برنامه یاد بعضی نفرات
 
کل‌کل‌های مجازی قبل و پس از بازی استقلال و پرسپولیس در میان موزیسین‌ها چه بود؟
شهرآورد پرگل پایتخت همه را هیجان‌زده کرد
موسیقی ما – هشتاد و دومین شهرآورد دو تیم پرطرفدار پایتخت عصر روز جمعه ۲۷ فروردین برگزار شد. در این دیدار تیم پرسپولیس تهران توانست با نتیجه چهار بر دو تیم استقلال تهران را شکست دهد و به صدر جدول صعود کند. قرمزهای پایتخت در این دیدار کم اشتباه ظاهر شدند و توانستند از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنند. در نقطه مقابل هم تیم بازیکنان استقلال با وجود خلق چند موقعیت خوب متحمل سنگین‌ترین شکست خود در فصل جاری لیگ بر‌تر شدند. پرگل‌ترین شهرآورد سال‌های اخیر واکنش اقشار مختلف جامعه را به دنبال داشت و در این بین اهالی موسیقی هم فارغ از همه فعالیت‌های هنری خود بازی را پای تلویزیون یا از استادیوم تماشا کردند. در این گزارش نگاهی داشتیم به تمامی پست‌های اهالی موسیقی در اینستاگرام که قبل و پس از شهرآورد سرخابی‌ها منتشر شد. با ذکر این نکته که اسامی موزیسین‌های حاضر در این گزارش به ترتیب ساعتی که پست خود را منتشر کرده‌اند ذکر شده است.

 «زهرا عاملی» پیش از آغاز شهرآورد با انتشار عکسی از پرچم دو تیم نوشت: «وقتی جایی توو استادیوم به من نمی‌دن من بازی رو هم تماشا نمی‌کنم.... فوتبال بازی مردونه اییه ولی تماشاش از نزدیک حق خانوماست. شما ببینید و لذت ببرید آقایون دوست داشتنی.»

 «امید جامع» یکی از معدود موزیسین‌های فعال قبل و بعد از شهرآورد بود. او قبل از بازی عکسی از هوای تمیز تهران و برج میلاد منتشر کرد و نوشت: «اصلا هوا هوای بُرده». او پس از بازی هم عکس چهار انگشت یک دست را به اشتراک گذاشت و در توضیح آن فقط به عبارت بدون شرح بسنده کرد.

 «پویان بوترابی» قبل از سوت شروع مسابقه گفت: «تهرون یعنی بازی قدرت‌ها/ یعنی یه رویا وسط قیچی/تهرون یعنی پیروزی، استقلال/با صد هزار لشگر تماشاچی.»

 «مهران عباسی» که از شب قبل کری‌خوانی‌های خود در فضای مجازی را شروع کرده بود در حین بازی عکس‌هایی از گل‌های تیم محبوبش یعنی پرسپولیس تهران را منتشر می‌کرد.

 «محسن شریفیان» هم عکسی از شادی پس از گل «مهدی طارمی» را منتشر کرد و درباره این دوست خود نوشت: «عالیجناب طارمی».

 «کامران رسول‌زاده» اشاره دقیقی به تیم محبوب خود نکرد اما عکسی از خود با تیشرت قرمز به اشتراک گذاشت و این شعر را نوشت و باعث شد که نگاه طرفداران پرسپولیس به سمت او جلب شود: «قرمز بپوش! که جهان با لب‌هات هماهنگ شود. این‌گونه سرخ. همین‌گونه سرخ‌تر. قرمز بپوش و با خودت چیز مبهمی زمزمه کن! من این شعر را از لب‌های تو سروده‌ام.»

 «یاحا کاشانی» پس از به ثمر رسیدن گل سوم پرسپولیس عکسی از خود و دوستانش را منتشر کرد که همگی عدد ۳ را نشان می‌دادند! پس از گل چهارم هم همین جمع بدون هیچ توضیحی عکسی با عدد ۴ را منتشر کردند!

