برنامه یاد بعضی نفرات
 
اجرای رسیتال‌های منتخب موسیقی ایرانی
«مجید کیانی» کنسرت «هنر تکنوازی موسیقی دستگاهی» را برگزار می‌کند
موسیقی ما - «مجید کیانی» - آهنگساز و نوازنده‌ی برجسته‌ی سه‌تار- به همراه فرزندش «شهرام کیانی»  کنسرت «هنر تکنوازی موسیقی دستگاهی» را بر اساس اجرای منتخب رسیتال‌های موسیقی ایرانی در تاریخ 23 اردیبهشت در فرهنگستان هنر برگزار می‌کند.

«مهرداد کیانی»، فرزند استاد مجید کیانی و تهیه‌کننده کنسرت «هنر تکنوازی موسیقی دستگاهی» در این باره گفت: «منتخبی از رسیتال‌های موسیقی ایرانی، با اجرای سنتور مجید کیانی و ضرب شهرام کیانی، روز پنجشنبه 23 اردیبهشت‌ماه از ساعت 18 در سالن «ایران» فرهنگستان هنر به آدرس خیابان ولیعصر، تقاطع طالقانی روی صحنه خواهد رفت. هنر تکنوازی موسیقی دستگاهی شامل اجرای نخست در دستگاه شور، آواز رضوی و شهناز و اجرای دوم در آواز کرد بیات و قطار، ضرب اصول گریلی و شهرآشوب هستند. در این اجرا تصنیف‌ها بدون کلام و رنگ‌ها به صورت بداهه اجرا می‌شوند.»

به گفته او، امکان تهیه کارت ورود به این برنامه در روز اجرا از ساعت 17 تا 18 در محل اجرا فراهم شده است. همچنین امکان رزرو کارت تا 24 ساعت قبل از برنامه توسط سامانه پیام کوتاه 02188305032 با ارسال عدد 952 وجود دارد. تهیه‌کننده کنسرت «هنر تکنوازی موسیقی دستگاهی» در پایان گفت: امکان بهره‌مندی از تخفیف دانشجویی به میزان 50% تخفیف، فقط در روز برنامه میسر خواهد بود.
 
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 - 11:49

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «مجید کیانی» کنسرت «هنر تکنوازی موسیقی دستگاهی» را برگزار می‌کند | موسیقی ما