برنامه یاد بعضی نفرات
 
26 اردیبهشت
نریمان پس از ده سال ممنوعیت اجرای صحنه‌ای روی صحنه می رود
موسیقی‌ما – نخستین کنسرت خواننده پاپ پس از بیش از ده سال ممنوعیت اجرای صحنه‌ای در کشور برگزار می‌شود.

نخستین کنسرت «نریمان» در تاریخ 26 اردیبهشت در حالی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه می‌برد که عنوان «کنسرت شاد و پرهیجان‌ نریمان» را برای این برنامه در نظر گرفته است.

اجرای قطعاتی چون«نازنین ناز نکن»، «وانمود»، «تک و تنها» و ... از جمله بخش‌های این کنسرت هستند که دوست‌داران نریمان می‌توانند پس از سالها انتظار اجرای زنده این قطعات را شاهد باشند.

نریمان از جمله خواننده‌هایی است که بواسطه موزیک ویدئوهایی خوش ساخت و قطعاتی ریتمیک و پرانرژی در سالهای میانی دهه 80 مورد توجه دوستداران موسیقی قرار گرفت و محبوبیت زیادی را در حوزه موسیقی پاپ از آن خود کرد. او به مرور انتشار آلبوم های خود را نیز در دستور کار خود قرار داد و در ادامه انتشار موزیک ویدئوهایش، بار دیگر در صدر اخبار پاپ قرار گرفت اما به یک باره و با توجه به ممنوعیت پخش ویدئو در برخی شبکه ها، دوره ممنوع الکاری ده ساله خود را گذراند و سال گذشته پس آلبوم «خاطره‌ها» را که گلچینی از اجرای زنده قطعات پرطرفدار این خواننده بود را به بازار فرستاد تا شروعی جدید را در بازار موسیقی کشور تجربه نماید.

انتشار سال آلبوم «نریمان» در سال گذشته که با جشن رونمایی مجلل و مراسم جشن امضای نفصلی توام همراه بود، بار دیگر نظرها را به این خواننده جلب کرد و سرانجام «نریمان» قرار است نخستین اجرای زنده خود را در تاریخ 26 اردیبهشت روی صحنه ببرد.

این خواننده ویدئوها و تیزرهای خوش ساختی را نیز برای این کنسرت در نظر گرفته است که این ویدئوها به همراه گفتگویی ویدئویی با نریمان به زودی در سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.

بلیت فروشی این کنسرت آغاز شده است و دوستداران این خواننده می‌توانند از طریق سایت‌های معتبر نسبت به خریداری بلیت این برنامه اقدام نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : جمعه 3 اردیبهشت 1395 - 10:52

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

جمعه 3 اردیبهشت 1395 - 21:49

فكر كن بريم كنسرت خالطور

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نریمان پس از ده سال ممنوعیت اجرای صحنه‌ای روی صحنه می رود | موسیقی ما