.
واریته‌های بهاری - 6 (1)
قسمت اول گفتگوی جذاب فردین خلعتبری و سروش صحت با اعضای گروه پالت
کارگردان: 
فریده طاهری، سعید عبداللهی، علیرضا حق‌شناس
تهیه کننده: 
سایت موسیقی ما
مدیر تولید: 
سید حمیدرضا منبتی
تصویر: 
فریده طاهری، سعید عبداللهی، علیرضا حق‌شناس
تدوین: 
فریده طاهری
plays 182410
> دانلود نسخه ویژه موبایل

در يكى از روزهاى آخر اسفند، در كافه اى در غرب تهران كه دكوراسيونى شبيه پالتِ رنگ داشت، با فردين خلعتبرى، سروش صحت و گروه «پالت» قرار گذاشتيم تا گپى نوروزى داشته باشيم. شايد طبيعى باشد اگر اين ميان به دنبال ارتباط اين هنرمندان با يكديگر بگرديد. ماجرا از اين قرار است كه سروش صحت -كه معمولا هميشه در سالن هاى كنسرت ديده مى شود- به قدرى به «پالت» علاقه مند است كه به گفته خودش تا امروز هيچ يك از كنسرت هاى اين گروه را از دست نداده است. بنابراين با شناختى كه از آنها داشت، بهترين گزينه براى حضور و اجراى اين برنامه بود. ديگر هنرمند حاضر در اين دورهمى، فردين خلعتبرى بود كه در رونمايى دومين آلبوم گروه «پالت» در عمارت مسعوديه حضور داشت و نوازنده هاى گروهش -آنسامبل ذاستا- تجربه يك كار مشترك با «پالت» را در آلبوم «شهر من بخند» داشتند. علاوه بر آن، هر دو -فردين خلعتبرى و گروه پالت- براى گفت و گو با يكديگر ابراز علاقه كرده بودند و اين گونه بود كه اين دورهمى شكل گرفت.

بحث هاى متعددى در طول اين مصاحبت دو ساعته در گرفت كه متفاوت با گفت و گوهاى آنها تا به امروز بود؛ از اتفاقاتى كه در طول كنسرت هاى خارج از كشورشان رخ داده تا جريان هايى كه اعضاى گروه براى حضور در فيلم «ماهى و گربه» و خواندن تيتراژ پايانى اين فيلم سينمايى برايشان پيش آمده بود.

در بخشى از برنامه، سروش صحت بحث مهمانى و دورهمى ها را وسط كشيد و اينكه معمولا از موزيسين ها مى خواهند، در اين گونه مراسم برايشان بخوانند يا ساز بزنند كه در اين ميان بچه هاى «پالت» با اعلام اينكه كاوه -صالحى- معمولا با اين كار مشكل دارد، قرعه را به نام او رقم زدند و او هم مجبور شد برايشان با گيتار يك قطعه به همراه اميد نعمتى اجرا كند.

اين ويدئو پر است از لحظاتى كه تا به امروز از بچه هاى «پالت»، فردين خلعتبرى و حتى سروش صحت سراغ نداشته ايد كه مى توانيد قسمت اول آن را از «واريته هاى بهارى موسيقى ما» ببينيد.


افزودن یک دیدگاه جدید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
16 + 4 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود ویدیو واریته‌های بهاری - 6 (1) از سایت موسیقی ما | موسیقی ما