برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین اظهار‌‌نظر رهبر ارکستر سابق محسن یگانه
علی ثابت: اواخر سال ٩۴ تصمیم گرفتم در گروه یگانه نباشم
موسیقی ما - بیش از یک هفته از انتشار خبر جدایی محسن یگانه و علی ثابت می‌گذرد و در این مدت خبر‌ها و بعضا شایعات زیادی در این مورد در رسانه‌ها منتشر شده است. یکی از اخباری که در این مدت با مصاحبه حمید حامی، در رسانه‌ها منعکس شد، حضور علی ثابت به عنوان رهبر ارکستر حامی روی استیج بود درحالیکه در کنسرت‌های این خواننده که طی دو روز گذشته در رشت برگزار شد، خبری از علی ثابت روی استیج نبود.

محسن یگانه و علی ثابت فعلا ترجیح داده‌اند سکوت کنند و حرفی در این‌باره نزنند اما علی ثابت در اولین اظهار نظر رسانه‌ای خود تنها به چند جمله اکتفا کرد و به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «من اواخر سال گذشته اعلام کردم که دیگر با محسن یگانه همکاری نخواهیم کرد و اعضای ارکستر هم تصمیم گرفتند راه خود را جدا کنند.» اما ترجیح داد دلیل این اتفاق را عنوان نکند. ثابت همچنین درباره فعالیت‌های آتی خود گفت: «این روز‌ها درگیر بیزینس‌های غیرموسیقی هستم و فعلا قصد ندارم روی استیج بروم اما نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.»

درست هشت سال پیش یعنی سال ۸۷ بود که محسن یگانه پس از مدتی سکوت و کش و قوس‌های فراوان تصمیم گرفت به جرگه خوانندگان مجاز بپیوندد و به این ترتیب آلبوم «نفس‌های بی‌هدف» که شامل هفت ترانه تکراری و از قبل شنیده شده بود را منتشر کرد. این آلبوم سرآغازی برای کنسرت‌های تهران این خواننده بود که آن زمان به دلیل انتشار تک‌قطعه‌ها و قطعه مشترکی که با محسن چاوشی منتشر کرده بود، به شدت بین مردم محبوب شده بود.

از‌‌ همان زمان، علی ثابت (آهنگساز و تنظیم‌کننده) به عنوان رهبر و سرپرست ارکستر و مدیر برنامه‌های این خواننده، یگانه را همراهی می‌کرد که این همراهیِ حدودا ده ساله، منتج به انتشار سه آلبوم و تعداد قابل توجهی کنسرت در تهران، شهرستان‌ها و خارج از ایران شد. یگانه جزو خوانندگانی بود که در این سال‌ها تقریبا اعضای ارکستر خود را حفظ کرده بود تا اینکه سال گذشته مهران سراجیان (نوازنده فلوت) از این گروه جدا شد و پس از جدایی‌اش اعلام کرد که با محسن یگانه مشترکا تصمیم گرفته‌اند که دیگر با یکدیگر همکاری نکنند.

اما گویا این اتفاق ادامه‌دار بوده چراکه علی ثابت بعد از اینکه اواخر سال گذشته در مجامع غیررسمی اعلام کرده بود که دیگر با محسن یگانه همکاری نخواهند داشت، اواسط فروردین امسال با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که فعلا به عنوان رهبر ارکستر روی صحنه نخواهد رفت و نوشت: «دوستان عزیز بعد از استراحت کوتاهی که داشتم، به امید خدا سال کاری جدید را با بچه‌های دوست داشتنی بند شروع کردیم. البته به خواست خودم فعلا تصمیم ندارم به عنوان رهبر ارکس‌تر روی استیج بروم، ولی به عنوان سرپرست گروه و مدیربرنامه‌ها در خدمت هستم. فروردین ماه در تاریخ‌های ۲۴، ۲۵، ۲۶ و ۲۸ کنسرت‌هایی را در شهرهای مختلف کشور عزیزمان برنامه‌ریزی کرده‌ام که متعاقبا از همین صفحه اعلام خواهم کرد.»

ه‌مان روز بود که خبر جدایی علی ثابت و تمامی اعضای گروه، از محسن یگانه در رسانه‌ها منتشر شد و بازخوردهای فراوانی هم در پی داشت. این خبر در حالی به‌سرعت منتشر شد که در کنارش خبر همکاری علی ثابت و اعضای ارکسترش با حمید حامی، دست به دست چرخید و حامی با تأیید این خبر گفت: «روزهای ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه کنسرتی را در رشت برگزار می‌کنیم که در آن علی ثابت از آهنگسازان و رهبران ارکستر با سابقه پاپ، همراه من خواهد بود.» اما این خبر به واقعیت نپیوست و علی ثابت در کنسرت‌های رشت این خواننده، علی‌رقم اینکه او را در این سفر‌ها همراهی کرده بود، روی استیج حاضر نشد.

به گزارش سایت موسیقی ما، البته محسن یگانه هم با انتشار متنی در صفحات شخصی‌اش اعلام کرد درسال ۱۳۹۵ آلبومی از او روانه بازار نخواهد شد و گفت: «سعی می‌کنم بیشتر از گذشته فعال باشم و آن را بگوش مخاطبانم عرضه کنم و بزودی برنامه‌هایم را در صفحات اجتماعی خودم منتشر می‌کنم. فعلا قصد برگزاری کنسرت ندارم و می‌خواهم تمرکزم را روی کارهای دیگر بگذارم.»

اما این تمام ماجرا نبود و روز شنبه ۲۱ فروردین ماه محسن یگانه در اقدامی غیرمنتظره، در پست اینستاگرام خود برای جذب نوازنده فراخوانی بدین شرح منتشر کرد: «از نوازندگان مستعد که دوران آموزش حرفه‌ای نوازندگی را سپری کرده‌اند، دعوت به عمل می‌آید در Audition اولیه شرکت نمایند.» و به داوطبان برای ارسال آثارشان تا روز جمعه ۲۷ فروردین ماه فرصت داد. دو روز بعد، یگانه با انتشار این پست اینستاگرامی، امیدواری خود را برای پیدا کردن نوازندگانی برای ارکسترش ابراز کرد: «خداروشکر که تو کشورمون یه عالمه نوازنده مستعد و بسیار با تکنیک وجود داره و تا الان نزدیک به ٨٠٠ فایل ارسال کردند.»

این روز‌ها جدایی علی ثابت و محسن یگانه سر و صدایی درمیان هواداران او ایجاد کرده است. باید دید از این به بعد این دو هنرمند که سال‌های زیادی در کنار هم بودند، چگونه به فعالیت‌های هنری و البته رفاقت دیرینه خود ادامه می‌دهند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 فروردین 1395 - 10:13

دیدگاه‌ها

جمعه 27 فروردین 1395 - 10:41

محسن یگانه بارها و بارها هوشش رو ثابت کرده
مطمعنن با میدان دادن به جوان ترها به ایده ال هم خودش و هم مردم میرسه
گروه خوبی داشت ولی اون جذابیت خاص رو نداشت اون همدلیه از بین رفته بود
ایشالا آرزوی موفقیت برای همه موزیسن های کشور

جمعه 27 فروردین 1395 - 11:07

علی ثابت کارش خیلی خوب بود
مطمئنا هر جا باشه موفق میشه
امیدوارم محسن هم بتونه دوباره یک بند خوب جمع کنه

جمعه 27 فروردین 1395 - 11:48

این اختلافات بین اعضای گروه محسن از 2 سال پیش با رفتن پیام طونی از گروه شروع شد و بعد بهنام سراجیان رفت و این اواخر دیگه همه اعضا همزمان رفتند و این فقط و فقط به خاطر غرور بیجای محسن یگانس که البته روی کیفیت کارای اخیر محسن اثر سوء گذاشت و همه دیدن چقد آلبوم نگاه نسبت به آلبومای قبلیش ضعیف شده بود

جمعه 27 فروردین 1395 - 13:23
یک کاربر سایت موسیقی ما

موافقم
طرفدار های تینیج و غرور کاذب محسن یگانه که همیشه بهترین کار هارو ارائه میده باعث شده از آلبوم حباب به اینور واقعا فراموش شده باشه! کیفیت کار های اخیر هم گویای این اتفاق هست
اون طرفدار های قدیمی و 10 ساله هم دیگه کمتر پیگیر اتفاقات ایشون هستن.
به هرحال انشالله بتونه برگرده دوباره به موسیقی پاپ ولی ازین غرور تا حالا چندین بار ضربه خورده

5.125.87.65
جمعه 27 فروردین 1395 - 14:45
محسن

چه قدر خنده دار!!!! محسن یگانه و غرور؟ واقعا حرف نسنجیده ایه. اگر حتی ذره ای از روحیات و اخلاقیات یگانه خبر داشتید این طور صحبت نمیکردید

5.209.244.110
جمعه 27 فروردین 1395 - 14:55
علیرضا جاستی

با احترام ...
بنده مخالف حرف شما هستم، غروری درکار نبوده، نتیجه کارهای محسن رو زمان نشون میده ، اطمینان داشته باشید

151.243.80.123
جمعه 27 فروردین 1395 - 15:17
امیر

دوست عزیز شما موقعی از چیزی خبری ندارید الکی حرف نزنید ..شما اگه مصاحبه های اخیر ایشون رو دیده باشین نظرتون عوض میشه ...

