برنامه یاد بعضی نفرات
 
این اثر را از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید؛
«تقاص» جدیدترین عاشقانه «احسان نی‌زن»
موسیقی ما - جدیدترین اثر نوازنده سرشناس ویولن منتشر شد. «احسان نی‌زن»، موزیسین صاحب‌نام کشور که عضور ارکستر احسان خواجه‌امیری است و با تعداد زیادی از هنرمندان شناخته‌شده همکاری کرده است، جدیدترین قطعه خود با عنوان «تقاص» را چند روز پیش از طریق «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» منتشر کرد. این قطعه در فهرست محبوب‌ترین قطعات یک ماه اخیر منتشر شده از تماشاخانه قرار گرفته است.
 
به گزارش «موسیقی ما»، نی‌زن چند سالی است علاوه بر نوازندگی ویولن، کمانچه و... برای سایر هنرمندان، خود نیز به عنوان خواننده آثاری تولید و منتشر کرده است. این نوازنده و آهنگساز در تولید آثار خود نیز با چهره‌های مشهور عرصه موسیقی همکاری کرده و همین امر مورد جلب توجه مخاطبین موسیقی به آثار او شده است.

احسان نی‌زن که چندی پیش در قطعه «ثانیه» با صدای «احسان خواجه‌امیری» آهنگسازی کرده بود، در اثر جدید خودش نیز آهنگسازی را بر عهده داشته است. ترانه «تقاص» را «روزبه بمانی» سروده و تنظیم آن را «سعید زمانی» بر عهده داشته است. در این اثر «فرشید ادهمی» گیتار نواخته و کاور آن توسط «بهرنگ نامداری» طراحی شده است.

نوازندگی در قطعه «ماه پیشونی» با صدای «محسن چاوشی» که در سریال «شهرزاد» منتشر شد، از جمله تازه‌ترین همکاری‌های احسان نی‌زن بوده است.
 
قطعه عاشقانه «تقاص» را از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 اسفند 1394 - 17:15

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «تقاص» جدیدترین عاشقانه «احسان نی‌زن» | موسیقی ما