برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت‌های بهاره شمال کشور با حضور چهره محبوب موسیقی برگزار شد :
وقتی شمال شلوغ شد
موسیقی ما - هر سال تعداد زیادی از مسافران نوروزی راهی شمال کشور می‌شوند و در ماه ابتدایی سال این بخش از کشور را برای تفریح و استراحت انتخاب می کنند. این سفرهای نوروزی پتانسیل خوبی برای اجرای کنسرت‌های پرهیجان ایجاد می‌کند که مسافران علاوه بر لذت بردن از سواحل زیبای شمالی، ساعت‌های مفرحی را کنار چهره های پرطرفدار موسیقی بگذرانند.

«موسیقی ما» گزارش‌ها و تصاویر جالبی  از حاشیه و متن کنسرت‌های نوروزی چهره‌های پرطرفدار در شمال کشور را برایتان آماده کرده است:
 
  • * آخرین ایستگاه آلبوم «دلت با منه»
خواننده آلبوم «دلت با منه» برای آخرین بار قطعات این آلبوم را در شمال کشور اجرا کرد. محمد علیزاده که این روزها با همراهی میلاد ترابی در حال انجام مراحل نهایی آلبوم جدیدش است، نهم فروردین ماه در تالار مجلل شهر رشت روی صحنه رفت. این کنسرت با قطعه «خیلی برام عزیزه خاطراتت» آغاز شد. در ادامه برنامه علیزاده قطعات «هواتو کردم»، «دلت با منه»، «حس آرامش»، «شهر باران»، «فکرشم نکن »، « احساسی که به تو دارم» و... را یکی پس از دیگری اجرا کرد. «جز تو » قطعه پایانی این کنسرت بود. امیرحسین اویسی «کیبورد ،رهبر ارکستر»،علی شهبازی «گیتار التریک»،عظیم روحانی «گیتار اسپانیش » ،علی پور نگهبان،«گیتار بیس»،محمد شعبانی «کاخون ،پرکاشن» محمد علیزاده را در این کنسرت همراهی می کردند.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری « جام سبز» به تهیه کنندگی «فرهاد گوی ابادی »و به مدیریت روابط عمومی « وحید احمدی آرا» برگزار شد.
 
  • * چقد تنها برم دریا ...
احسان خواجه امیری در نخستین اجرای زنده‌اش در سال جدید آلبوم«پاییز، تنهایی» را در رشت روی صحنه برد. خواجه امیری در حالی 10 فروردین در سالن همایش‌های منطقه آزاد انزلی روی صحنه رفت که اواخر سال گذشته قطعه « درد عمیق» را با همکاری «زهرا عاملی»،«هومن نامداری» و«علیرضا افکاری» منتشر کرده بود. کنسرت با قطعه شاد «دریا » آغاز شد. در ادامه قطعات «این حقم نیست»، «نابرده رنج»، «عشق دوم»، «پاییز»، «تاوان»، «دریا»، «لحظه»، «پرنده»،«بغض» اجرا شد. پس از آن احسان سن را ترک کرد وچند قطعه اینسترومنتال با تنظیم «هومن نامداری» توسط ارکس‌تر اجرا شد. پس از بازگشت «احسان خواجه امیری» قطعات «تموم قلب من»، «تنهایی»، «سلام آخر»، «دارم میام پیشت»، «گذشته» یکی پس از دیگری اجرا شد.

هومن نامداری (تنظیم کننده، رهبر ارکستر، نوازنده پیانو و ساکسفون)، هومن غفاری (درامز)، همایون نصیری (پرکاشن)، احسان نی‌زن (ویولن)، محمد کاظمی (کیبورد)، سیامک کریم‌پور (ترومبون)، کامیار ماندگاریان (ترومپت)، علی ضرابی (ترومپت)، مهراد هزارخوانی (گیتار باس)، فرشید ادهمی (گیتار الکتریک) و نیما بیک (مدیر گروه)، همراهان احسان خواجه امیری در این اجرا بودند. «احساس آرامش» که توسط «سیروان خسروی» تنظیم شده است، آخرین قطعه این کنسرت بود.

این کنسرت به همت موسسه «جام سبز » برگزار شد.
 
  • * فردا صبح نباید صداتون در بیاد
امید حاجیلی برای دومین بار در سال جدید در شهر روی رشت روی صحنه رفت.

خواننده قطعه ریتمیک «دلبر سیاه» در حالی دهم فروردین ماه در تالار گلستان شهر رشت به اجرای برنامه پرداخت که به زودی جدیدترین آلبومش در فصل بهار منتشر می شود. این کنسرت با قطعه «وای وای» آغاز شد و پس از اجرای این ترانه رو به دوستدارن شمالی اش گفت : «خیلی خیلی خوشحالم که برای دومین بار میام شهر رشت و یک چیز مهم بگم که فردا صبح دیگه نباید صداتون بیاد ...!»

در ادامه برنامه قطعات «ربابه »،«رعنا»،«دوست دارم»،«شب عید»،«برای عاشقی دیره »، و.. یکی پس از دیگری اجرا شد. «دلبر» اخرین قطعه این کنسرت بود.

این کنسرت به همت موسسه «خانه هنر نیایش» و به تهیه کنندگی «محمد واقعی » ،«سعید بنازاده » و به مدیریت اجرایی «مهندس سجادی » برگزار شد. در ادامه عکس‌های «مسعود حامد » از حاشیه و متن این کنسرت ها را ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردین 1395 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود وقتی شمال شلوغ شد | موسیقی ما