برنامه یاد بعضی نفرات
 
اتمام بلیت‌های یک کنسرت راک
شایان کریمی: استقبال از کنسرت «پیکلاویه» برای خودمان هم جالب بود
موسیقی ما – استقبال جالب توجه مخاطبان موسیقی از بلیت فروشی یک کنسرت راک، باعث شده برگزارکنندگان آن به فکر تمدید این برنامه بیفتند.

به گزارش «موسیقی ما»، کنسرت راک گروه «پیکلاویه» در حالی در تاریخ 23 اردیبهشت در برج آزادی روی صحنه می‌رود که تمامی بلیت‌های این برنامه از ده روز مانده به این اجرا تمام شده و تنها تعداد محدودی از بلیت‌ها باقی مانده است. اعضای این گروه را مهران مختارپور، شایان کریمی، مهیار صالحی نیا، مصطفی بهرمان و رضا غلامی تشکیل می‌دهند که در اجراهای قبلی با ارائه برنامه‌ای جالب و پرهیجان توانسته‌اند دوستداران این سبک از موسیقی را شیفته آثار خود کنند.

«شایان کریمی» نوازنده گروه «پیکلاویه» درباره روند فعالیت‌های گروه و حرف و حدیث‌های مختلف درباره آثار و نوع فعالیت‌هایشان اعتقاد دارد: «من در یکی از گفتگوهای قبلی‌مان هم به این موضوع اشاره کرده بودم که صداقت نداشتن مشکل بزرگی است که گریبان‌گیر کشور ما در حوزه موسیقی شده است. ده‌ها گروه راک در ایران با مجوز فعالیت می‌کنند، اما نه به اسم «راک‌» بلکه به نام «پاپ» یا «پاپ تلفیقی» مجوز گرفته‌اند. در وزارت ارشاد، بخشی برای این سبک تعریف نشده، یعنی کسی که موسیقی راک کار می‌کنند، باید سبک خود را پاپ معرفی کند تا مجوز بگیرد. در بخش موسیقی وزارت ارشاد، سه شورای کلاسیک‌، سنتی و پاپ وجود دارد که هرکدام برای صدور مجوز، کارشناسان خود را دارند و براساس نظر این کارشناسان، به کنسرت‌ها مجوز داده می‌شود. ما گروهی سنتی نیستیم، کلاسیک هم نیستیم، بنابراین باید برای گرفتن مجوز از طریق شورای موسیقی پاپ اقدام کنیم. این مشکلی در وزارت ارشاد است که کارشناس‌، شورا و حتی تعریفی درباره ژانر موسیقی «راک» در آن وجود ندارد. ما اولین گروهی هستیم که با صداقت برای گرفتن مجوز به وزارت ارشاد گفتیم که در سبک راک کار می‌کنیم.»

کریمی در ادامه افزود: «استقبال از بلیت فروشی کنسرت اردیبهشت ماه برای ما خودمان هم جالب بود. از همه قشری در سالن اجرای برنامه‌مان هست و همین باعث شده برای کنسرت 23 اردیبهشت برنامه‌ریزی مفصلی داشته باشیم.»

در کنسرت های قبلی این گروه شاهد حضور و حمایت بسیاری از چهره های سرشناس حوزه موسیقی راک در سالن بوده‌ایم و گفته می‌شود در اجرای پیش روی این گروه نیز قرار است بسیاری از چهره‌های موسیقی راک به سالن اجرای برنامه این گروه بیایند.

این کنسرت تحت امتیاز موسسه «آوای سوته دلان» روی صحنه خواهند رفت. در ادامه گزیده ای از اجراهای قبلی این گروه را در قالب ویدئویی کوتاه مشاهده کنید.
کنسرت برج آزادی
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 - 09:07

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شایان کریمی: استقبال از کنسرت «پیکلاویه» برای خودمان هم جالب بود | موسیقی ما