5.233.20.103
جمعه 27 فروردین 1395 - 15:36
امیر

کاربر موسیقی ما شما با چه دلیل و مدرکی میگید طرفدارهای 10 ساله پیش محسن الان پیگیر کاراش نیستن من خودم نزدیک به 8 ساله پیگیر کاراشم . خیلیای دیگه محسن یگانه تازه 30 ساله شه و هنوزم خیلی چیزا مونده که رو کنه ...وخیلیا میدونن یگانه جز سه خواننده پر طذفدار کشوره و هیچ شکی نیست.

46.102.123.54
جمعه 27 فروردین 1395 - 16:49
soha

این غروری که ازش حرف زدید کجا دیدید که درموردش حرف می زنید هرکسی محسن یگانه رو بشناسه میدونه که مغرور نیست،در ضمن خودم از ده سال پیش طرفدارشون بودم و این طرفداری از روز اول تا الان بیشتر و بیشتر شده و اینکه محسن یگانه طرفداراش بیشتر شدن این و دیگه همه میدونن

2.182.92.207
شنبه 28 فروردین 1395 - 11:55
یک کاربر سایت موسیقی ما

غرور توی مصاحبه ها مشخص نمیشه دوستان عزیز! توی رفتار با هوادار مشخص نمیشه! خودم یکی از هوادار های یگانه بودم اما با افول شدیدش دیگه حتی حاضر نیستم ازش موزیک گوش کنم! غرور وقتی خودشو نشون میده که بدون تبحر خاص توی نوازندگی ( از نظر حرفه ای) کاملا آماتور آهنگ هارو نوازندگی کنیم یا اینکه تمام شعر های آهنگ هارو خودمون بگیم در حالی که میبینین هیچ چیز خاصی شعرهای یگانه نداره و خیلی سطح پایینه یا آهنگ سازی و تنظیم هایی که اصلا توی حوزه ی تخصصی محسن یگانه نیست و صرفا با یکی دوکار تنظیم کردن نمیشه به یک فرد گفت تنظیم کننده در برابر کسی که درس این کار رو خونده! متاسفانه از همین آلبوم آخر طبق گفته ی خود ایشون و حتی مردم یه درکم کن درومد که واسه این خواننده با اینهمه سابقه کار خیلی افت محسوب میشه یه ترک 8&6 بشه بولدِ آلبومش. و در برابر همه ی این افت های محسن یگانه شما دوستان عزیز هم مسئولین که با تعریف های بیجا این اعتماد به نفس رو دادین بهش که واقعا بهتره.. در صورتی که اینطور نیست. گاهی تعریف نکردن نشونه ی بهتری از هوادار واقعی بودنه.. محسن یگانه با این روش نهایتا 1 تا 2 سال دیگه میتونه توی موسیقی دووم بیاره گرچه همین الان هم از خیلی از خوانندگان جوان، خوش فکر و خلاق تازه وارد شده به عرصه ی موسیقی عقب تره! به هرحال امیدوارم موفق باشه.

5.125.81.0
شنبه 28 فروردین 1395 - 14:59
soha

شعرهای محسن یگانه اگه همش و نگم كه بگید طرفداری میكنم اما همین آلبوم نگاه بیشترش پخته و خوب بوده،ایراد آلبومم خودشون گفتن گام خیلی بالا بوده،اینكه فقط دركم كن هیت شده به این خاطره كه آلبومی نبوده كه عامه مردم بپسندن،كسانی و میشناسم كه با این آلبوم طرفدارش شدن و از قوی بودن آلبوم حرف میزنن البته از طرف كسایی گفتم كه نه جاستی هستن و نه تعصبی رو محسن یگانه دارن

2.182.92.207
شنبه 28 فروردین 1395 - 20:05
Mehdi Mika

ببین دوست عزیز! خیلی تند رفتی تو نظرت
نگاه برای یگانه افت محسوب میشه چون 3 تا آلبوم قبلیش به معنای واقعی استاندارد و عالی بودن
اما نگاه یک دوره گذار برای یگانه بوده و باید ببینیم بعد از این دوره گذار قراره چه اتفاقی برای مدل کار ایشون بیفته
دو تا نکته خیلی خوب گفتی: اول در مورد تنظیم که به نظر خود من هم اگر بخواد به همین منوال بره جلو حتی با بهترین شعر و ملودی و تحریر هم کاراش خراب میشن چون واقعا تنظیماش اونی نیستن که باید باشن
دوم در مورد طرفداری! قطعا هوادار خوب اونیه که در عین گفتن نقاط قوت از نقاط ضعف هم بگه تا هنرمند مورد علاقش رو به جلو بره
در مورد نگاه بازم میگم با اینکه افت کرده اما آلبوم خوبی بود مجموعا! تو اون مصاحبه منظور محسن هیت شدن درکم کن هست! وگرنه درکم کن به نظر من جزو کارای معمولی آلبومه! در حالی که تو همین آلبوم شاهکاری مثل تو فکر میرم رو میشنویم و متاسفانه تو اون هجمه ای که علیه آلبوم راه افتاد این کار بی نظیر گم شد و البته خیلیا هم هنوز گوششون اونقد قوی نشده که بتونن کیفیت چنین کارهایی رو تشخیص بدن!جالبه که حتی خود طرفدارای یگانه هم این کارو درک نکردن و گاها از یگانه انتقاد میکنن ک چرا این ترک باید تو آلبوم باشه!!! در حالی که من اگر در طول سال چنتا ترک مثل تو فکر میرم بشنوم میتونم به آینده موسیقی کشور امیدوار بمونم
در کل میگم! این چیزایی که شما گفتی سیاه نمایی پیش از حد بود و به نظر من با واقعیت چندان همخوانی نداره
این حرفا مال زمانیه که آلبوم بعدی محسن یگانه بیاد و آلبومی در سطح نگاه و پایین تر از اون رو بشنویم
اون موقعس که میشه گفت یگانه راه افول رو در پیش گرفته و باید تغییرات بزرگی رو بده! اما الان زمان تحولات و انقلاب کاری نیست
موفق باشی

104.236.39.37
شنبه 28 فروردین 1395 - 23:03
maral

هدف افرادی مثل شما از گذاشتن چنین کامنتایی کاملا مشخصو ثابت شدست.....
یه خواهش....وقتی دیگ اعتقادی به کاراو شخصیت محسن ندارین،پس دیگ نیازی نیس پیگیرکاشون باشین.....مناسفم واقعا
شمامعلومه اصلا شناختی از ایشون ندارین.....واقعا دادن جواب افرادی مثل شما مثل آب در هاونگ کوبیدنه...
محسن هم مثل هر خواننده ی دیگ‌ای نیاز داره هرچن وخ یه بار تغییراتی ایجاد کنه
اتفاقا انقدر لیلی ب لالای اعضای کنسرت گذاشته ک توقعشون از محسن بیجا شده.محسنم مثل هرکس دیگه ای دلش نمیخواد کسی بهش زور بگه.چون مثل همه ی آدما از قوه ی اختیار برخورداره....خداروشکر طرفدارای محسن همه شون این قضیه روبخوبی درک کردن.چون همه بخوبی محسنومیشناسیم....

