برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده گروه «دنگ‌شو» فصل جدید فعالیت‌های هنری خود را آغاز می‌کند
قطعات مستقل «سعید آتانی» به زودی منتشر خواهد شد
موسیقی ما – خواننده گروه «دنگ‌شو» به زودی رسما فعالیت‌های مستقل خود را آغاز خواهد کرد. «سعید آتانی» که حدود چهار سال است در کنار این گروه باسابقه حضور دارد هفته آینده اولین تک قطعه مستقلش را به صورت اختصاصی از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر می‌کند. خواننده تیتراژ سریال «شمعدونی» تا کنون در کنسرت‌های متعددی همراه دنگ‌شو روی صحنه رفته و در آلبوم «اتاق گوشواره» که پاییز سال گذشته منتشر شد هم حضور پررنگی داشت.

اما او پروسه‌ تولید تک قطعات مستقلش را از چند ماه قبل آغاز کرده و ظاهرا قصد دارد از هفته آخر اسفند 94 و با یک برنامه منظم این کارها را به گوش مخاطبان برساند. تا این لحظه خبری از سبک و سیاق قطعات مستقل آتانی مطرح نشده اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که کلام، موسیقی و تنظیم این کارها نسبت به تمامی آثارش که تا کنون با صدای او شنیده شده کاملا متفاوت است. آتانی در بخش‌های مختلف تولید قطعاتش با چند چهره مطرح ساکن در داخل و خارج از ایران مشغول همکاری است و شاید برای تکمیل پروژه‌های آینده خود سفرهایی هم به کشورهای دیگر داشته باشد.

انتشار آثار مستقل خواننده قطعه «حلوا» از آلبوم اتاق گوشواره در حالی رخ خواهد داد که سعید آتانی به همراه گروه دنگ‌شو روز نهم فروردین 95 قطعا روی استیج برج میلاد تهران حاضر می‌شود. به همین دلیل بعید است که فعلا شاهد جدایی این خواننده از گروه برادران «شجاع‌نوری» باشیم. اما هنوز سعید آتانی در این زمینه اظهار نظر خاصی مطرح نکرده است. البته طی روزهای آینده سایت «موسیقی ما» در این زمینه با سعید آتانی یا مدیر برنامه های او در این زمینه گفتگویی را انجام خواهد داد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 21 اسفند 1394 - 12:50

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعات مستقل «سعید آتانی» به زودی منتشر خواهد شد | موسیقی ما