برنامه یاد بعضی نفرات
 
قطعه جدید گروه آلترناتیو «تعادل» منتشر شد
مجید حیدری: به زودى با کمک نیما رمضان اولین آلبوم گروه را منتشر می‌کنیم
موسیقی ما - قطعه «رویا در رویا» از گروه آلترنتیو «تعادل» براى انتشار در اختيار سايت «موسيقى ما» قرار گرفت.

به گزارش «موسيقى ما»، گروه آلترنتیو «تعادل»، گروه مستقلی است که حدود 5 سال پیش توسط مجید حیدری و علی کیوانمرز تشکیل شد. این گروه تاکنون اجراهای کوچکی بصورت مستقل و همچنین در دانشگاهها و فستیوال های مختلف داشته است که از آن جمله می توان به اجرا در دانشکده شیمی دانشگاه شریف، نشست عصر شعر و ترانه و فستیوال تئاتر منولیو اشاره كرد.

گروه «تعادل» از مجید حیدری (خواننده و لید گیتار)، علی کیوانمرز (خواننده و گیتار)، مهرداد بختیاری (باس) و علی سینا بذرافشان (درامر) تشکیل شده که تمامی قطعات را بصورت گروهی آهنگسازی و تنظیم می کنند. مجید حیدری (سرپرست گروه) درباره ايده اوليه شكل گيرى گروه به «موسيقى ما» می گوید: «ایده تشکیل گروه از خیال پردازی من و علی کیوانمرز در یک آموزشگاه موسیقی شروع شد و بعد از کاور قطعات آهنگهای مورد علاقه مان از گروه های ریودیوهد، میوز و اسپون شروع به شکل دادن ایده های خودمان با اشعار فارسی که توسط علی کیوانمرز سروده شده، کرديم و بعد از آن با مهرداد بختیاری و علی سینا بذرافشان به عنوان باسیست و درامر، گروه تکمیل شد و اولین تک ترک ما با عنوان «لیلی زیبا» حدود ٢ سال پیش در دنیای مجازی منتشر شد.»

گروه «تعادل» حدود 3 سال است مشغول تهیه آلبومی هستند که به گفته خودشان تجربه های فراوانی را برای آنها در زمینه تولید موسیقی داشته است و در نهایت به کمک نیما رمضان نوازنده گیتار الکتریک گروه «کامنت» در حال نهایی کردن این آلبوم هستند كه قطعه «رویا در رویا» در فضایی آلترناتیو اولین سینگل از اين آلبوم است. همچنین آنها قرار است قبل از انتشار آلبوم، ٢ قطعه دیگر را بصورت سینگل در آینده نزدیک منتشر کنند.

قطعه «رویا در رویا» از گروه «تعادل» را از سايت «موسيقى ما» بشنويد و دانلود كنيد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 فروردین 1395 - 20:45

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مجید حیدری: به زودى با کمک نیما رمضان اولین آلبوم گروه را منتشر می‌کنیم | موسیقی ما