برنامه یاد بعضی نفرات
 
انتشار نخستین آلبوم رسمی برگزیده مسابقه خوانندگی O SES TURKIYE در ایران
آلبوم «آذربایجان» با صدای «اصغر باقری» (دومان) منتشر شد
موسیقی‌ما – نخستین آلبوم رسمی اصغر باقری (دومان) به صورت رسمی در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

به گزارش «موسیقی ما»، آلبوم «آذربایجان» با صدای اصغر باقری (دومان) از صبح امروز به صورت همزمان در بازار موسیقی کشور منتشر شده است و علاقمندان به موسیقی آذری می‌توانند اقدام به تهیه آن نمایند.

آلبوم «آذربایجان» در ده قطعه به نام‌های: «گوزلیوروم، عزیز دوستوم، انصاف، گناه، ایسته ییرم گورم سنی، آذربایجان، ساری گلین، یاغما یاغیش، سن گلمز اولدن، آپارده سللر سارانی» به تهیه کنندگی «دومان صوفیانی» تولید و منتشر شده است. رضا خبیری، سعید بقالی، طویجان نیازی، فرید جاوید تنظیم کننده‌های این آلبوم هستند و ترانه‌سرای قطعه آذربایجان «مظفر خداوندگار» است.

اصغر باقری با نام هنری «دومان»، در سال 92 در بین چهار برگزیده مسابقه خوانندگی O ses ترکیه انتخاب شد و به مرحله نیمه نهایی نیز راه یافت و مورد توجه رسانه‌های ترکیه قرار گرفت. او از طی مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم، نخستین آلبوم رسمی خود را وارد بازار موسیقی کشور کرده است. «دومان» شرکت‌کننده ایرانی این مسابقه در سال 92 با اجرایی از آثار «ابراهیم تاتلیسس» توانست در اتفاقی کم نظیر، نظر هر چهار داور هیئت ژوری را برای ادامه مسابقه جلب کند و همین روند باعث شد این خواننده در بین رسانه‌های ترکیه و آذری‌زبانان ایران به محبوبیتی ویژه دست پیدا کند.

حضور در بین چهار خواننده مرحله نهایی موفقیت بزرگی بود که از سوی «دومان» اتفاق افتاد و حتی بزرگان موسیقی ترکیه در گفتگوهایی جالب، از این چهره ایرانی به عنوان استعدادی کم‌نظیر یاد کردند.

دومان در بخش‌هایی از صحبت‌هایش در این مسابقه، پیام صلح و دوستی مردم ایران را به ملت ترکیه رساند و از محبوبیت و جایگاه موسیقی ترکیه در ایران گفت و پس از بازگشت به ایران این خواننده پس از طی مراحل قانونی، موفق به انتشار نخستین آلبوم رسمی خود در بازار ایران شد. O Ses Türkiye مسابقه خوانندگی پرطرفدار در کشور ترکیه است که نسخه‌ای محلی از برنامه صدای هلند (The Voice of Holland) است و از ۱۰ اکتبر ۲۰۱۱ پخش آن آغاز شده است و بسیاری از بزرگان پاپ موسیقی ترکیه داوران این برنامه بوده اند.

مراسم رونمایی و جشن امضای این آلبوم عصر دیروز – جمعه 24 اردیبهشت - در تالار اندیشه حوزه هنری با حضور تعداد زیادی از دوستداران آذری زبان این خواننده برگزار شد.

اصغر باقری در این برنامه با اجرای زنده چند قطعه از آثارش، مورد استقبال دوستداران و هم زبانانش قرار گرفت و گفت: «همه اتفاقات خوب این یکی دو سال اخیر را فقط و فقط از لطف مردم دارم و به زودی با اجرایی زنده در تهران در خدمت شما دوستان خواهیم بود. » او درباره انتشار نخستین آلبوم رسمی خود نیز گفت: «از تمام مسئولین فرهنگی کشور بابت اعطای مجوز این آلبوم ممنونم. این آلبوم در بهترین استودیوهای ترکیه ضبط و تولید شده است و در بهترین کیفیت در اختیار دوستداران موسیقی آذری قرار گرفته است.»

دکتر «دومان صوفیانی» (تهیه کننده آلبوم آذربایجان) نیز در این برنامه در توضیح برنامه ریزی های آینده برای اصغر باقری و تور اجراهای زنده اش گفت: «قطعا به زودی در تهران و شهرستان های مختلف به اجرای برنامه خواهیم پرداخت و به مرور فعالیت هایمان را در خارج از کشور و ترکیه و آذربایجان هم آغاز خواهیم کرد. استقبالی که از این خواننده و آثارش شده وظیفه ما را سنگین تر کرده و همین باعث شده که با برنامه ریزی دقیق تری نسبت به نوع ارائه آثار ایشان تصمیم بگیریم.»

گفتنی ست آلبوم آذربایجان به همت شرکت «نای و نی» روانه بازار موسیقی کشور شده است و همچون همیشه از شما دوستداران موسیقی تقاضا داریم آنرا به صورت اورجینال تهیه نمائید.

در ادامه عکس‌های «سامان هادیان» از حاشیه و متن مراسم رونمایی آلبوم «آذربایجان» با صدای «اصغر باقری» را می‌بینید:
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 - 13:19

دیدگاه‌ها

یکشنبه 2 خرداد 1395 - 01:22

یاشاسین اصغر باقری ، منیم همشهریم .
آرزوی موفقیت دارم . دست رضا حامدی خواننده خوب همشهریت رو هم بگیر .

جمعه 28 خرداد 1395 - 13:49

آرزوی موفقیت برای هنرمند گرامی..
به امید روزی که دیگر هنرمندان آذربایجانی هم مسیر فوق را پیش بگیرند و از طریق مجاری رسمی و قانونی و به طور حرفه ای آلبوم منتشر کنند.

چهارشنبه 3 آبان 1396 - 22:33

یاشاسین صوفیان

چهارشنبه 3 آبان 1396 - 22:37

زنده باشی صوفیانی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «آذربایجان» با صدای «اصغر باقری» (دومان) منتشر شد | موسیقی ما