85.185.224.82
سه شنبه 15 فروردین 1396 - 20:00
حمیرا

خیلی معذرت می خوام اما من خودم با شنیدن البوم نگاه طرفدار ایشون شدم و با تحقیق در بارشون جزو یکی از جاسنی هاشون شدم
لطفا ندانسته قضاوت نکنید

5.134.151.149
جمعه 27 فروردین 1395 - 12:01

به نظرم محسن یگانه به گروهی نیاز داره که با جون و دل روی استیج ساز بزنن این گروه هیچ جذابیتی روی صحنه نداشت، با جذب جوان های با استعداد پشت خط مانده منتظر اتفاقات بهتر هستیم مطمئنا .... تغییر گروه ارکستر و رهبر نشانه هوش بالای محسن یگانه هست برای تغییر دادن این حالت یکنواخت و کسل کننده

جمعه 27 فروردین 1395 - 15:54
مهمان

کسل کننده و تکراری بودن کنسرتای محسن به خاطر اجراهای خعلی زیاشه و اصن ربطی به نوازنده هاش نداره.همه خواننده ها توی گروهشون آرزوی داشتن تک تک نوازنده های سابق گروه محسنو داشتن و روی اکثر کاورهای آلبوم های بازار موسیقی اسمشون هست.فیروز ویسانلو:بهترین نوازنده گیتار، حسن فراهانی:بهترین نوازنده ترومپت،پیام طونی:بهترین نوازنده ویولن، مهران سراجیان:بهترین نوازنده فلوت،بابک مالکی فر: بهترین نوازنده گیتار الکتریک....این همون چیزیه که خود محسن هم توی تموم کنسرتاش بهش اعتراف میکرد..
دوست عزیز ایراد جای دیگس و بهتره محسن برخی روحیات مشمئز کنندشو بذاره کنار

5.219.77.168
جمعه 27 فروردین 1395 - 19:51
مهمان

یعنی چی که تغییر گروه نشون دهنده هوش بالای محسنه؟!!!!!!!!!!دوست عزیز کسل کننده و خسته کننده بودن کنسرتای محسن به خاطر تعداد بسیار بسیار زیاد کنسرتای ایشون بود و اصن چه ربطی به نوازنده ها داره؟!!!!نوازنده هایی که همشون توی سازهای خودشون به گفته خود محسن توی همه کنسرتاش،بهترینای ایران بودن....فیروز ویسانلو:بهترین نوازنده گیتار،حسن فراهانی:بهترین نوازنده ترومپت، پیام طونی:بهترین نوازنده ویولن،مهران سراجیان:بهترین نوازنده فلوت، بابک مالکی فر:یکی از بهترینهای گیتار الکتریک
واقعا حیف این گروه افسانه ای که محسن به خاطر اخلاقیات خاص و غرور کاذبش نتونست حفظشون کنه و همچنان روند نزولی خودشو طی می کنه

37.254.89.195
شنبه 28 فروردین 1395 - 19:07
Mehman

دوست عزیز از بین این بهترین هایی که گفتی فقط فیروز ویسانلو بهترین نوازنده گیتار هست که البته ایشون فقط در کنسرت های تهران حضور داشت و اصلا عضو ثابت گروه نبود، در مورد بقیه هم به نظرم هیچ کدوم بهترین نبودن در حال حاضر با توجه به آلبوم های منتشر شده بهترین نوازتده ویلن احسان نی زن هست نه پیام طونی، بهنرین نوازنده گیتار الکتریک فرشید ادهمی ،نیما رمضان و مسعود همایونی هستند نه بابک مالکی فر، بهترین نوازنده ترومپت هم حسین شریفی هست نه حسن فراهانی..... با توجه به اجرای سایر خوانندگان روی استیج ،این گروه و رهبرش فقط به فکر اجرای صحیح قطعات داشتن و خودشون هیچ لذتی از رویصحنه رفتن نمیبردند من خودم نوازنده هستم و از دیدن نوازنده ها لذت میبرم اما کنسرت محسن و فقط به خاطر خودش میرفتم چون گروه و رهبرش چیزی جز غرور کاذب نداشتن ، در هر صورت مثل تموم این سال ها که به تصمیمات محسن یگانه احترام گذاشتم این بار هم احترام میزارم و مطمئنم بهترین تصمیم رو گرفته...

188.158.137.96
شنبه 28 فروردین 1395 - 23:46
دانیال

سلام به همگی که اینقدر قشنگ همه جوانبو مطرح می کنن.آقا حقیقتش منم معتقدم که بهترین نوازنده گیتار الکتریک، بابک مالکی فر نیس، ولی واقعا فیروز،پیام طونی و حسن فرهانی بهترین های ایران توی سازهای خودشونن، همونجور که خود محسن توی اکثر کنسرتاش میگفت پیام طونی بهترین نوازنده ویولن ایرانه و سابقه ایشون هم همینو میگه،احسان خان نی زن که بسیار مورد علاقه بنده نیز هستن بیشتر در نوازندگی کمانچه تبحر دارن و نفر اول کشورمون توی این حوزه اند. ولی ما همه جوره پشت سر محسن و همه تصمیماتش وایسادم، مث سابق همونجورییییی......محسن عاشقتیم با هر نوازنده ای

5.219.68.153
جمعه 27 فروردین 1395 - 14:47

محسن یگانه همیشه برای اینده ش برنامه داشته و با فکر جلو رفته.این بار هم مطمئنا میدون دادن به جوونای با انگیزه اینده روشن تری رو رقم خواهد زد...صبر میکنیم و میبینیم :)

جمعه 27 فروردین 1395 - 15:33

محسن یگانه کار خودشو بلده ..و قطعا با هر نوازنده ای میتونه به بهترین نحوه کارش رو انجام بده

جمعه 27 فروردین 1395 - 15:58

محسن یگانه دوباره یه گروه خوب رو جمع میکنه و مثل همیشه با اقتدار ادامه میده،
آقای ثابت هم موفق باشند

جمعه 27 فروردین 1395 - 16:04

محسن یگانه عزیز تو تمام این همه سال نشون داده که ،فقط یه خواننده موفق نیست بلکه یه موزیسین کامل و موفق هستش الانم شک ندارم بهترین گروه و جمع میکنه و آینده خیلی خیلی خوبی پیش روی خودش و ما طرفداراش به ایشون و تصمیماتشون اعتماد کامل دارم و منتظر کنسرتهای آینده هستم،برای گروه سابقم آرزوی موفقیت میکنم

جمعه 27 فروردین 1395 - 16:10

این تغییرات لازم بود....به دور از یکسری عقده گشایی ها مطمئنیم که محسن یه گروه خوب رو جمع میکنه تا تغییرات شیرینی رو رقم بزنه.... و کنسرتهایی متفاوتی از قبل برگزار میکنه....این حرفای سبک لازم نیست که ایشون مغرور هستن و ....

شنبه 28 فروردین 1395 - 02:25
عشقم یگانه

نه عزیز، وقتی میگیم محسن غرور داره و این غرور توی این سالها کار دستش داده منظور این نیس که علنا بگه من بهترینم.....بلکه رفتار محسن به وضوح نشون دهنده غرورشه...وقتی این همه آهنگساز حرفه ای و قوی توی مملکت وجود داره ولی محسن همچنان اصرار داره خودش آهنگسازی کنه در حالیکه اصلا این کاره نیس....وقتی این همه ترانه سرای درجه یک توی مملکت وجود داره و محسن حاضر به استفاده از اونا نیس و نتیجش میشه ترانه های آلبوم نگاه که بیشتر مثل جمله میمونن تا شعر.....وقتی فیروز ویسانلو که بهترین نوازنده گیتار ایرانه رو صرفا با این استدلال که میخام پای کارام امضای خودم باشه رو میندازه دور و خودش به صورت کاملا آماتور نوازندگی میکنه...اینا یعنی غرور در حالیکه میدونیم که همه چیز رو همگان دانند ولی تعریف و تمجیدهای الکی طرفدارای محسن باعث میشن اون روز به روز بیشتر مسر نزولی رو طی کنه و حقایقو نبینه...یادمون باشه آثاری توی تاریخ موسیقی کشور جاودانه شدن که توی خلق اونا هر کدوم از بهترینها ایفای نقش کردن و یه خواننده صرفا اون رو خونده.......

