برنامه یاد بعضی نفرات
 
حافظ ناظری در اصفهان بدون زنان نوازنده‌ی خود به صحنه می‌رود
دور سوم کنسرت‌های «ناگفته» از اصفهان آغاز می‌شود
موسیقی ما - دور سوم تور کنسرت «ناگفته» با آثاری از «حافظ ناظری» و آواز «شهرام ناظری» سی‌ام و سی و یکم اردیبهشت ماه از شهر تاریخی اصفهان شروع می‌شود و در ادامه این گروه برای اجرا به دیگر شهرهای ایران سفر خواهد کرد.

در این کنسرت استاد «شهرام ناظری» به همراه حافظ و دیگر اعضای گروه به اجرای برخی از قطعات آلبوم «ناگفته» می‌پردازد و در کنار آن برخی از کارهای خاطره‌انگیز استاد ناظری با تنظیم جدید به مخاطبان ارائه می‌شود. از ویژگی‌های دیگر این کنسرت، اجرای مثنوی‌خوانی با شیوه سنتی آن، یعنی بداهه‌خوانی است. در این بخش از کنسرت ناظری‌ها تلاش می‌کنند تا به معرفی آواز سنتی ایرانی به شیوه کهن آن، که این روزها کم‌فروغ گشته و به دست فراموشی سپرده شده است بپردازند.

این در حالی است که در این کنسرت که در سالن ورزشی «گل نرگس» برگزار می‌شود، زنان نوازنده اجازه‌ی حضور روی صحنه را پیدا نکرده‌اند و گروه بدون نوازندگان زن روی صحنه خواهد رفت. در این شهر تاریخی، سال‌هاست که هیچ‌نوازنده‌ی زنی روی صحنه نرفته است و در این میان تنها کنسرت «چرا رفتی» با حضور زنان نوازنده برگزار شد که اگرچه با درگیری‌هایی نیز همراه بود؛ اما طلسم این ماجرا را شکاند. نوازنده‌های گروه «ناگفته» را پدرام فریوسفی ویولن، میثم مروستی ویولا، امین غفاری ویولا، آتنا اشتیاقی ویولن‌سل، سالار غفاربجویی ویولن‌سل، فرهادی صفری بم‌باژ و شهریار نظری دف تشکیل می‌دهند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 18 اردیبهشت 1395 - 15:01

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دور سوم کنسرت‌های «ناگفته» از اصفهان آغاز می‌شود | موسیقی ما