برنامه یاد بعضی نفرات
 
ميلاد درخشانى در گفت و گو با سایت موسیقی ما:
هيچ مراود‌‌ه‌اى با سايت‌هاى غيرمجاز ندارم
موسیقی ما - گويا هنوز موج ممنوع الكارى برخى خوانندگان به واسطه پخش آثارشان در سايت هاى غيرمجاز ادامه دارد كه حالا ديگر از چهره هاى پاپ به ساير ژانرها هم سرايت كرده است.

پس از صحبت های مسوولان دفتر موسیقی و وزارت ارشاد درباره برداشتن قطعات خوانندگان کشور از وب سایت های موسیقی خارج از کشور، این سایت ها قطعات اغلب چهره های موسیقی را از دیتابیس خود حذف کردند اما بودند کسانی که هنوز در این زمينه مشکل داشتند.

ميلاد درخشانى هم یکی از هنرمندانی است که نسبت به این اتفاق اعتراض داشته و دارد. او در این‌باره به «موسیقی ما» مى گويد: «من هیچ نوع مراوده‌ای با سایت رادیو جوان نداشته‌ام و این سایت ها کاملا به صورت غیرقانونی و بدون رضایت شخصی من، آهنگ‌هایم را در سایت خود گذاشته اند. ما چندین و چندبار هم از آنها خواسته‌ایم که آثارمان را از روی سایت‌هايشان بردارند اما انگار آنها طبق سیستم خود کار می‌کنند. ما متأسفانه چون کپی‌رایت جهانی نداریم، نمی‌توانیم از طریق قانونی در امریکا اقدام کنیم. سایت ها هم از این موضوع استفاده می‌کنند و از دست ما هم کاری بیش‌تر از این برنمی‌آید. ما نهایت تلاش خودمان را مى كنيم و نه تنها هیچ نوع رضایتی از کار آنها نداریم، بلکه عملا شکایت هم داریم. چون کاری که دوستان می‌کنند جز ایجاد مشکل، هیچ نفع دیگری برای ما ندارد. به شخصه سايتى كه هميشه آثارم را به آنجا مى دهم، سايت «موسيقى ما» است كه در اين زمينه كاملا شناخته شده است و به طور قانونى در اين حيطه فعاليت مى كند.»

کنسرت «اشارات نظر» اين هنرمند قرار است 24 اردیبهشت ماه در سالن ایوان شمس روی صحنه برود که به‌زودی بلیت‌فروشی آن آغاز می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 - 09:04

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هيچ مراود‌‌ه‌اى با سايت‌هاى غيرمجاز ندارم | موسیقی ما