برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از لغو کنسرت نیشابور
کنسرت «پردگیان باغ سکوت» دوباره در تهران تمدید شد
موسیقی ما - پس از آنکه کنسرت نیشابورِ «کیهان کلهر» لغو شد، تمامی بلیت‌های هفت شب اجرای کیهان کلهر در تهران به فروش رسید تا این کنسرت دوباره تمدید شود و این نوازنده به همراه گروه «راح روح» طی یک شب دیگر نیز در تالار وحدت روی صحنه برود.

در این کنسرت‌ها نوید افقه (تنبک)، علی بهرامی فرد (سنتور) و هادی آذرپیرا (تار) نوای کمانچه کلهر را همراهی خواهند کرد. این اجرا هرشب ساعت ٢١:٣٠ روی صحنه خواهد رفت. این آهنگساز و نوازنده‌ی برجسته‌ی کمانچه در این باره به سایت موسیقی ما گفته است که از نوزدهم اردیبهشت ماه تا سیزدهم خرداد برنامه‌های متعددی را در ایران اجرا خواهد کرد: «در نظر دارم چندین کنسرت در سراسر ایران برگزار کنم؛ البته تا حد امکان و اجازه‌ی‌ زمان.»

کلهر مدتی کوتاه با گروه «شیدا» در مرکز هنری «چاووش» همکار بود. در 17سالگی مقیم ایتالیا شد و سپس به نیت ادامه‌ی تحصیل راهی کانادا شد و در رشته‌ی آهنگسازی از دانشگاه کارلتون اتاوا فارغ‌التحصیل شد. همکاری او با هنرمندان و گروه‌هایی از جمله «شجاعت حسین‌خان» کوارتت کرونوس (Kronos Quartet)، جاده ابریشم، یویوما و ارکستر فیلارمونیک نیویورک، او را به هنرمندی جهانی تبدیل کرد و شنوندگان زیادی نیز از میان غیرایرانی‌ها دارد. کیهان کلهر و اردال ارزنجان در سال 1389 در تالار وحدت اجرای مشترکی داشتند که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. بر اساس این گزارش، تمامی بلیت‌های اجرای روزهای ۲،۱، ٣ ، ٤ ١٠، ١١ و ١٢خردادماه کیهان کلهر به فروش رسید تا این نوازنده به همراه گروه «راح روح» طی یک شب دیگر نیز روی صحنه بروند. کلهر در روز ۵ خرداد نیز در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌‌پردازذ.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 - 14:13

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «پردگیان باغ سکوت» دوباره در تهران تمدید شد | موسیقی ما