حمایت «سهیل خاکسار» تولید و منتشر شده است.

«رحمان» اخیراً دو تک‌آهنگ به نام‌های «خوشحالم» و «کنار من بمون» منتشر کرده که با استقبال مخاطبن مواجه شده است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 21:12

دیدگاه‌ها

جمعه 7 خرداد 1395 - 20:39

فکر نمیکنم هنوز منتشر شده باشه. چون رو کاور زده قابل دانلود از بیپ تیونز. منتهی الان تو سایت بیت تیونز اثری از این آلبوم نیست.

شنبه 8 خرداد 1395 - 01:14

با تبریک فراوان به رحمان و مدوید عزیز
براتون آرزوی موفقیت های روز افزون دارم

شنبه 8 خرداد 1395 - 07:09

واقعا مطمئنید پخش شده؟؟؟؟ هیچ جا نیست که!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود انتظار رحمان برای «یه عاشق» به پایان رسید | موسیقی ما