 «حسین استیری» عکس خود را در کنار پرچم پرسپولیس با زمینه قرمز قرار داده و نوشته بود: «لایک ایرونی! بردن یا باختن مهم نیست. مهم اینه که بازی بسیار زیبایی بود و اینکه همه ایرونی هستیم. یادتون نره.»

 «انوشیروان تربتی» امروز به همراه «مصطفی پاشایی» و سایر دوستانش که ظاهرا همگی پرسپولیسی بودند بازی را تماشا کرده بود و با انتشار عکسی که همگی ۴ یا ۶ نشان می‌دادند گفت: «به به... امروز با رفقا خیلی خوش گذشت.»

 «نیما علامه» فقط عکس از زمینه تمام قرمز با همراه یک قلب به اشتراک گذاشت.

 «مهدی ایوبی» عکس خوشحالی بازیکنان تیم سرخ‌پوش پایتخت را منتشر کرد و نوشت: «چهارتاییا کجان؟ شیش تاییا کجان؟ کجان رفیقای استقلالی؟ تا جون دارم هوادارت میمونم!»

 «میلاد عالمی» هم پرچم پرسپولیس را برای اینستاگرامش انتخاب کرده بود و درباره آن گفت: «خوشحالم که دیگه ۴ تا هم مال پرسپولیس شد. صدر جدول سرخ شد.»

 «مریم حیدرزاده» که یکی از فوتبالیترین بانوان ترانه‌سرا است عکس خود با لباس قرمز را منتشر کرد و نوشت: «به احترام هادی/به افتخار هادی/همینجوری با قدرت/میریم تا قهرمانی/ آمین.»

 «محمد فلاحی» هم خوشحالی خود از برد تیم محبوبش را با متنی به زبان انگلیسی ابراز کرد: «Amazing team…viva Perspolis»

 «نیلوفر فرزندشاد»، همسر «کاوه یغمایی»، هم یکی از معدود بانوان موسیقی بود که درباره شهرآورد نظر خود را اینگونه بیان کرد: «شما هم همه جا رو قرمز می‌بینید!!!»

 «بابک زرین» به همراه «علی لهراسبی»، «هومن جوادی» و برادرش «بهتاش زرین» به تماشای بازی نشسته بود و عکسی از خود به همراه لهراسبی و جوادی منتشر کرد و گفت: «به به تبریک به تمام پرسپولیسی‌ها، با احترام به استقلالی‌های عزیز، بازم بردیم... تماشای یه دربی زیبا با دوستان عزیزم هومن جوادی و علی لهراسبی عزیز. البته عکاس این عکس بهتاش زرین بوده.»

 «اشکان خشایی» یک عدد ۴ قرمز روی صفحه خود به اشتراک گذاشت و نوشت: «استقلالیا خواهشا دیگه عدد ۴ نفرستن واسه مسابقه، زشته... مرسی!»

 «سیامک کریم‌پور» هم در توضیح عکسی از مهدی طارمی گفت: «ما سرخ‌ترین حادثه تاریخیم.»

 «محسن شیرالی» که در استادیوم آزادی به تماشای بازی نشسته بود هم عکسی از خود به همراه دوستانش منتشر کرد و درباره این توضیح را بیان کرد: «۴ چی می‌گه؟!»

 «موموریضا» هم پس از اتمام بازی در پست اینستاگرام خود گفت: «استقلالیای عزیز درسته که امروز بازنده بودید ولی اینو بدونید که هیچی از ارزشهای شما کم نشد و هنوز همون شیش تایی‌های دوست داشتنی هستید.»

 «فرزاد فرزین» بدون اشاره مستقیم به تیم پرسپولیس، عکسی با تیشرت قرمز منتشر کرد و درباره آن نوشت: «سلام به همه. تبریک به پرسپولیسی‌ها و دم استقلالی‌ها هم گرم که یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر این دو تیمُ به نمایش گذاشتن. نظر شما چیه؟»

 «حامد صوفی‌پور» هم که طرفدار پرسپولیس است نوشت: «یه سوال، استقلالیهای عزیزم از این به بعد چه عددی رو به ۳۰۹۰ ارسال می‌کنند؟»

 «بابک صحرایی» پس از اتمام بازی عکسی از نتیجه بازی روی صفحه خود به اشتراک گذاشت و درباره آن نوشت: «طوفان سرخی توی شهر پیچید/ از خاک تا ابرا هوا سرخه/نسیم که حریف کو‌ها نیست/ اینجا نگاه قله‌ها سرخه.»