5.219.85.250
شنبه 28 فروردین 1395 - 11:54
Mehdi Mika

دوست عزیز
من از اونایی هستم که به شدت مخالف به به چه چه کردن های بیخود هستم اما به نظرم شما از اونور بوم افتادی
محسن یگانه لجبازه! در طول این ده سالی ک طرفدارشم این لجبازیش گاها خیلی اعصاب خورد کن بوده اما مغرور بودن یه تعریف دیگه ای داره که با ویژگی های شخصیتی یگانه نمیخونه
شما میگی این همه آهنگسازی کاربلد و اینا! میشه چنتاشونو نام ببری مام بشناسیم؟! الان علیرضا افکاری تنها شخصیه که من به عنوان آهنگساز حرفه ای میشناسم و کارش عالیه! به جز ایشون کیو دیگه میشناسی که کارش فقط آهنگسازی باشه و ملودی های سطح بالایی رو خلق کنه؟! از بین خواننده هام شاید فقط چن نفر باشن که در حد و اندازه محسن و یا حتی بهتر از اون آهنگسازی میکنن مثل شهاب رمضان و حامی و...
با این تفاسیر یه دلیل منطقی به من بده که یگانه آهنگسازی کاراشو بده به اشخاص دیگه! اونم در حالی که اکثر قریب به اتفاق خواننده های پاپ معروف کشور خودشون آهنگسازی میکنن کاراشونو و سطح کارشون به مراتب پایین تر از محسنه
در مورد ترانه سرایی هم به نظر من همچنان میتونه خودش ترانه کاراشو بگه اما تو یه آلبوم باید نهایتا 2 یا 3 ترک رو بده به ترانه سراهای دیگه تا آلبوم حالت یکنواخت پیدا نکنه! واسه این ک بهت ثابت بشه کافیه که ترانه های آلبوم نگاه رو با ترانه های آلبومایی ک همین سال 94 منتشر شدن مقایسه کنی
به نظر من امضای هنرمند باید پای کاراش باشه که فاکتور اصلیشم ملودی و شعره! حداقل من ک دوس دارم هنرمند مورد علاقم مولف باشه تا اینکه با کارت به کارت کردن کارشو ببره جلو
در مورد نوازندگی هم به نظر من نوازنده با کلاسیه
اما در مورد تنظیم به نظرم محسن باید بیخیال تنظیم بشه وگرنه اتفاقای خوبی براش نمیفته
آلبوم نگاه اگرچه برای یگانه افت محسوب میشه اما همین آلبوم در بدبینانه ترین حالت هم جزو 3 آلبوم برتر سال قبل قرار میگیره
امیدوارم کسانی که موزیک فارسی رو دنبال میکنن به جای کوبیدن خواننده ها و همینطور تعریف و تمجیدهای بیهوده با دقت کاراشونو گوش بدن و بدون هیچ حب و بغضی نظر واقعیشون رو بگن تا سطح موسیقیمون از اینی ک هست بره بالاتر

31.58.26.159
شنبه 28 فروردین 1395 - 15:48
یک کاربر سایت موسیقی ما

در مورد آهنگسازی تا حدودی میتونم حق بدم بهت دوست عزیز
اما خیلی از خوانندگانی که الان خوانندن قبلا آهنگساز بودن مثل رستاک حلاج عزیز که توی آلبومش فکر کنم ملودی های شاهکارش رو شنیدیم یا توی آلبوم مثل مجسمه.. مهدی یراحی با تجربه ی موفقی که توی آلبوم امپراطور داشت ترجیح داد یه ملودی خودش توی آلبومش بسازه و دیدیم چه آلبوم خوبی شد ( با اینکه مورد پسند من نبود و من مخاطب کار هاشون نیستم اما فاخر و ارزشمند بود ) در مورد شعر اصلا موافق نیستم باهاتون! محسن یگانه سعی داره با درگیر کردن آرایه ها شعرشو فاخر کنه در حالی که در خلق تصویر سازی و داستان نمیتونه موفق باشه و نیست! در مورد مقایسه شمارو به مقایسه با ترانه های آلبوم مثل مجسمه و رستاک دعوت می کنم همینطور تک آهنگ های منتشر شده ی حامی و بابک جهان بخش و چاوشی عزیز! خیلی تفاوته باور کن. شاید اوج کار محسن یگانه توی آهنگ دیوار باشه برای ترانه سرایی پس از 10 سال! در مورد تنظیم هم حرفت کاملا درسته و قبول دارم اما آلبوم نگاه اگه دربین 3 تا آلبوم پارسال هم قرار بگیره بخاطر آلبوم ندادن خیلی هاست دوستِ من ( ازجمله چاوشی ) ! به هرحال امیدوارم پیشرفت کنه و بتونه موفق باشه

5.125.81.0
شنبه 28 فروردین 1395 - 18:06
موسیقی ما

با احترام تمام بنده مخالف نظر اون شخصی هسم که میگه محسن یگانه باید آهنگسازی کنه.به عنوان یکی از طرفدارای سابق محسن به ضرس قاطع میگم وقتی آثار فاخر موسیقایی کشور رو نگاه میکنیم میبینیم که هیچ کدوم از اونا رو خوانندشون،آهنگسازی نکردن،هرچند که سابقه موسیقی اونا خیلی بیشتر از محسن یگانه بوده.خواهشا این اثارو بررسی کنین و خواننده و آهنگسازاشونو نگا کنین.محسن برای این که دوباره از این حالت رکود توی آثارش خارج بشه نباید دست به ترکیب نوازنده های نام آشنا و بسیار کار کشتش بزنه که هر کدوم یه وزنه قوی برای هر خواننده ای محسوب میشن، چون نوازنده ملودی هایی رو مینوازه که آهنگساز اونا رو ساخته و محسن برای این کار حداقل دیگه الان چیزی برای عرض اندام نداره......الان نوازنده هایی توی ایران داریم که بعضا در جهان حرف برای گفتن دارن مث شهرداد روحانی،هومن خلعتبری،آریا عظیمی نژاد،کیوان ساکت،فریبرز لاچینی،علیرضا کهن دیری،بابک ریاحی پور،هومن افکاری و ....
در ضمن دوست عزیز محسن یگانه شاید به نظر جنابعالی نوازنده با کلاسی !!!!!!!!!!!!!!باشه ولی در مقایسه با فیروز ویسانلو که قوی ترین نوازنده گیتار ایرانه و بخش اعظمی از بهترین آثار محسن مرهون هنرمندی ایشونه یه بچه حساب میشه و کاملا بی کلاسه.

5.75.8.75
شنبه 28 فروردین 1395 - 19:49
Mehdi Mika

دوست عزیزم
در مورد ملودی و تنظیم ک بحثی نداریم
در مورد ترانه! اول اینکه با نظر شما به طور کامل مخالفم! یگانه اصلا دنبال به رخ کشیدن ترانه هاش و پیچیده کردنشون نیست و اتفاقا خیلی ساده و مفهوم شعر میگه! آرایه هایی هم که استفاده میکنه اصلا تو ذوق نمیزنه بلکه خیلی دل نشین هستن و به کلیت کار میخوره. در مورد داستان گفتن بازم باهات مخالفم! پیشنهاد میکنم 3 تا قطعه بمون، نرو و چنگال تقدیر رو گوش بدی! فکر میکنم متوجه ارتباط ترانه این سه قطعه با هم بشی! یا شعر قطعات بخند و دوراهی! یه جوری میگی اوج کارش دیوار بوده که انگار دیوار یه کار متوسط به بالاس! شعر این قطعه بی نظیره دوست من! شعر قطعه تو فکر میرم خیلی شیک و روونه! ترانه سرایی این آلبوم اونقدی خوب بوده که علی بحرینی تمام قد ازش دفاع کرده
در مورد مقایسه! من نگفتم بهترین آلبوم سال بوده به لحاظ ترانه سرایی! نظر شما اینه ک ترانه های آلبوم یراحی و رستاک بهتر بودن! اوکی! اما چرا با آلبومای دیگه مقایسه نمیکنی؟ مثلا با ترانه های آلبومای بنیامین و فرزاد فرزین که به هر حال جزو استارهای موسیقی پاپ هستن! اگر بنا به مقایسه باشه باید این کار توی یه جامعه آماری کلی یعنی مارکت موسیقی پاپ انجام بشه نه اینکه شما چنتا کارو گلچین کنی بعد مقایسه کنی! در کل به نظر من آلبوم نگاه به لحاظ ترانه خوبه اما میتونس بهترم باشه
در مورد مقایسه آخرتون! بازم باید تکرار کنم که مقایسه باید تو یه مارکت انجام بشه نه توی جامعه آماری منتخب شما!! چاووشی آلبوم نداده! درسته! خواجه امیریم آلبوم نداده! اما از کجا معلوم که اگر اینها آلبوم میدادن حتما موفق میشدن؟! و از اون ور خواننده هایی ک امسال آلبوم دادن جزو پرطرفدارهای ایران هستن!
مثال عرض میکنم! سال بعد محسن چاووشی آلبوم بده و آلبومش بهترین آلبوم سال بشه! اون وقت میشه همین نظر شما رو برعکس کرد! بگیم خب نه یگانه آلبوم داده نه یراحی نه فرزاد فرزین پس اول شدن چاووشی خیلی ارزشمند نبوده
پس درست نیست ارزش کار یک نفر رو با این مدل نگاه پایین بیاریم
موفق باشی

