برنامه یاد بعضی نفرات
 
قطعه جدید یک گروه جوان با حضور بازیگر خردسال سینما
«من عاشقم» نخستین قطعه رسمی گروه «آویستا» منتشر شد
موسیقی ما – نخستین قطعه رسمی «آویستا بند» با حضور محمدرضا شیرخانلو با زیگر خردسال سینمای ایران تولید و منتشر شد.

به گزارش «موسیقی ما»، گروه «آویستا» گروه جوان و پر انرژی جدیدی‌ست که از سه سال گذشته فعالیت‌های خود را آغاز کرده است و با اخذ تمام مجوزهای لازم به زودی نخستین آلبوم رسمی این گروه نیز در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

گروه موسیقی پاپ «آویستا» متشکل از چهار خواننده و چهره جوان به نام‌های: « نيما آرمانفر، اشكان اشتري، آيدين گرجي و آريا نيكوكار» است که نخستین قطعه این گروه به نام «من عاشقم» جهت انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته است. «آویستا بَند» فعالیت‌های خود را از سال 89 آغاز کرده و به مرور از سال 91 دوران حرفه‌ای فعالیت‌های این گروه شکل گرفته است.

همه اعضای گروه به عنوان خواننده و آهنگساز در «آویستا» فعالیت دارند و عمده تنظیمات نیز اثر آیدین گرجی است. هنرمندان و برخی چهره‌های شاخص حوزه موسیقی در کشور از قبیل امیرمیلاد نیکزاد، مهران عباسی و... از جمله موزیسین‌هایی هستند که در نخستین آلبوم رسمی این گروه که قرار است اوایل سال آینده روانه بازار موسیقی کشور شود، با آویستا همکاری کرده‌اند.

«دیبا فروزان» (مدیربرنامه و تهیه کننده گروه آویستا) پیش از این در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» درباره روند آغاز فعالیت‌های رسمی این گروه گفته بود: «برنامه ریزی‌های زیادی برای معرفی درست و قوی این گروه به مخاطبان موسیقی کشور انجام شده است و با توجه به فضای کنونی موسیقی پاپ احساس می‌کنم قطعا آویستا اتفاقی ویژه در بازار موسیقی کشور خواهد بود. آویستا با توپ پر می‌آید و آلبوم گروه هم تمام مجوزهای لازم را تحت امتیاز شرکت «نوای آویژه هنر» و مدیریت اجرایی آقای مهدی میرزاباقریان اخذ کرده است و در اوایل سال آینده آلبوم به بازار خواهد آمد.»

برای این قطعه موزیک ویدئوی جذاب و خوش ساختی با حضور «محمدرضا شیرخانلو» (بازیگر خردسال سینمای ایران) تهیه و تولید شده است که در روزهای آینده این موزیک ویدئوی خوش ساخت به صورت اختصاصی در سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.

هم اکنون می‌توانید قطعه «من عاشقم» را در تماشاخانه سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 بهمن 1394 - 17:51

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

asa
دوشنبه 26 بهمن 1394 - 08:34

آفرین بچه ها همینطوری ادامه بدید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «من عاشقم» نخستین قطعه رسمی گروه «آویستا» منتشر شد | موسیقی ما