.
تصویر: 
سعید عبداللهی
تدوین: 
مهدی افروغ
گفت و گو: 
plays 127509
> دانلود نسخه کم‌حجم ویژه موبایل

موسیقی ما - بهمن بابازاده:
خواننده آلبوم «داروگ» در آستانه کنسرت تهران خود در یک گفتگوی ویدئویی مفصل، صحبت های جالبی را بر زبان آورده است.

به گزارش «موسیقی ما»، روزبه نعمت اللهی که قرار است در تاریخ 25 اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه برود، در گفتگویی ویدئویی از تلاش برای روی صحنه بردن اجرایی قوی و خاطره بازی با آثار قدیمی و جدید خود در تهران خبر داد.

این خواننده که بهار سال گذشته آخرین کنسرت تهران خود را روی صحنه برده بود، پس از یک سال بار دیگر با اجرای آثار قدیمی و جدید خود در مقابل دوستدارانش قرار خواهد گرفت تا پس ازانتشاز قطعاتی چون«بر باد رفته» و «نفس نفس»، جدیدترین اجرای خود را روی صحنه برده باشد.

روزبه نعمت اللهی در گفتگوی ویدئویی با سایت «موسیقی ما» با اشاره به برنامه ریزی های کنسرتش، از حضور موزیسین و چهره سرشناس حوزه موسیقی پاپ در کنسرتش به عنوان خواننده مهمان خبر داده است و از تمرین با این چهره برای اجرای تهران گفته.

او همچنین درباره اتفاقات و حواشی انتشار آلبوم «داروگ» که یکی از پرخبرترین آثار رسمی این خواننده محسوب می شود نیز توضیحات و خاطرات جالبی را تعریف کرده است که برای نخستین بار در گفتگوی ویدئویی «موسیقی ما» با این خواننده عنوان شده است.

در این گفتگو همچنین صحبت‌های جالبی درباره روند فعالیت‌های هنری، مرتضی پاشایی، همکاری با بهروز صفاریان و... مورد بحث و گفتگو قرار گرفته است که درادامه می توانید آنرا ببینید و دانلود کنید.


افزودن یک دیدگاه جدید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
4 + 14 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود ویدیو گفت و گو با «روزبه نعمت‌الهی» از سایت موسیقی ما | موسیقی ما