104.236.39.37
یکشنبه 29 فروردین 1395 - 09:58
Mehdi Mika

استاد عزیزی که در مورد کار فاخر حرف میزنی! اگه شما قطعاتی مثل سنگ رگ خواب یگانه،صبور چاووشی، ،امپراطور یراحی و و و رو فاخر نمیدونی احتراما بهتره یه مرثیه ای رو برای فهمت از موسیقی بخونی! این کارها نه تنها فاخر و موندگار هستن بلکه به لحاظ ملودی تو بالاترین سطح کار شدن
در مورد نوازندگی! قطعا فیروز ویسانلو استاد گیتار هستن اما دلیل نمیشه چون ایشون نامبر وان ایرانن دیگه هر کی پایین تر از ایشون باشه برچسب بی کلاس و ضعیف رو بخوره
میثم مروستی بهترین ویولون زن ایرانه! الان بیایم اینجا بگیم چون دیوید گرت خدای ویولونه پس میثم مروستی نوازنده آماتور و ضعیفیه! اگر به منطقت رجوع کنی متوجه اشتباه بودن چنین قیاس هایی میشی
محسن یگانه دل نشین و با کلاس گیتار میزنه اما نوازنده های دیگه ای هم تو کشورمون هستن که دل نشین تر و با کلاس تر گیتار بزنن
در ضمن هومن افکاری رو رو هر چی فک کردم یادم نیومد! احتمالا منظورت هومن نامداری و علیرضا افکاری بوده! که البته علیرضا افکاری آهنگسازه نه نوازنده! همچنین علیرضا کهن دیری هم آهنگساز حرفه ای کشورمونه و تو زمینه نوازندگی چیزی از ایشون ندیدیم! شما فک کنم یه مقدار بین تفاوت نوازنده و آهنگساز دچار مشکل هستین
موفق باشی

31.58.28.60
یکشنبه 29 فروردین 1395 - 23:47
موسیقی ما

آخه قربون اون ذهن مشوشت بشم.....آقای باهوش یه ذره باید شنونده(خواننده متن) باهوش باشه....باهوش نیسی حداقل یه ذره فک کن پسر خوب.....وقتی من گفتم محسن باید بیخیال آهنگسازی بشه و شما میگی محسن آهنگساز قوی ای هس و بعد علیرضا افکاری بهترین آهنگساز ایرانه و اگه راس میگی چند تا آهنگساز خوب نام ببر و من اسم شهرداد روحانی،فردین خلعتبری،آریا عظیمی نژاد،کیوان ساکت،فریبرز لاچینی،علیرضا کهن دیری،بابک ریاحی پور و .... که همگی شهره اند به خاطر آهنگسازی و اشتباها به جای آهنگساز تایپ می کنم نوازنده،حداقل انتظار از شما اینه که این چیز پیش پا افتاده رو با ذکاوت هرچند ناچیزت تشخیص بدی عزیز....اینا رو گفتم که بدونی چقد آهنگساز حرفه ای توی مملکت داریم که حاج محسن حالا حالاها باید پیششون روی لنگ درس پس بده.....
در ثانی عزیز من خودم از سال 87 تا 93تموم کنسرتای تهران محسنو بودم و حتی توی جشنواره موسیقی فجر هم برای آقای یگانه سر و دست میشکوندم....من گفتم وقتی نوازنده قدرتمندی مث فیروز ویسانلو هس که خود محسن دائم میگفت بهترین نوازنده گیتار کشوره،وقتی این همه آهنگساز حرفه ای و مطرح که کلی جایزه و تندیس از فستیوالای مطرح بعضا جهانی دارن،وقتی این همه ترانه سرای درجه یک داریم،عین حماقت انسانه که برای بهتر شدن و از یکنواخت خارج شدن آثارش خودش همه کارا رو بخواد انجام بده.وقتی به گفته خود محسن،محسن سواد آکادمیکی در هیچ حوزه ای از ساز و ملودی نداره فقط یه چیزی باعث میشه که بخاد هم ترانه بگه،هم ساز بزنه،هم آهنگ بسازه و هم تنظیم کنه و اونم حس غرور کاذب اقا محسنه که از آلبوم حباب به این طرف و از تک ترک خیابونا به این طرف سال به سال افت کنه و هواداراشو از دست بده...
در ضمن میثم مروستی در بین نوازندگان ویولن کشور یه نوازنده معمولی و درجه دو حساب میشه،به اون نشون که بعد رفتن پیام طونی فقط و فقط یه مدت نوازنده جانشین بود و حتی محسن بعد ترک قرصای خواب آور توی آلبوم نگاه هم ازش استفاده نکرد،الکی به یکی بهترن رو نچسبون خواهشا.

5.219.81.152
دوشنبه 30 فروردین 1395 - 14:13
Mehdi Mika

جناب نابغه و با ذکاوت! اگر یک مقدار از ذکاوت فراواااانت استفاده میکردی متوجه کنایه دار بودن جمله میشدی و دیگه اینجوری هوش!! خودت رو به رخ نمیکشیدی :))
در ضمن در مورد آهنگسازی به اندازه کافی حرف زدم! این آقایونی که نام بردی یادم نمیاد برای پاپ خونای کشور ملودی ساخته باشن! دلیلشم مشخصه ولی شما خ از مرحله پرتی! حداقل از هوشششت استفاده کن عزیزم
اینم بگم هیچوقت نگفتم که یگانه بعد افکاری بهترینه! لطف کن توهمات خودتو به من ربط نده
در مورد نوازندگی و غرور کاری ندارم! حرفام کاملا روشن بود! گفتم محسن یگانه نوازنده گیتار خوبیه! در همین حد! شما که باهوشی چرا متوجه حرفم نشدی؟!!
در مورد میثم مروستی! ویولونشو گوش بده حتما! اگر از موسیقی ذره ای بفهمی مطمئن باش خودتم متوجه میشی که ویولون مروستی خاص خودشه و واقعا ساز خودشو میزنه! در ضمن استاد! میثم مروستی چند سال پیش گفته بود که دیگه رو استیج هیچ خواننده ای ویولون نمیزنه ولی به خواهش محسن یه مدت تو گروهش بود و تو کنسرت اروپاشم ویولون زد
باهوش جان! قبل حرف زدن و تمسخر دیگران یه مقدار اطلاعات و درک موسیقیاییتو ببر بالا
موفق باشی نابغه :)))

31.58.22.137
دوشنبه 30 فروردین 1395 - 16:31
یک کاربر موسیقی ما

دوست عزیز آقا مهدی من به "موسیقی ما" حق میدم
تمام آهنگ ساز هایی که ایشون نام بردن چندین و چند اثر برای احسان خواجه امیری و دیگر خوانندگان مطرح پاپ ساختن! واقعا بنظرم بیایم دور از تعصبات صحبت کنیم اینکه من نمیفهمم و تو نیمفهمی و درک موسیقی کی چقده هیچ کمکی نه به شمای طرفدار محسن میکنه نه به منِ طرفدارِ سابق! دوست عزیز موفقیت و خوب بودن رو در صحبت های هوادارا جست و جو نمیکنن ( کار اشتباهی که یگانه داره انجام میده و کلی کیف می کنه) بلکه در صحبت کسایی مثل دوست موسیقی ما و بنده که زمان سابق طرفدار 6 آتیشه ی این آقا بودم اما انقد شعر ها و کارهاش افت کرد که حتی حاضر نیستم یک بار در طول ماه! صداش رو بشنوم! هرکی انتقاد میکنه دشمن نیست و فهم موسیقیش کم نیست! محسن یگانه دلش به تعریف و تمجید های الکی هواداران نوجوونش خوشه و تمام منتقدین رو از دم نادون تر میدونه ( نگین نه که مخالفتش با سایت موسیقی ما بخاطر یه سری انتقاد ها مشخص شدست) حتی اگر خودش هم ندونه خیلی از طرفداراش مث یه دشمن با منتقد برخورد می کنن من دیگه صحبتی توی این خبر ندارم و این آخرین حرف من بود..امیدوارم بلند نظرانه تر به همه چیز نگاه کنیم.

