برنامه یاد بعضی نفرات
 
مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما اعلام کرد
«شب کوک» دومین برنامه پربیننده نوروز 95
موسیقی ما – یک مسابقه موسیقی که از سال گذشته روی آنتن شبکه نسیم رفت و مراحل پایانی آن در نوروز 95 پخش شد، از سوی مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما به عنوان دومین برنامه پربیننده نوروز 95 انتخاب شد.

به گزارش «موسیقی ما»، مسابقه خوانندگی «شب کوک» با اعلام مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما به عنوان دومین برنامه پربیننده ترین برنامه نوروز 95 انتخاب شد و این در حالی ست که «خندوانه» و «دورهمی» رتبه های اول و سوم را به خود اختصاص داده اند.

«شب‌کوک» یک مسابقه خوانندگی است که در نخستین مرحله از پخش خود، 4 نفر را به عنوان برگزیدگان نهایی خود معرفی کرد. این چهار نفر با رای مردمی به مرحله نهایی رسیدند و با رای داوران برنامه به عنوان نفر اول تا چهارم معرفی شدند. در نخستین دوره‌ برنامه «شب‌کوک» علی پورصائب به عنوان نفر نخست این مسابقه معرفی شد و سهیل سلیمانی عنوان نفر دوم، آرمان فاطمی نفر سوم و مصطفی مهدی عنوان چهارم را از آن خود کردند.

به نفر نخست 6 سکه بهار آزادی و تهیه آلبومی با هزینه 80 تا 100 میلیون تومان و همچنین خواندن تیتراژ یکی از برنامه‌های تلویزیونی هدیه داده شد. این هدیه برای نفرات دوم تا چهارم هم در نظر گرفته شده، تنها با این تفاوت که به نفر دوم 5 سکه، نفر سوم 4 سکه و نفر چهارم 3 سکه بهار آزادی تعلق می‌گیرد.

باربد بابایی کارگردانی هنری و اجرای «شب کوک» را بر عهده داشت و هادی و مجید دمیرچی نیز تهیه کنندگان این برنامه بودند. امیریوسف فیروزی مدیریت بخش پشت صحنه این برنامه را برعهده داشت و مسعود فروتن نیز کارگردان تلویزیونی این برنامه بود.

هادی دمیرچی پس از اعلام خبر مورد توجه قرار گرفتن شب کوک در نوروز 95 در گفتگو با سایت «موسیقی ما» توضیح داد: «این اتفاق نتیجه تلاش بسیاری از دوستان و همکاران من بود و این خبر خستگی ما را در کرد و امیدوارم میزان رضایت مردم و بینندگان و دوستداران موسیقی از این برنامه در دورهای بعدی آن چندین و چند برابر شود. از مدیران صدا و سیما و مدیران شبکه نسیم بابت این اعتماد و همراهی ممنونیم و برای سری های بعدی این برنامه قطعا با تلاشی دو چندان وارد گود خواهیم شد.»

باربد بابایی نیز اعتقاد داشت: «شب کوک در ابتدای راه است. مسیر سختی را شروع کرده ایم ولی این همراهی و استقبال باعث شده در دورهای بعدی با تلاشی چندبرابر سعی کنیم با کیفیت بیشتر و نگاهی بزرگ تر این مسیر را ادامه دهیم.»

بر اساس اسن گزارش سری جدید «شب کوک» به زودی با انتشار فراخوان دور جدیدش برای هنرجویان موسیقی، سری جدید این برنامه را با افزوده شدن بخش های ترکیبی و خبری، آغاز خواهد کرد.

پوریا حیدری، فریدون آسرایی، مهدی یغمایی و فرهاد برنجان داوران سری نخست شب کوک بودند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1395 - 23:25

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «شب کوک» دومین برنامه پربیننده نوروز 95 | موسیقی ما