 «رضا شیری» عکسی با لباس پرسپولیس را به اشتراک گذاشت و گفت: «سلام آسمونیا اهل هرجا و طرفدار هر رنگی باشید من قلبم براتون می‌زنه.»

 «مهدی کرد» که به همراه «مهدی احمدوند» و دوستانش به تماشای بازی نشسته بود هم عکسی از این تماشای دسته جمعی فوتبال منتشر کرد و این توضیح را برایش نوشت: «کاری ندارم کیا استقلالین کیا پرسپولیسی. به این می‌گن دربی. ما که از دیدن این بازی جذاب، متفاوت و جوانمردانه لذت بردیم.»

 «داریوش شهریاری» عکس یک ۴ قرمز را به اشتراک گذاشت و گفت: «فوق العاده بود فوق العاده. از این بهتر و قشنگ‌تر نمی‌شد. ۴ تای ۹۵ موندگار شد تا همیشه.»

 «سهراب پورناظری» که به گفته نزدیکانش یک فوتبالی تمام عیار است بدون ذکر نام تیم محبوب خود عکسی از خود که در استادیوم حضور داشت منتشر کرد و گفت: «روز تماشایی بارونی، شهرآورد پرگل، بیاد نوجوانی، با رفیق شفیق امیرخان جدیدی، ورزشگاه آزادی...»

 «امیرحسین اویسی» فقط یک عکس از جمع عدد ۴ به علاوه ۲ منتشر کرد که در آن نوشته شده بود: «باز هم خاطره ۶تایی تداعی شد.»

 «مازیار فلاحی» یک طرح گرافیکی از زنده‌یاد هادی نوروزی را در صفحه خود قرار داد و در مورد آن گفت: «جای او خالی بود.»

اما عکس «احسان خواجه‌امیری» و اعضای ارکسترش هم در نوع خود جالب بود. چون در این عکس چند نفر از جمله خود او ناراحت و چند نفر هم خندان بودند و خواجه‌امیری درباره آن گفت: «بعد بازی... به نظر شما کیا توی این عکس استقلالین؟»

 «فربد یزدانفر» به همراه «شاهین آرین» و دوستانش به تماشای بازی نشسته بود و در مورد عکس خود از دورهمی فوتبالی که داشتند این توضیح را با چاشنی پیراهن قرمز خود نوشت: «عشق یعنی فربد. فربد یعنی پرسپولیس. یه دورهمی فوتبالی پرانرژی. یه تبریک واسه همه پرسپولیسیهای عشق. یه خسته نباشید واسه همه استقلالیهای باحال.»

 «مدوید لطیفی» هم در توضیح عکسی از مرحوم نوروزی گفت: «مبارکت باشه هادی ۲۴»

 «حافظ ناظری» هم عکسی از لحظه نوشیدن چای با استکان قرمز به اشتراک گذاشت و گفت: «یک چای دلچسب بعد از یک برد دلچسب‌تر، متاسف شدم که امروز نتونستم در ورزشگاه حضور پیدا کنم و در کنار اعضای تیم پرسپولیس باشم اما حتما در جشن قهرمانی این تیم شرکت خواهم کرد. به دوست عزیزم برانکو و همه بازیکن‌های زحمتکش و فوق العاده پرسپولیس و هوادارهای با تعصبش تبریک می‌گم. به بازیکنان استقلال هم خسته نباشید می‌گم. و زنده باد قرمز.»

 «اهورا ایمان» پیروزی تیم محبوب خود را اینگونه تبریک گفت: «تبریک به دوستان پرسپولیسی و آفرین به دوستان با ظرفیت استقلالی که فرهنگ و شخصیت خوبشونو نشون می‌دن.»

