برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت خواننده 01:11 در تاریخ 9 خرداد در میلاد نمایشگاه؛
ماهان بهرام‌خان: این کنسرت برای من از اهمیت بالایی برخوردار است
موسیقی ما – خواننده آلبوم 01:11 نخستین کنسرت خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی را روی صحنه می‌برد.

به گزارش «موسیقی ما»، ماهان بهرام‌خان که سابقه انتشار دو آلبوم رسمی را در بازار موسیقی کشور دارد و پیش از این نیز در قالب گروه «0111» توانسته بود آثارش را به گوش مخاطبان موسیقی برساند، نخستین اجرای بزرگ خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی را روی صحنه می برد.

ماهان بهرام خان درباره این کنسرت و برنامه ریزی هایش برایاین اجرا در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «این کنسرت برای من از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. چون ما پیش از این هم یک اجرای زنده در سالن اریکه ایرانیان تهران داشتم. ولی کنسرت 9 خرداد از آنجاییکه به هر حال در سالن بزرگتری برگزار می‌شود و پذیرای تعداد بیشتری از جمعیت است، برای من هم از درجه اهمیت بیشتری برخوردار است. در کنسرت قبلی از جنبه های مختلف می توانستیم بهتر باشیم. هم از نظر کیفیت صدا و مباحث فنی که البته ربط مستقیم با سالن برگزاری برنامه دارد، و هم از لحاظ اجرا و خود برنامه که در کنسرت 9 خرداد قطعا همه سعی ما بر این است که در بهترین حالت ممکن همه چیز پیش برود.»

این خواننده درباره محتوای کنسرتش نیز گفت: «علاوه بر قطعات آلبوم، گلچینی از تک قطعاتی که در اینترنت پخش کرده‌ایم را هم در این کنسرت اجرا خواهیم کرد.»

بهرام خان درباره فعالیت های جدید خود در بازار موسیقی کشور برای سال 95 نیز توضیح داد: « مدتی را بخاطر برخی مسائل و فراهم نبودن برخی بسترهای کاری، کم کار بودم. ولی به مرور اوضاع بهتر شده و همه سعی ام بر این است که بیشتر و بهتر در ماه آینده روند فعالیت‌هایم را پیش ببرم. طبق برنامه ریزی هایی که با شرکت طرف قراردادم از کنسرت قبلی من در تهران داشتیم، قراراست امسال پررنگ‌ترو جدی تر فعالیت های کاری‌ام را پیش ببرم و قطعا امسال، سال خوبی برای فعالیت های من خواهد بود.»

عادل فلاح (رهبر ارکستر)، علی پناهیان، میلاد مجذوب، علی شقاقی، عماد گلچهر، وحید قاسمی، احسان یزدانی، امیر محمدی، احمد زقاقی نوازندگانی هستند که ماهان بهرام خان را روی صحنه همراهی خواهند نمود.

این کنسرت به همت موسسه «آوای هنر» در تهران روی صحنه خواهد رفت و بلیت فروشی آن نیز آغاز شده است.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 - 13:11

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ماهان بهرام‌خان: این کنسرت برای من از اهمیت بالایی برخوردار است | موسیقی ما