برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از 6 سال:
كيهان كلهر در تالار وحدت مي نوازد
موسیقی ما- «كيهان كلهر» - نوازنده‌ی چيره دست كمانچه – در حالی که سال گذشته برنامه‌اش با همراهی گروه «بروکلین رایدر» لغو شد، قرار است خرداد ماه پس از 6 سال در تالار وحدت تهران روی صحنه برود.  این در حالی است که او اواسط اردیبهشت ماه در لندن تک‌نوازی کمانچه خواهد کرد و بعد از اجرای خود در تهران، خرداد ماه همراه با «علی بهرامی‌فر» در لوزان سوییس نیز به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

اين نوازنده و آهنگساز پيشكسوت كه هم اكنون مشغول برگزاري تور كنسرت‌هايش در اروپا و آمريكاست، در این باره گفته است که اردیبهشت ماه به ایران خواهد آمد تا در خرداد، کنسرتش را برگزار کند. به گفته‌ی «محمدحسين توتونچيان» -مدير عامل شركت فرهنگي هنري ققنوس و مدير برنامه‌هاي كيهان كلهر - تمام مجوزهاي لازم براي كنسرت او دريافت شده است و این هنرمند در روزهای سوم و چهارم خرداد روی صحنه خواهد رفت و بعد از آن از دهم تا دوازدهم در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

به گفته‌ی توتون‌چیان، برنامه‌هايي نيز تدارك ديده شده است تا كيهان كلهر در شهرستان‌ها نيز اجراهايي براي مخاطبانش داشته باشد که جزييات آن را به زودي اعلام می‌شود. او سال گذشته نیز قرار بود در ایران همراه با گروه «بروکلین رایدر» بنوازد که مجوز آن از طرف اداره‌ی اماکن به دلیل آنچه «ملاحظات امنیتی» دانسته شد، صادر نشد.

 او همان‌زمان به سایت «موسیقی ما» گفت: «کنسرت‌ها دوباره برگزار نخواهد شد. تا زمانی‌ که فرهنگ و هنر ایران، گروگانِ زورگیری و زورآزمایی جناح‌های سیاسی است و خط‌مشی‌ مشخصی‌ برای این‌گونه فعالیت‌ها تعریف و اجرا نشده، بنده از انجام هرگونه فعالیت در ایران خودداری خواهم کرد.» کیهان کلهر و اردال ارزنجان در سال 1389 در تالار وحدت اجرای مشترکی داشتند که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 فروردین 1395 - 13:37

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود كيهان كلهر در تالار وحدت مي نوازد | موسیقی ما