5.125.127.59
دوشنبه 30 فروردین 1395 - 23:53
amirsa

کاربر عزیز موسیقی ما
جالبه که همتون میگین کارای محسن افت کرده ولی هیچکس نمیگه دقیقا کجاش افت کرده!اتفاقا بنظرمن اگه محسن واسه خوش کردن دل هواداراش اهنگ بیرون میداد الان همه کاراش مثل درکم کن و دوست دارم باید میبود!نه کارایی مثل نه و دلسرد و پرنده که هرکسی نمیپسنده!شما میگید محسن یگانه افت کرده اصن قبول!ایا بنظر شما اهنگی مثل توفکرمیرم افته؟یا دیوار؟قبول دارم از نظر تنظیم البوم نگاه به خوبی حباب و رگ خواب نبود(هرچند هنوزم از مال خیلیا بهتره!)ولی شما میخاید پیشرفت محسن در ترانه سرایی رو انکار کنید؟یا ملودی که واسه بهت قول میدم ساخت ضعیف بوده؟خواهشا اگه ادعا میکنید که میخاید پیشرفت خواننده رو ببینید برای انتقاداتون دلیل بیارید نه اینکه روهوا همینجوری بگید فلانی افت کرده دوستان گرامی!شاید دلیلتون در صورت موجه بودن بتونه به پیشرفت خواننده کمک کنه...ممنون!

2.190.191.244
سه شنبه 31 فروردین 1395 - 03:41
موسیقی ما

ضمن تشکر از حسن ظن کاربر موسیقی ما چون اقا مهدی ظاهرا از آلزایمر شدیدی رنج می برن عین عباراتی که بیان کردن رو میارم و بهشون به فراخور جواب میدم
ایشون گفتن(عین بیان):شما میگی این همه آهنگسازی کاربلد و اینا! میشه چنتاشونو نام ببری مام بشناسیم؟! الان علیرضا افکاری تنها شخصیه که من به عنوان آهنگساز حرفه ای میشناسم و کارش عالیه! به جز ایشون کیو دیگه میشناسی که کارش فقط آهنگسازی باشه و ملودی های سطح بالایی رو خلق کنه؟!
و من هم اسم چندین آهنگساز حرفه ای رو بردم حالا ظاهرا دوباره ایشون دست رو تو بردن و این سری در یک عقب نشینی آشکار گفتن: این آقایونی که نام بردی یادم نمیاد برای پاپ خونای کشور ملودی ساخته باشن! دلیلشم مشخصه ولی شما خ از مرحله پرتی!
در جواب بهشون میگم آقا تو رو خدا شما با این حالتون نمیخاد به یادتون رجوع کنی و بهتره حداقل با این همه ادعا یه ذره دانش موسیقاییت رو بالا ببری...همه اونایی که اسمشون رو به عنوان آهنگسازای تراز اول مملکت اوردم به جز کیوان ساکت عزیز که عمدتا آهنگسازی سنتی رو انجام داده،توی کارنامشون آهنگسازی آثار پاپ رو هم میشه دید حتی حضرات شهرداد روحانی،خلعتبری و لاچینی. تو رو خدا یه سرچ مختصر در این مورد انجام دهید.به این اسامی اضافه کن اسم هایی مث حسن شماعی زاده و سید فواد حجازی رو.
بذا از بحث اصلی دور نشیم......من این اسامی رو گفتم تا بگم الحاد و اصرار بی جای محسن جان یگانه بر آهنگسازی تمامی آثارش منجر به افت کیفی آثارش شده.چه ایرادی داره مثلا در یک آلبوم 12 تراکی محض تنوع هم که شده یک تراک رو بده به یه آهنگساز حرفه ای مث علیرضا کهن دیری،آریا عظیمی نژاد،علیرضا افکاری و ....که کلی اثار تاپ خلق کردن؟؟؟؟؟؟؟؟
یا هدفم از نام بردن حضرت ویسانلوی بزرگ این بود که بگم وقتی توی گروهت چنین نوازنده پر قدرتی وجود داره چه دلیلی وجود داره که صرفا با این دلیل واهی غیر موجه که میخام امضام پای اثارم باشه خودت که یه نوازنده دست چندم هم به حساب نمیای،ساز بزنی.اگه اینطوره باید تموم خوانندگان بزرگ دنیا تموم سازهای کارهاشونو خودشون بزنن.حتی شادمهر(که نگاهم بهش نگاه سفید و سیاه نیس و خیلی نقد به بعضی آثارش وارده)که خودش مسلط به چندین سازه در کاورهاش،از نوازندگانی جز خودش استفاده میکنه.
در مورد میثم مروستی نازنین هم که جنابعالی گفتی کارهاش رو گوش بده باید محضر منورت عرض کنم اگه تو کارای میثم رو شنیدی من توی کنسرتای محسن یگانه زنده دیدم و شنیدم.ایشون نوازنده اجراهای زنده نیس و توی کنسرتای محسن خیلی هماهنگ نبود و اصلا نتونس جای آقای طونی رو پر کنه و حتی جناب عماد خان نکویی هم یک سر و گردن در اجراهای زنده از ایشون بالاتر بود به اون نشون که حتی توی آلبوم اخیر محسن هم نامی از جناب مروستی دیده نمیشه وحتی توی گروه احسان خواجه امیری هم بعد اضافه شدن احسان نی زن، میثم مجبور به نوازندگی سنتور شد و بعد مدتی جدا شد.
در ضمن من تنها با یه نظرت موافقم و اون هم اونیه که گفتی آلبوم نگاه با وجود افت نسبت به آثار قبلی محسن جزو 3 آلبوم برتر پاپ ساله.این حرف درسته ولی واقعا فاصل زیاده بین این آلبوم با آلبومای قبلی و اینکه این اثر جزو 3 آلبوم برتر ساله نشون دهنده حال وخیم موسیقی پاپ ایرانه.اینم آخرین کامنت بنده بود....
خیلی خوش گذشت

5.75.26.34
سه شنبه 31 فروردین 1395 - 09:22
Mehdi Mika

ممنون دوست عزیز بابت نظر محترمانت
همونطور که گفتم با بخشی از نظرت موافقم و با بخش دیگه مخالف! دلایل خودم رو هم گفتم و دیگه نیازی نمیبینم تکرار کنم
حرفات در مورد انتقاد و طرفداری بیجا هم مدتهاست که خودم دارم میگم! نه تنها اینجا بلکه تو پیج خود محسن و بارها هم بهم حمله شده سر همین موارد! یکی از همین موارد تنظیمه که زبونم مو درآورد از گفتنش
یادم نمیاد تو این صفحه کسی رو که انتقاد کرده باشه به فهم پایین متهم کرده باشم یا دشمن بدونم چون خودم از این کار متنفرم! شما گفتی شعراش افت کرده و خب من تا حد زیادی مخالف بودم و نظرمو گفتم
بهتره که فکر نکنیم اونچه ما میگیم قطعا درسته و بقیه دارن اشتباه میکنن
رو حرفای دیگران و نظراتشون هم فکر کنیم
موفق باشی

