برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین مسابقه داخلی معرفی استعدادهای موسیقی در فرهنگسرای ارسباران از سر گرفته می‌شود
16 اردی‌بهشت، آغاز چهارمین سال برگزاری هزارصدا
موسیقی ما - پس از وقفه‌ای هفت ماهه، برنامه مسابقه موسیقی هزارصدا در روز 16 اردی‌بهشت در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

این برنامه که اولین برنامه معرفی استعدادها و چهره‌های تازه موسیقی در داخل کشور است، از شهریور 1392 در همین فرهنگسرای ارسباران آغاز و از همان ابتدا با استقبال گسترده علاقمندان به موسیقی و خوانندگان جوان مواجه شد و هر ماه در آن بسیاری از چهر‌های برجسته موسیقی به داوری آثار و اجراهای بسیاری از چهره‌های مستعد و اغلب حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای موسیقی نشستند که بازتاب نسبتاً گسترده‌ای هم در مطبوعات داشت. از جمله چهره‌های مطرحی که به داوری در این برنامه نشستند، استاد محمدعلی بهمنی، استاد ناصر چشم آذر، عبدالجبار کاکایی، فواد حجازی، افشین یداللهی، مانی رهنما، حمید حامی، پدرام کشتکار، محمدرضا صادقی، پویا نیکپور، مهرداد نصرتی، نیما مسیحا، بابک زرین، بنیامین بهادری، افشین مقدم، بابک صحرایی و بسیاری دیگر از چهره‌های مطرح موسیقی بودند که در زمینه آهنگسازی و تنظیم، ترانه و خوانندگی به ارائه نظرات خود پرداختند.

هزارصدا در سال دوم خود یعنی در سال 1393 بخش مسابقه ساز و آواز و تصنیف موسیقی دستگاهی ایران را هم به عنوان یک بخش مجزا به برنامه های خود اضافه کرد که آن برنامه هم اولین مسابقه رسمی سازو آواز در تاریخ موسیقی ایران بود و در آن برنامه هم چهره های شناخته شده ای چون استادان نادر گلچین، عبدالحسین مختاباد، علی جهاندار، حسام الدین سراج، هادی منتظری، میلاد کیایی، ناصر فیض، عباس سجادی، کیوان ساکت، مهران مهرنیا، حسین پرنیا، حسین علیشاپور و ... به ارائه نظرات خود و راهنمایی خوانندگان و گروههای جوان پرداختند.

این برنامه بعداً با توجه به تغییر و تحولاتی که در مدیریت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به وجود آمده بود، در فرهنگسرای ارسباران متوقف و با مساعدت سید عباس سجادی، مدیر هنرمند فرهنگسرای نیاوران به آن محل انتقال یافت و هم اکنون با نظر مساعد مدیریت جدید سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به خانه اصلی خود بازگشته است.

بنا بر اعلام «آرش نصیری» طراح، مدیر و مجری این برنامه، اولین برنامه هزارصدای سال 1395 در ساعت 15 روز پنج شنبه شانزدهم اردی‌بهشت در فرهنگسرای ارسبارن برگزار خواهد شد. نصیری همچنین اعلام کرد اسامی داوران این برنامه تا آخر هفته جاری می‌شود. همچنین خوانندگانی که در این برنامه به اجرای برنامه خواهند پرداخت از طریق کانال تلگرامی برنامه هزارصدا معرفی و آهنگ‌هایی که در برنامه اجرا خواهند شد نیز برای برای بررسی اولیه از همین طریق به سمع همگان خواهد رسید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 4 اردیبهشت 1395 - 10:25

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود 16 اردی‌بهشت، آغاز چهارمین سال برگزاری هزارصدا | موسیقی ما