برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از سال‌ها فعالیت به عنوان رهبر ارکستر بنیامین
فعالیت‌های مستقل «علی منصوری» با انتشار تک آهنگ های جدید آغاز می‌شود
موسیقی ما – رهبر سابق ارکستر بنیامین بهادری که تجربه حضور در سینما و سریال‌های پربیننده تلویزیونی را نیز در کارنامه‌اش دارد، به زودی فعالیت‌های رسمی و مستقل خود را در قامت خواننده آغاز می‌کند.

به گزارش «موسیقی ما»، علی منصوری که طی سالهای گذشته در بیش از دویست اجرا با بنیامین روی صحنه رفته بود، به زودی به عنوان خواننده، با انتشار آثاری مستقل، فضای جدیدی را در دوران کاری‌اش رقم می زند و این فعالیت‌ها در روزهای آینده با انتشار نخستین تک قطعه این هنرمند رسما آغاز خواهد شد.

علی منصوری درباره آغاز فعالیت‌های مستقل خود در قالب خواننده در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «نخستین اثر رسمی من که قرار است با صدای خودم منتشر شود، فضایی خاص دارد که شاید بتوانم ادعا کنم که این فضا مختص من است و فقط خودم می‌توانستم آن را بخوانم. مدت هاست روی این سبک خواندن فکر و تحقیق کرده‌ام و به مرور با انتشار آثارم، این سبک بیشتر و بیشتر معرفی خواهد شد. من بیشتر و پیش‌تر، آهنگساز و تنظیم کننده هستم ولی بعضی از کار‌ها فضای خاصی دارد که ترجیحا خودم اجرا می‌کنم. شاید به این دلیل که وقتی آن کار را ساختم، فکر کردم که فرم اجرایی خاصی داشته باشد یا کسی مد نظرم نبوده که برای اجرای آن کارمناسب باشد یا حتی اگر خواننده مناسبی هم داشته باشد، من با آن شخص ارتباط کاری نداشته‌ام.»

منصوری درباره ورودش به عرصه خواندن نیز گفت: «سالهاست که خواندن و خواننده بودن جزو دغدغه‌های کاری‌ام بوده و هست. من کنار کار موسیقی، همیشه دغدغه خواننده شدن و خواندن داشته و دارم و در همه این مدت هم تجربیات زیادی را داشته‌ام و آن‌ها را توانسته‌ام به پختگی برسانم. ماجرای خواندن من اصلا به یک یا دو ماه گذشته و اتفاقات رخ داده برنمی گردد. من فعالیت حرفه‌ای در زمینه موسیقی را از سال ٧٧ شروع کردم. از‌‌ همان زمان تا به امروز در زمینه‌های مختلف موسیقی فعالیت داشته‌ام. از ساخت موسیقی متن فیلم گرفته تا ساخت موسیقی پاپ، از نوازندگی ساز گرفته تا رهبری ارکستر را تجربه کردم. در این حین کارهایی هم ساخته‌ام که خودم می‌توانستم اجرایشان را به عهده بگیرم. اولویتم این است که به نوعی فصای تنظیم و ملودی‌هایی را که می‌سازم، به این طریق بیشتر نشان بدهم و لازم هم نباشد دنبال شخص خاصی برای خواندن این کار‌ها باشم. ماجرا در ایران هم جوری است که وقتی تو با خواننده یا آرتیستی همکاری می‌کنی، نام و کاراکتر‌ت زیر سایه آن «ستاره» می‌رود و مجبوری کمی بایستی تا اوضاع و شرایط مهیا شود. به هر حال شرایط همکاری با چهره‌ها جوری است که باید خیلی جدی و محکم به کارهایی که به من واگذار شده و من مسئولشان بودم بچسبم ولی الان و در شرایط کنونی اوضاع طوری است که همه چیز دست خودم است و می‌توانم زمان را مدیریت کنم و تصمیم گیری‌های جدی کاری خود را خودم انجام می‌دهم. قبلا به هر حال موانعی وجود داشت ولی اوضاع در شرایط کنونی طوری شده که می‌توانم راحت‌تر به این موضوع بپردازم.»

او درباره برخی صحبت‌هایی که در محافل موسیقایی درباره پیوستن‌اش به گروه برخی خواننده‌های پاپ و برخی پیشنهادهای همکاری که به او شده نیز گفت: «صحبت‌های مقدماتی با دو خواننده و دوست خوب حوزه پاپ برای آغاز همکاری به عنوان رهبر ارکستر در گروه شان را داشته‌ام و چند پیشنهاد دیگر هم هست که هنوز در حال مذاکره هستیم و هر زمان قطعی شد، حتما اطلاع رسانی خواهیم کرد.»

نخستین قطعه مستقل علی منصوری با آهنگسازی و ترانه‌سرایی خود این هنرمند به زودی از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اسفند 1394 - 11:36

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فعالیت‌های مستقل «علی منصوری» با انتشار تک آهنگ های جدید آغاز می‌شود | موسیقی ما