31.58.25.196
سه شنبه 31 فروردین 1395 - 12:29
Mehdi Mika

دوست عزیز! تو کامنت قبلی فقط خواستم بهت بگم تمسخر دیگران کار سختی نیست! حالا بازم به همین کار ناپسند ادامه دادی اما مهم نیست
در مورد یه سری از افرادی که نام بردین شاید من نتونستم منظورمو برسونم! شایدم شما درست برداشت نکردین! منظور من اشخاصی بودن که تو این حوزه کار میکنن و تو مارکت حضور دارن! تو سالیان اخیر آیا آقایون روحانی و خلعتبری برای خواننده های پاپ ما آهنگسازی کردن؟!! اینا جزئی از مارکت ما هستن آیا؟
اساتیدی مثل روحانی و خلعتبری واقعا فکر میکنی میان برا پاپ خونای ما کار بزنن؟!! یا قبل همه اینا مرحوم استاد بیات! اینا برا کسایی کار میزدن و میزنن که نام و آوازشون در حد خودشون باشه! مثلا یکی مثل ابی یا محمد اصفهانی! به فرضم که اونا قبول کنن مطمئن باش خواننده های فعلی ما همچین کاری نمیکنن و حقم دارن! چون نام بزرگ چنین افرادی به شدت روشون سنگینی میکنه! اگه کار خوب بشه همه میگن خب معلومه دیگه وقتی مثلا استاد X آهنگسازی کنه هر کی که رو ملودی بخونه کار خوب میشه! اگه کار بد بشه همه میگن حیف ملودی که استاد X خلق کرد و این خواننده خرابش کرد! اینایی که شما میگی همش توی تئوری جذابه ولی وقتی بخوای تو عمل واردش کنی هزار و یک مسئله داره که همچین همکاری هایی رو غیر ممکن میکنه
در مورد علیرضا کهن دیری هم درسته که ایشون کارش خوبه و ملودیای جذابی برای خواجه امیری ساخته ولی نسبت یه امثال بابک بیات و شهرداد روحانی و و و به مراتب سطح کارش پایین تره و حتی نسبت به علیرضا افکاری! میبنی که در سالیان اخیر چقدر کم کار بوده
من اگر قرار باشه یکی رو نام ببرم که برای محسن ملودی بسازه یکی مثل شهاب رمضان رو انتخاب میکنم
به هر حال بازم معتقدم هنرمندی که تونسته ملودیایی مثل نشکن دلمو، رگ خواب، بیت آخر، تو فکر میرم و ... رو خلق کنه نسبت به خیلی از خواننده هایی که الان دارن آهنگسازی میکنن ارجح تره! شما فکر میکنم خودتم قبول داشتی که حباب آلبوم عالی بود! نگاه برای این افت کرد که محسن یگانه اعتماد به نفس بالا و کاذبی توی تنظیم داره و همینطور در لجبازیش برای سرودن تمام ترانه های آلبوم ادامه داد! وگرنه ملودیای نگاه مثل تمام آلبومای قبلیش در حد خیلی خوبی بودن
به تک آهنگایی که پخش میکنه زیاد کاری ندارم
اما به نفع محسن یگانس که تنظیمای آلبوم بعدیشو بده به اونایی که واقعا این کاره هستن و از یک آلبوم 10 قطعه ای، ترانه سرایی دو یا سه قطعه رو بده به امثال روزبه و زهرا عاملی وگرنه اتفاقات خوبی براش نمیفته
موفق باشی

31.58.25.196
شنبه 28 فروردین 1395 - 02:46

من خودم طرفدار محسن یگانه هستم و از اولین کارهاش طرفدارش بودم و هستم و خواهم بود ولی باید منطقی بود . وقتی که ده نفر با یک نفر مشکل دارن، قطعا اون یک نفر مشکل داره نه همه ی ده نفر.

سه شنبه 15 فروردین 1396 - 20:10
hn

عزیزم معلوم نیست که انها با محسن به مشکی برخورد کرده باشن ممکنه کسی پیشنهاد بهتری به اونها داده یا خودشون از کار خسته شده باشن دلایل مختلفی هست از کجا معلوم به خاطر این باشه

5.134.151.149
شنبه 28 فروردین 1395 - 08:41

محسن با هر نوازنده ای موفقه، چه نوازنده های معتبر چه نوازنده هایی که نام آشنا نیستن ولی بسیار ماهرن?❤❤❤

شنبه 28 فروردین 1395 - 08:41

همیشه بهترینه.با هرنوازنده ای❤❤

شنبه 28 فروردین 1395 - 08:41

به هرحال اقای یگانه اکیپ خوب و موفقیت های زیادی با اقای ثابت تجربه کردن... ایشالله با بند جدیدی که دارن تشکیل میدن موفقیت هایی جدیدی ازشون ببینیم❤?

شنبه 28 فروردین 1395 - 08:41

بهرحال 1داستانی داره کناری گیری ایشون ودیگراعضای کنسرت همزمان بافراخوان نوازنده توسط جناب یگانه.انشالاکه مساله جزیی هستش...

شنبه 28 فروردین 1395 - 08:41

خاطرات خوبی رو با محسن یگانه واسمون بوجود اوردن جناب ثابت به هر حال متشکریم ازشون هر جا هستن شاد سلامت و موفق باشن

شنبه 28 فروردین 1395 - 08:41

محسن با هرگروهي موفقه ، ايندفعه با گروهي جوون <3

شنبه 28 فروردین 1395 - 08:41

طرفدارا هميشه طرفدار خواننده هستن؛ نه طرفدار گروهش... محسن كه اوايل كارش گروه خيلي حرفه اي نداشت و موفق شد... پس خودش مهمه... مطمئن باشيد گروه جديدش كه همه رو خودش به موسيقي كشور معرفي ميكنه، خيلي خوب خواهند بود و همه رو شگفت زده ميكنن

شنبه 28 فروردین 1395 - 08:41

اقای یگانه سطحشون بالاس و بنظرم این جدایی بهترم هست

شنبه 28 فروردین 1395 - 08:41

خوشال شدم ک این گروه بی روح از محسن جدا شدن.بعد اهنگ موفق بهت قول میدم این خبر هم خوشال کننده بود.روزای خوبی واسه محسن تو راهه

شنبه 28 فروردین 1395 - 08:41

محسن هرجا با هرگروهی موفقه

شنبه 28 فروردین 1395 - 08:41

محسن خواننده وابسته به گروه نبوده هیچوقت..هر دوتا موفق باشن

شنبه 28 فروردین 1395 - 08:41

محسن یگانه عالیه... خاطره دارم باهاش.. چیزی که هست نوازندس

شنبه 28 فروردین 1395 - 08:41

مطمئنا گروه بعدى گروه خوبى هستن محسن كه كلا هميشه موفقه ❤️ ايشالا همه چى خوب پيش بره

شنبه 28 فروردین 1395 - 08:41

محسن همیشه هوششو ثابت کرده منتظر اتفاقات فوق العاده ایم

شنبه 28 فروردین 1395 - 08:41

محسن باهر گروهی موفق بوده و هست و خواهد بود و هیچوقت وابست ه گروه نبوده

شنبه 28 فروردین 1395 - 10:11

خداروشکر محسن یگانه کنسرتاش خواننده محوره
با تمام احترام به اعضای گروه ولی به محسن یگانه یه گیتار بدن میتونه ساعتها مخاطب محو نمایش منحصر بفردش کنه. نمونه بارز این آهنگ میتونه بهت قول میدم باشه
محسن فقط یگانه

شنبه 28 فروردین 1395 - 10:30

تو که میخوای بری خاطره شی ......

محسن یگانه با تراک اخری که از خودش منتشر کرد
معلومه کهمسیر روشنی رو واسه خودش در نظر گرفته
همچنین تو مصاحبه های اخرش به اشتباهاته گذشتش اعتراف کرد و
راه جدیدی و که واسه خودش ترسیم کردرو تا حدودی در موردش صحبت کرد
در مورد غرورم باید بگم محسن تو کارش ادم فوقالعاده مغروریه ولی در ارتباط با
طرفداراش نه

شنبه 28 فروردین 1395 - 11:36

با وجود اینکه نوازنده های گروه محسن جزو بهترینای ایران بودن اما به نظر من با رفتنشون مشکل خاصی به وجود نخواهد اومد و نوازنده های دیگه میتونن جاشون رو پرکنن. اما در مورد علی ثابت به نظرم ایشون بهترین استیج گردون ایرانه در حال حاضر و نبودش قطعا به ضرر محسن تموم میشه. امیدوارم همکاریشون مجددا شروع بشه
دوستانی ک میگن یگانه آدم مغروریه فکر میکنم با روحیات ایشون چندان آشنا نیستن! اتفاقا جزو استارهای خیلی صمیمی و خاکی ایرانه! اما خب یه مقدار لجبازه که اونم در مورد چیزایی مثل تنظیم و ترانه سرایی به ضررش شده
اما در مورد این قطع همکاری نمیدونم چرا دوست داریم داستان درست کنیم؟! ایشون مدتها پیش تصمیم گرفتن که از سال 95 کنسرت هاشون رو تعطیل کنن تا بتونن تمرکز بیشتری روی کارای دیگشون داشته باشن! خب قرار نیس ک گروه کنسرتشم کلا خونه نشین بشه و کار نکنه! این قطع همکاری کاملا حرفه ای بوده و بدون هیچ مشکل یا درگیری انجام شده

شنبه 28 فروردین 1395 - 22:54

محسن هیچوخ تا الان تصمیم اشتباهی نگرفته و خیلی بیشتر از سنش تجربه داره..حتما تصمیمش درست بوده و مطمئنم موفق میشه......همیشه خود خواننده مهمه... تغییرات بزرگ برای موفقیتهای بیشتر یه ضرورته....

