برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از اظهارات گزارشگر بازی ال کلاسیکو
هجمه کامنت‌های فارسی به صفحه اینستاگرام «شکیرا»!
موسیقی ما – پس از اظهارات گزارشگر بازی «ال کلاسیکو»، صفحات شخصی «شکیرا» خواننده مطرح کلمبیایی از سوی کاربران ایرانی مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش «موسیقی ما»، این اتفاق پس از آن صورت گرفت که عادل فردوسی پور، گزارشگر بازی رئال مادرید و بارسلونا از عدم حضور شکیرا، همسر جرارد پیکه که گل تیم بارسلونا را به ثمر رساند در ورزشگاه ابراز خوشحالی کرد و سانسور نشدن تصاویر خوشحالی پیکه را عدم حضور شکیرا (همسر پیکه) در استادیوم دانست. اظهارات جالب فردوسی پور در حالی به حمله اینترنتی به صفحات شخصی شکیرا باعث شد که این پدیده غیراخلاقی مدت هاست در بین کاربران اینترنتی رواج پیدا کرده است و محققان و جامعه شناسان زیادی در این باره اظهارنظر های جالبی را ارائه کرده‌اند.

این دسته هجوم‌‌ها به صفحه‌های شخصی افراد سرشناس از سوی ایرانیان پیشتر نیز خبرساز شده بود و هجوم ایرانیان به صحفه‌های مجازی افرادی نظیر، لیونل مسی ستاره فوتبال آرژانتین، فدراسیون فوتبال ژاپن، نامزد کریس رونالدو، بنجامین ویلیامز داور استرالیایی بازی ایران و عراق، فرناندا لیما مجری زن برنامه قرعه کشی جام جهانی نمونه های قبلی این حملات اینترنتی است.

تا این لحظه چیزی حدود 28 هزار کامنت در آخرین پست شکیرا در اینستاگرامش درج شده است که بیش از نیمی از این کامنت‌ها به ایرانی‌ها اختصاص دارد که با درج مطالب و توهین‌ها و حتی فحاشی‌های رکیک، بار دیگر موجب نگرانی های شدید اجتماعی در بین مسئولین شده است.

شکیرا تا این لحظه هیچ واکنشی به این حمله اینترنتی انجام نداده و حتی در حساب رسمی توئیتر خود نیز درباره این موضوع اظهار نظری نکرده است.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1395 - 13:15

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 19 فروردین 1395 - 01:02

فرهنگ زیر خط فقر
واقعا ما همون ایرانی هایی هستیم که ادعای فرهنگ و تمدن داریم؟
متاسفم که فقط حرفیم

پنجشنبه 19 فروردین 1395 - 21:06
یک کاربر سایت موسیقی ما

از ایرانی بودن فقط افتخار به کوروش و داریوشش رو یاد گرفته ایم. نه افکارشون رو. طرف میگه عاشق کوروشم و میره تخت جمشید حجابش رو ورمیداره، یه نیمچه اطلاعات تاریخی درباره تخت جمشید داشت می فهمید که توی اون همه سنگ تراشی یه دونه هم زن بی حجاب نیست.
به کجا می رویم؟

213.233.189.152
پنجشنبه 19 فروردین 1395 - 18:49

واقعا جای تاسف داره
بعد از ال کلاسیکو اینستاگرام رونالدو هم پر از کامنتای فارسی بود حتی تبریک ها هم با فحاشی بود!!! چه برسه ب اکانتی ک مخصوصا مورد حمله ی جمعی قرار میگیره...
چیکار میشه کرد؟
ب کجا داریم میریم؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هجمه کامنت‌های فارسی به صفحه اینستاگرام «شکیرا»! | موسیقی ما