 «علی ایلیا» سلفی خود با «برانکو ایوانکوویچ» را منتشر کرد و گفت: «از همین جا به دوستان اس تق لالی سلام می‌کنم و پیشنهاد می‌کنم دیگه ۴ رو به ۳۰۹۰ اس‌ام اس نکنن.»

 «رضا صادقی» که این روز‌ها در آمریکا است هم پست مفصلی را به همراه عکسی از بازی امروز منتشر کرد: «تبریک به تیم بزرگ پرسپولیس و خسته نباشید به تیم باغیرت استقلال..... نتیجه بازى معرفت هر دو تیمه که جواب اون همه ادم توى استادیوم و مردم توى خونه هارو با بازى خوب و با تعصب دادن...

نتیجه بازى غیرت جوونایى هست که پا به توپ شدنشون دل ملت و شاد کرد... تبریک به هـمه پرسپولیسیهاى باعشق، دوستان خوبم و بازم تبریک به استقلالیهایى که غیرت ادمهایى مثل مرحوم ناصرخان حجازى رو به ارث بردن....

«قرمز و ابى یعنى رفاقتى که با رقابت محکمتر می‌شه، و این هوادارى می‌خواد که همراه باشه و رفیق............» خلاصه خوشحالم هم از نتیجه هم از اینکه هر دو تیم با عشق به مردمشون بازى کردن...... درود به پرسپولیس بزرگ ودرود به استقلال با غیرت.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1395 - 02:15

دیدگاه‌ها

شنبه 28 فروردین 1395 - 09:06

خخخخ بیچاره احسان عکسشو دیدم دلم کباب شد :))))
من الان هنگ کردم.چجوری با یه دستم 4 نشون بدم با یکی 6؟

شنبه 28 فروردین 1395 - 11:23

یه بار دیگه نشون دادیم رئیس کیه
و البته نماد ساختگی 4 که توسط ارتش سرخ فتح شد
4444444444444444444
6666666666666666666

شنبه 28 فروردین 1395 - 12:12

تبریک به همه پرسپولیسی های عزیز . آبی ها تا عمر دارن این 4 رو فراموش نمیکنن..

شنبه 28 فروردین 1395 - 17:57

ماشالله همه هنرمندانم پرسپولیسین

شنبه 28 فروردین 1395 - 19:51

ایول به همه پرسپولیسیا،عالی بود بازی. 4، 6، 10 کدومو نشون بدیم ؟

شنبه 28 فروردین 1395 - 22:58

نظرات متفاوت استقلالی هارو بذارید لطفا.
هنرمندان استقلالی..

شنبه 28 فروردین 1395 - 23:54

بنده خدا حمید عسکری که البومش پس فردا میاد امیدوارم البومش مثه تیم محبوبش نباشه

یکشنبه 29 فروردین 1395 - 12:55

همه پرسپولیسی هستن دیگه.6666666666666666666666666666666666666666

یکشنبه 29 فروردین 1395 - 19:39

4 ما کجا و 4 شما کجا!؟

12 امتیاز کجا و 3 امتیاز کجا!؟

میدونم خیلی خوشحالین حق دارین بعد 58 هفته اومدین صدر!

دوشنبه 30 فروردین 1395 - 11:22

طبق معمول مغرضانه اسمی از علی اصحابی نبردین
خیلی از هنرمندان عزیز بعد از بد پرسپولیس، پرسپولیسی شدن! ولی علی اصحابی روز قبل از دربی توی اینستاگرامش نوشت:
سلام عشقا. به امید خدا فردا دربی رو می بریم و میریم واسه قهرمانی در کنار هادی نوروزی عزیز (+ 6 تا قلب )
نمیدونم مشکل موسیقی ما با علی اصحابی چیه دقیقا؟ :/
همچنین اسم علی لهراسبی و ... نبردین

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شهرآورد پرگل پایتخت همه را هیجان‌زده کرد | موسیقی ما