یکشنبه 29 فروردین 1395 - 15:14

ما این همه نوازنده ی حرفه ای و اساتید در ساز های مختلف داریم که عمرشونو پای سازشون گذاشتن و تمام وقتشون رو با عشق کار و تمرین کردن و جلو اومدن؛اما چرا همیشه خوانندس که اینقدر بهش بها داده میشه!

یکشنبه 29 فروردین 1395 - 16:21

اونایی که میگن محسنمون مغروره اینو حتما بخونن ..
دوست عزیز اگه مغرور بود هیچوقت وقتی پلیسا طرفداراشو با شوکر دنبال کردن تو روی پلیس واینمیستاد بگه چیکار طرفدارای من دارید .. اگه مغرور بود بهشون نمیگفت تو جاده دنبالم بیاین یه جا وایمیستیم عکس مبگیریم .. اگه مغرور بود تو کنسرتای تهران تا 4 صبح تو سرما واینمیستاد تا با همه عکس بگیره .. هیچوقت نمیگفت عاشقتونم .. هیچوقت جواب کامتت نمیداد ....
شما محسنو نمیشناسید ...
پسسسس لطفا قضاوت نکنید unique_m.y

یکشنبه 29 فروردین 1395 - 22:11

آقای یگانه ثابت کرده بعد از اینکه با یکسری افراد موفقیت به دست میاره و کارش تموم میشه اونا رو کنار میزاره و همه چی یادش میره
اون از محسن چاوشی که یگانه بعد اینکه از ظریق ایشون معروف شد رابظشون قطع شد
اون از آهنگ خاکسترم نکن که واسه اقای فتاحی بود و بدون اجازه منتشرش کرد و به معروفیتش خودش اضافه کرد
اون از تهیه کنندش اقای چراغعلی که هرکس کصاحبش رو تو همین سایت بخونه متوجه شخصیت آقای یگانه میشه
اینم از علی ثابت که بعد این همه موفقیت و تور و کنسرت میره و آقای یگانه میگه : ((((خداروشکر که تو کشورمون یه عالمه نوازنده مستعد و بسیار با تکنیک وجود داره )))))
آخه این حرف درسته خدایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موسیقی ما هم که دیگه نمیدونم چرا آدم حقیقت و میگه تایید نمیکنه و فقط باید تعریف کنه تا تایید شه !!!

دوشنبه 30 فروردین 1395 - 01:55
حسن عاشق چاوشی

وقتی از چیزی دقیق خبر نداریم چرا قضاوت ؟؟
گروه خوبی از هم جداشدن ولی خب باید دید در اینده چه اتفاقی میفته برای گروه یگانه و چه افرادی اضافه میشن !

95.38.148.29
دوشنبه 30 فروردین 1395 - 08:41
Mehdi Mika

یه بار دیگه شاهد عقده گشایی یکی از طرفدارای چاووشی هستیم
چاووشی و یگانه ثطع ارتباط کاری کردن چون اختلاف سلیقه داشتن و اگر ادامه میدادن به مشکلات بیشتری برخورد میکردن
برای چراغعلی هیچ احترامی قائل نیستم! اتفاقا هر کی مصاحبش رو بخونه متوجه شخصیتش این آقا میشه که حتی حاضره برای خوار کردن طرف مقابل پای خونوادشو بکشه وسط! چراغلی الان کجاست؟
اظهار نظر ایشون در مورد نوازنده ها بوده نه رهبر ارکستش یعن علی ثابت
متاسفم برات

31.58.22.137
سه شنبه 31 فروردین 1395 - 00:14
حامد

من طرفدار شخص خاصی نیستم اما تا اونجا که یادمه چاووشی تو اکثر اهنگای یگانه کم رنگ بود و30 ثانیه میخوند...وتمام کارای هیت ایشونم که رو سریال فیلما بوده...شهرزاد سنتوری...درضمن محسن یگانه ی خواننده کامل ی استیج من خوبیه..فک نکنم قیاسش با یه ادمی که فقط تو خونه میخونه درست باشه...محسن چاووشی هیچوقت کنسرت نمیزاره چون نمیتونه...من خبر موثق دارم...یاعلی

188.159.29.90
چهارشنبه 9 تیر 1395 - 06:35
a.d

میکا جان خیلی تند نرو!!!
چراغعلی کسی هست که حدش از خواننده های پاپ امروز خیلی بیشتره و دلیل کم کاریش هم همینه!

65.49.68.190
دوشنبه 30 فروردین 1395 - 20:05

با سلام خدمت همگی
اول بگم که من جزو طرفدارای پر و پا قرص آقای یگانه هستم. تموم کامنت هاتونو خوندمو لازم دیدم چن تا مطلبو خدمتتون عرض کنم.
اول اینکه هر هنرمندی توی کشور جایگاه ویژه ی خودشو داره و برای هواداراش عزیزه. پس اگه از هنر یه هنرمند خوشمون نمیاد دلیل نداره درباره شون قضاوت نابه جا کنیم شخصیتشونو خرد کنیم، یادمون باشه ما قاضی نیستیم!!!
دوم ما هنرمندامونو با هنرشون می شناسیم، نه خلقیات و رفتارشونو، پس با یه تعصب بیجا نظر دادن و قضاوت کردن غلطه... ما از درون زندگی اونا خبر نداریم، هرکی که باشن!
سوم طرفدار واقعی کسیه که فقط به هنر هنرمندش توجه کنه، در مورد اینکه با کی خوبه و با کی بد بما ربطی نداره، ما نمی دونیم بین اونها چه اتفاق هایی افتاده
چهارم طرفداری میتونه خودشو طرفدار یه هنرمند مثلا یه خواننده بدونه که آهنگ های اونو خوب گوش بده، اگه عیب و ایرادی از آهنگ یا مشتقات اون مثل ترانه، ملودی یا تنظیم و یا چیزایی مثل اجرای زنده تو کنسرت و یا موزیک ویدیو دیده با احترام این موضوع رو تو صفحه شخصی یا با راه های دیگه به گوش خواننده ش برسونه تا اون هنرمند بتونه اشکالاتشو بفهمه و اونا رو تصحیح کنه و باعث پیشرفتش بشه... تعریف های بیجا و احساسی و تعصبی شاید چند لحظه اون خواننده رو خوشحال کنه اما باعث نمیشه اون پیشرفت کنه و ممکنه بهش اعتماد به نفس کاذب بده و باعث پس رفتش هم بشه...
امیدوار هنرمند محبوبم آقای یگانه و طرفدارای عزیزشون و بعضی از طرفدارای سایر خواننده ها که جز توهین و تحقیر کاری بلد نیستن این کامنت منو بخونن...امیدوارم

سه شنبه 29 تیر 1395 - 10:48

سلام من دلیل جدایی افراد گروه محسن یگانه رو نمیدونم ولی با مهران سراجیان که رابطه بسیار نزدیکی دارم سوال کردم و با اینکه خیلی محسن یگانه رو دوست داره گفت که محسن طی یک پیامک به من اطلاع داد که دیگه ما فلوت زن نیاز نداریم که به نظر من خیلی حرکت زشتی هست در ضمن مهران سراجیان بدون شک بهترین نوازنده فلوت ایران و یکی از بهترینهای پیانو هستن.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی ثابت: اواخر سال ٩۴ تصمیم گرفتم در گروه یگانه نباشم | موسیقی ما