برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگو با سایت «موسیقی ما» عنوان شد؛
نریمان: کنسرت 26 اردیبهشت یک اجرای پرانرژی است
موسیقی ما - تیزر نخستین کنسرت خواننده آلبوم «خاطره‌ها» برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته است که در ادامه می توانید آنرا ببینید و دانلود کنید.

به گزارش «موسیقی ما»، نریمان که سال گذشته آلبوم «خاطره‌ها» را پس از سالها ممنوع الکاری توانست روانه بازار موسیقی کشور کند، نخستین اجرای رسمی خود را در قالب کنسرت رسمی، در تاریخ 26 اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه می‌برد.

بر اساس اعلام دکتر «ایمان عابد» (مدیر برنامه‌های نریمان) برای این کنسرت تجهیزات و پیش بینی های سخت افزاری قابل توجه ای در نظر گرفته شده است تا نخستین کنسرت رسمی نریمان در بهترین درجه استاندارهای لازم در تهران روی صحنه برود.

نریمان نیز در گفتگویی کوتاه با سایت «موسیقی ما» درباره نخستین اجرای زنده خود پس از بیش از ده سال ممنوع الکاری توضیح داد: «به هر حال شرایط جوری بود که ما مجبور به طی رویه ای شدیم و اکنون خوشحالم که برای اولین بار قرار است به دیدار دوستدارانم بروم. دوستانی که در همه این سالها تنها و تنها به عشق آنها و با انرژی هایی که به من می دادند، توانستم ادامه بدهم.»

او در ادامه افزود: «قطعا کنسرت 26 اردیبهشت یک اجرای پر انرژی خواهد بود.»

نریمان از جمله خواننده‌هایی است که بواسطه موزیک ویدئوهایی خوش ساخت و قطعاتی ریتمیک و پرانرژی در سالهای میانی دهه 80 مورد توجه دوستداران موسیقی قرار گرفت و محبوبیت زیادی را در حوزه موسیقی پاپ از آن خود کرد. او به مرور انتشار آلبوم های خود را نیز در دستور کار خود قرار داد و در ادامه انتشار موزیک ویدئوهایش، بار دیگر در صدر اخبار پاپ قرار گرفت اما به یک باره و با توجه به ممنوعیت پخش ویدئو در برخی شبکه ها، دوره ممنوع الکاری ده ساله خود را گذراند و سال گذشته پس آلبوم «خاطره‌ها» را که گلچینی از اجرای زنده قطعات پرطرفدار این خواننده بود را به بازار فرستاد تا شروعی جدید را در بازار موسیقی کشور تجربه نماید.

انتشار آلبوم «نریمان» در سال گذشته که با جشن رونمایی مجلل و مراسم جشن امضای مفصلی توام همراه بود، بار دیگر نظرها را به این خواننده جلب کرد و سرانجام «نریمان» قرار است نخستین اجرای زنده خود را در تاریخ 26 اردیبهشت روی صحنه ببرد.

سایت «موسیقی ما» در روزهای آینده گزارش تصویری از تمرین این گروه رابه همراه گفتگوی ویدئویی با نریمان را منتشر خواهد کرد.

بلیت فروشی این کنسرت در روزهای گذشته آغاز شده و علاقمندان نسبت به تهیه بلیت این کنسرت می‌توانند اقدام نمایند.

در ادامه می توانید تیزر کنسرت 26 اردیبهشت این خواننده را در «موسیقی ما» ببینید و دانلود کنید.
تیزر کنسرت
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 - 13:37

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نریمان: کنسرت 26 اردیبهشت یک اجرای پرانرژی است | موسیقی ما