برنامه یاد بعضی نفرات
 
با نه قطعه از سوی نشر «آوای حنانه» و «راگا»
آلبوم «هوای رویایی» با صدای «محمدحسین» منتشر شد
موسیقی ما – آلبوم «هوای رویایی» با صدای «محمدحسین» منتشر شد. «وسوسه»، «نیمکت چوبی»، «جمعه رویایی»، «دلواپسی»، «ایران من»، «دوستم داری»، «هی تو»، «هوایی» و «عاشق‌کشی» عناوین نه قطعه این مجموعه است. ترانه‌های این مجموعه توسط «آرین طالبی»، «امیر شجاعی»، «شایان طالبی» و محمدحسین سروده شده و تمامی تنظیم‌ها هم اثری از امیر شجاعی است. این تنظیم‌کننده به همراه محمدحسین آهنگسازی تمامی قطعات را هم انجام داده است. این اثر به تهیه‌کنندگی «منصور ملکی» و از سوی نشر «آوای حنانه» و «راگا» روانه بازار شده است. همچنین «حمید علیمردانی»، «بهروز شعبانی»، «محمد فرهود»، «علی امامی»، «همایون سعیدی»، «امیر حاج محمدی»، «رحیم ناصیه»، «پوریا علی‌پور»، «پاشا زمانیان»، «مهران خلیلی»، امیر شجاعی و محمدحسین هم در این مجموعه وظیفه نوازندگی را بر عهده داشته‌اند.

از سوی دیگر محمدحسین که یکی از خوانندگان جوان است در آلبوم خود قطعات «جمعه رویایی» و «ایران من» را به ساحت مقدس امام زمان(عج) و 175 شهید غواص دست بسته تقدیم کرده است. محمدحسین یکی از خوانندگان جوان موسیقی است که گفته می‌شود طی ماه‌های آینده تک قطعات دیگری را هم منتشر خواهد کرد.

سایت «موسیقی ما» از کاربران فهیم خود درخواست دارد تا به جهت حفظ حقوق مادی و معنوی مولفان، نسبت به تهیه نسخه اصلی این آلبوم اقدام نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 اسفند 1394 - 16:26

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «هوای رویایی» با صدای «محمدحسین» منتشر شد | موسیقی ما